Rygtebørsen

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Valle beslutter sig ikke så hurtigt:p Men han har sikkert nydt alle invitationerne:D
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Rygterne går på at anje er blevet lidt sur på Valoel

Rygterne går også på, at flere i EU og andre "store" stammer, ikke spiller med rent sind (angående stammen)

Rygterne siger ligeså, at det faktisk er mere effektivt at bygge miner end at farme!
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Rygtet siger at Valle elsker al opmærksomhed (skæld ud, ros, pisk you name it..:rolleyes:). Kan være frygtelig frustrerende:)

Stammemedlemmer har siden jeg startede i V3 ikke spillet med rent sind:p

Det tredje rygte er givetvis også sandt;)
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
Rygtet siger at Valoel prøvede at vise sig som den modne person, men desværre så bliver han for påvirket af smålige personer :)
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Rygterne går på, at flere af anje håndlangere er sure på Valoel!
Pas på Val! de kommer sku efter dig!

Rygterne skulle også lyde på at TV ville lave en "wing"
 
Senest redigeret:

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
rygtet siger at hvis de er ligeså dårlige til at angribe som på sidste server - så behøver jeg ikke engang at være logget på for at stoppe dem :p
 
Senest redigeret:

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Rygterne går på at anje er blevet lidt sur på Valoel

Rygterne går også på, at flere i EU og andre "store" stammer, ikke spiller med rent sind (angående stammen)

Rygterne siger ligeså, at det faktisk er mere effektivt at bygge miner end at farme!

der er et ikke korrekt rygte i det der, for jeg er på ingen måde sur på valoel.
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
rygtet siger at Når Anje provokerer og nedgører ved enhver chance, og anmelder næsten alle indlæg man skriver - så lugter det af noget andet :) Synes dog det var lidt sart at lave en ny skype hehe

Var ikke klar over Anje var så skrøbelig så jeg har valgt ikke at dele den nye skype :) En skal jo vise sig som den store person først, selvom det piner mig lidt.

Nok om alt det personlige - tilbage til rygterne :rolleyes:
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
rygter vil vide at livet er forkort til tw, men det rygte er da vist falsk ;)
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
Rygtet vil vide det er bedre at bruge livet på at spille tw end at dø i en krigszone :) hvad livet er for kort til er vist meget relativt :p
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Rygtet vil vide det er bedre at bruge livet på at spille tw end at dø i en krigszone :) hvad livet er for kort til er vist meget relativt :p

ja det er vist relativt for jeg ville jo nok mene livet er forkort til fodbold....mit er i alt fald ;)
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Plejer der ikke være mange flere rygter. Der er 16 sider men næsten ingen rygter det er altid sjovt at følge med i rygterne :) :confused:
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Så du forventer vi smider info ud om spillere hele tiden, og bliver hadet af alle, mens du blot har du sjovt :)?
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Rygterne vil vide at man godt kan blive hadet uden at have startet rygter ;)
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ved ikk der skete bare mere i forum på gamle for 1 år siden. Det har vel bare ændret sig :)
 
Top