Poke børsen

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
True. Arbejder selv udelukkende med ressourcer lige pt, men i morgen bør de ramme 17-18 stykker og så står den ellers på soldater, soldater og lidt flere soldater.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Også meget lettere.. Ingen grund til at bygge LK ligesom alle andre, er faktisk en simpel udregning ;)

10 BB byer
20 Spillere der bygger LK
= Ingen Rås

Længe leve Miner :p
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Derfor man bygger økser, så er der 10 BB byer, 20 spillere der er farme = masser af råstoffer! :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Den kan jeg godt gå ind for, det kan give godt ;)

MEN kan ligeså hurtigt give dårligt og få dig bagud, kommer an på hvor mange aktive farmere du har omkring dig, som også tjekker de samme byer.. Hvorimod Miner er en stabil intægt du aldrig kommer galt i byen med..

Noget helt andet er at når du banker hovedet mod en mur (Som altid sker når man ik vil ha det), så har du INGEN fast intægt til hurtigt at komme tilbage i spillet, hvis du har satset på tropperne..Den gør AV... :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hehe ja det er den dejlige tid, tror jeg alle gør :)

Skal self. også siges at tropper er uundværlige, har du INGEN er det ligeså dårligt..
Jeg foretrækker det mellemstadie hvor man har lige nøjagtig nok tropper til at hente lidt rås og hvor modstanderen mener man er for dyr at angribe, men hvor man stadig bruger størstedelen af rås på at få et forspring i miner før man går trop-amok :laugh:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Hvad er det her for noget? Deka tilbage uden at give mig besked :confused:

Og så er det mig som skal høre på hans "fanklub" om at jeg skal tvinge ham tilbage... og så spammer han endda når man ikke er ved computeren :(
 

Professor Oak

I træning
Reaktionsscore
2
De er primært pointryttere.

Der er ingen der har bygget nogen heste endnu så jeg håber godt nok heller ikke der er nogen der har udforsket dem endnu. Uanset, så skal jeg nok ha' mine LK klar til opening day.


Nu må jeg le, pointryttere :laugh:
Dude? der er nogen kan begge dele, og så andre der ikke kan :laugh:
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Hvem har sagt jeg var tilbage.. Ser da ingen Dekani i V12 :huh:

Ifølge rygterne er du på ash ketchum kontoen, så hvordan du kan have tid til at sidde herinde og pludre, når du burde træne dine pokemons det forstår jeg slet ikke. Er det et pudsigt spil du laver for at afkræfte rygterne?
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Ifølge rygterne er du på ash ketchum kontoen, så hvordan du kan have tid til at sidde herinde og pludre, når du burde træne dine pokemons det forstår jeg slet ikke. Er det et pudsigt spil du laver for at afkræfte rygterne?
Det skulle i hvert fald ikke være første gang han sidder og lukker en masse mundbæ ud for senere at komme og hovere som "sejrsherre".

Kedelig type, men fair nok hvis han har det sjovt med det. :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
ROFL .. I er begge helt galt på den, har intet what so ever med Pokemon stammen at gøre :p

Host
2012-11-15_2026.png
 
Senest redigeret:

Professor Oak

I træning
Reaktionsscore
2
Det skulle i hvert fald ikke være første gang han sidder og lukker en masse mundbæ ud for senere at komme og hovere som "sejrsherre".

Kedelig type, men fair nok hvis han har det sjovt med det. :)

Nu da du skriver kedelig type... hvad er dit ingame navn så? ;)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Nu da du skriver kedelig type... hvad er dit ingame navn så? ;)
Er det ikke nok for dig at jeg bekender at være på serveren og at jeg er den det går bedst for indtil videre? :D

By_2012_11_15_21.jpg

Røver (Bronze - Trin 2)
Du har allerede erobret 15.509 råstoffer!
Næste trin: Erobr 1.000.000 råstoffer!
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Kan godt lig du i bunden af beskeden, har en signatur der siger "Paint er min bedste ven" samtidig :laugh:
 
Top