Strategien på V9

omega surpreme

I træning
Reaktionsscore
0
Ej hvor er i stærke, i har fået MBA xD TSK

Jeg kan også få MBA ved at smadre små spillere.. lidt sværre at gøre mod en modstander der faktisk stakker byer..
Men taler ikke om hele historiens gang, taler om NU!.. Og NU! var der massere af muligheder for den modstand i "ville ha", blot droppe forbund og IAP, simpelthen gå solo og vise hvor stærke i er.. men går udfra i godt ku lig og kramme til sejren, for det turde i jo ikke vel, nææ hellere få os andre til at lege krig og så kigge på imens..
IGEN IGEN.. Det er fair i gør sån, men i skal satme ikke sige det er modstand i søger så.. og vil i virkelig ha modstand stadig?, så drop den stamme og kæmp som det er meningen, så lover jeg jer at i skal få den modstand i søger !

Har lige fået af vide at vi er usle hvis vi gør det. Hvis du kigger igennem dagens samtaler, så vil du se at jeg havde overvejet det, men da ikke når man bliver svinet for det.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hvis du sidder og forventer vi falder på grædene knæ blot fordi du har en hel verden som gidsel, så tager du fejl ? :huh:

Gider ikke blive tyraniseret af folk som dig og gider ikke finde mig i folk der ødelægger det for andre.. Vis om du er en åhh så god spiller, eller lad være.. Indtil videre viser du blot de samme tegn som en kujon har, flygter fra kampen ved første chance han får..
 

omega surpreme

I træning
Reaktionsscore
0
Hvis du sidder og forventer vi falder på grædene knæ blot fordi du har en hel verden som gidsel, så tager du fejl ? :huh:

Gider ikke blive tyraniseret af folk som dig og gider ikke finde mig i folk der ødelægger det for andre.. Vis om du er en åhh så god spiller, eller lad være.. Indtil videre viser du blot de samme tegn som en kujon har, flygter fra kampen ved første chance han får..

Kan support venligst slette denne tråd, da jeg venligst bad om at det ikke skulle blive personligt

VIl gerne tage imod kritik omkring spillestil osv. Men nægter at være en del af personlig mudderkastning
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Du gjorde det selv lige personligt din klovn.. se hva du skrev ^^

""Har lige fået af vide at vi er usle hvis vi gør det. Hvis du kigger igennem dagens samtaler, så vil du se at jeg havde overvejet det, men da ikke når man bliver svinet for det.""
 

omega surpreme

I træning
Reaktionsscore
0
Du gjorde det selv lige personligt din klovn.. se hva du skrev ^^

""Har lige fået af vide at vi er usle hvis vi gør det. Hvis du kigger igennem dagens samtaler, så vil du se at jeg havde overvejet det, men da ikke når man bliver svinet for det.""

Det var andre der kaldte os usle? Jeg minder ikke at have svinet dig herinde? Så venligst stop dette. Gider ikke personlig chikane.

Du kan kritisere min spillestil osv. så tosset du vil, men synes ikke Tribal Wars Forum er et rart sted at være for noget, når du laver personlige angreb.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Og hvor ser du en sviner ?

Eneste ting jeg har sagt var..

1. Du viser samme tegn som en kujon (ikke dermed sagt du er en, det er faktisk noget du fuldstændig selv afgør)

2.Gider ikke blive tyraniseret af folk som dig (Nærmere en besked, end en sviner)

3. Hvis du forventer vi sidder og ber dig redde verdenen på grædene knæ tager du fejl (Hvilket du gør og det er ligesom det du ligger op til)
 

omega surpreme

I træning
Reaktionsscore
0
1. Du viser samme tegn som en kujon (ikke dermed sagt du er en, det er faktisk noget du fuldstændig selv afgør)

Dette ser jeg som et personligt angreb. Synes faktisk ikke det er pænt sagt, bare fordi jeg spiller efter en anden strategi end du gør.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Well som jeg ser det har alle spillere personlige spillestile.. og din personlige spillestil er kujonsk, så holder mig absolut indenfor TW.. Kender dig ikke som person i virkeligheden...
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dekani indrøm nu bare i blev nuppet det er fakta:)

Og btw du snakker om hvem der blev angrebet?
I starten af spille hvem var så tæt på at blive nakket der? Ja ES dekani.
Kujonsk? Nej i krig tager man bare ikke de chancer sådan man får muligheden for at tabe. når man kan vinde. det ville være stupid
 

capper2650

I træning
Reaktionsscore
0
Dekani indrøm nu bare i blev nuppet det er fakta:)

