Poke børsen

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
No!!! Nu har jeg lige set at GC ikke optager flere spillere!!! hvordan kan jeg som super spiller ikke komme ind i deres MEGET INTERESSANTE stamme, hvor både AD LIBITUM OG CAREBEARS spiller i!!!! Mine største IDOLER!!!<3 JEG ELSKER DEM SÅ MEGET!!! PLS!! LAD MIG VÆRE MED I JERES STAMME<3 :*
 
Senest redigeret af en moderator:

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Sådan ser et awesome forum ud:

2012-11-11_2227.png
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Så rykker starten på denne verden. Dejligt dejligt. Vidensbasen om de små pokemons bliver større og større efterhånden som vi får indsamlet lidt føde til dem :) hvem har mon ikke allerede nu farmet 800 ress?
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Et rygte lyder på at Misty må have slået hovedet her forleden :(

Misty med en græstype :confused:

Og May som vælger en Ivysaur fremfor sin trofaste Blaziken eller Wartortle :confused:

Sjusk siger jeg bare, sjusk! :eek:

Sender mine pokemons afsted hvis det der sjuskeri fortsætter :p
 

Professor Oak

I træning
Reaktionsscore
2
Common knowledge!

Burde have været Misty med Staryu, Brock med Onix og Ash med ***achu som minimum. De tre er så grundlæggende i sæson 1 at det gør helt ondt.

Hm... nu da alle pokemon trænere har mere end 1 pokemon, kan og vil vi frivælge de pokemoner vi har lyst til ;)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Hm... nu da alle pokemon trænere har mere end 1 pokemon, kan og vil vi frivælge de pokemoner vi har lyst til ;)

Hvad betyder frivælge?

Er det en blanding af frit vælge og fravælge?

Jeg har i øvrigt Mew, Togetic, Celebi, Wigglytuff, Chansey og Clefairy. Desværre er jeg kun en generation 2 træner, så jeg kan ikke få fingre i Ralts. :(
 

Sammuel

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg har i øvrigt Mew, Togetic, Celebi, Wigglytuff, Chansey og Clefairy. Desværre er jeg kun en generation 2 træner, så jeg kan ikke få fingre i Ralts. :(

Årrrh savle! All that metronome! Men hvor er Smootchum!
 
Senest redigeret:

Sammuel

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Et rygte lyder på at Misty må have slået hovedet her forleden :(

Misty med en græstype :confused:

Og May som vælger en Ivysaur fremfor sin trofaste Blaziken eller Wartortle :confused:

Sjusk siger jeg bare, sjusk! :eek:

Sender mine pokemons afsted hvis det der sjuskeri fortsætter :p

Ikke helt sjusk angående Misty vil jeg nu mene.

1: Hun har ikke noget imod grass pokemons, men bug.. hvilket er lidt noget andet.
2: Misty nævner også i et afsnit over for Ashe om han ikke vil bytte sin bulbasaur for hendes psyduck. (efter Psyduck første gang bruger confusion og Ashe syntes det var sejt)
Just saying:p men resten er jeg nu enig med ;)
 

Professor Oak

I træning
Reaktionsscore
2
Hvad betyder frivælge?

Er det en blanding af frit vælge og fravælge?

Jeg har i øvrigt Mew, Togetic, Celebi, Wigglytuff, Chansey og Clefairy. Desværre er jeg kun en generation 2 træner, så jeg kan ikke få fingre i Ralts. :(

Frit vælge... nogen gange går det lidt stærkt.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Hvad betyder frivælge?

Er det en blanding af frit vælge og fravælge?

Jeg har i øvrigt Mew, Togetic, Celebi, Wigglytuff, Chansey og Clefairy. Desværre er jeg kun en generation 2 træner, så jeg kan ikke få fingre i Ralts. :(

Rimeligt endnu :(

Faldt fra efter 2. generation, og kom igen med i 4. generation fordi jeg kedede mig.

Derfor jeg også helst holder mig til de "gamle" pokemons :cool:

Ellers må man jo få gode gamle S. Oak eller Ash til at opdatere mig :laugh:
 
Top