Og btw du snakker om hvem der blev angrebet?
I starten af spille hvem var så tæt på at blive nakket der? Ja ES dekani.
Kujonsk? Nej i krig tager man bare ikke de chancer sådan man får muligheden for at tabe. når man kan vinde. det ville være stupid



L33t siger for engangs skyld noget der giver mening;):tw_paladin:
 

Sturnn

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu jeg ny til TW, men vil en Verden med hemmeligheder ikke altid ende i en handel mellem forskellige spillere der tilfældigvis har fået hemmeligheder og gerne vil vinde?

Hvis nu der var 9 hemmeligheder der tilfældigvis var havnet i Lazy's baghave havde Lazy nok også lige checket kortet engang og set hvor de restende hemmeligheder var pladseret.

Og så skriver man lidt sammen og yupti så er den vinkelt :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Syns ikke L33T siger noget der gir mening.. Jeg ville personligt hellere sætte hele sejren over styr for at gå igennem den her verden med krig, end jeg ville afbryde den midt i det hele på en billig og snusket måde :huh:

Og virkelig, syns folk der deler din holdning L33T, i sku tage og spille noget andet.. Der er et lækkert strategi spil der hedder "Wargames" på TV2.dk .. Måske det er det i leder efter, handler meget simpelt om at få den hurtige sejr og det ved folk også godt, så de smider ikke deres penge og tid i det på samme måde..tager også kun 45 min. i snit at vinde..
Tribalwars handler om at lave sin stamme og kæmpe side om side til man dør eller vinder i krigen.. Ikke lave 5 stammer og kæmpe side om side til man har nok def. til og forsvare sine hemmeligheder, for derefter og være så fræk at kalde det en sejr??? .. En sejr ville være EN stamme der tog de hemmeligheder, ikke 5 stammer der samlede sig.

Siger ik Lazy ledelsen ik ku finde på det samme.. Siger jeg IKKE KU og jeg ville sætte mig imod alle der gjorde det uanset hvem de var.
 

Summit

I træning
Reaktionsscore
0
En af de sjældne gange, hvor jeg må erklære mig fuldstændig enig med Dekani.

Det bliver en uværdig, snusket og meget selvisk sejr HYGGE opnår i aften.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Her har vi så vinderstammen (Sort) .. Og alle dem der blev snydt (Godt og vel) (Blå) .. Det må sku siges at være en alternativ verden :(
dk9
 

Bakaj

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Forstår stadig ikke hvad folk fælder tårer over...

For at vinde verden, skal hemmeligheder samles.

Alle spiller i 1-2-3 stammer. det er bare spørgsmålet om strategien er at give den samme navn eller lave flere for at virke mindre...

Verden 9 blev nord mod syd... Syd var åbenbart bedre til at samle hemmeligheder... (en kunne ikke holde dem.... fathimuh.....)

og så blev verdenen vundet... (når den fede dame synger)

Så kom videre. De kloge narer de mindre kloge...

Tab og vind med samme sind...;D god sommer
 

Einherjer

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg syntes sgu også at det var helt fair at de vand :)

V9 galdt ud på at få hemmeligheder og det fik den alliance de havde.

Well Played.
 

larspp1

I træning
Reaktionsscore
0
Denne her verden handlede om strategi og ikke styrke ;-) Det er jo bare at sætte sig ned og læse reglerne, så burde man straks kunne se det ;-)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Den her verden handlede om tidsspild og pengespild.. det er jo bare at sætte sig ned og tjecke sin pengepung, så kan man se det..

Desuden ret svært at være strategisk når der ingen hemmeligheder x2, var i nærheden af en selv.. Og havde der været det, så havde jeg holdt på dem til slut..
 

omega surpreme

I træning
Reaktionsscore
0
Den her verden handlede om tidsspild og pengespild.. det er jo bare at sætte sig ned og tjecke sin pengepung, så kan man se det..

Desuden ret svært at være strategisk når der ingen hemmeligheder x2, var i nærheden af en selv.. Og havde der været det, så havde jeg holdt på dem til slut..

Var der hos Saxtorff. Og han boede ret tæt på dig. Du gav ham jo endda dine byer, da din Dekani konto gav op.

Dem forsøgte du eller din stamme eller jeres venner jo aldrig at forsøge at tage, selvom vi var i krig mod hinanden
 
Top