Rygtebørsen

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det kan jo ikke passe... The-Cleaner er jo modstander af Duals... Men det kan være at han har indset at det ikke er nok at være online en 4-5 gange 10 min om dagen...

han har vel så skiftet mening med det, som med alt andet han ellers også skriver :)
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
HAHA... Hvad sker der for de danske spillere der er gået sammen med Equinox og de andre nordmænd, når der står på Equinox profil at han vil få danskerne ned med nakken.
Synes folk er nogen kyllinger, godt man ikke spiller på de danske servere..
det er det samme hver gang.
De såkaldte gode spillere, laver som regel stammer inden verdenen er startet, og så er det de samme spillere i de samme grupper hver gang der vinder serverne.

der ud over så bliver der lavet søster stamme på søster stamme. Synes det er så svagt spillet.

Og som dansker ville jeg da gøre hvad jeg kunne for at vise De SK-DE nordmænd at danskerne er ikke nogen man får ned med nakken, de skal da ikke spille smarte på vores servere..
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol har jeg fået en dual det er godt nok det sjovste jeg har hørdt mig som ikke engan har sidter udover min ven gemmen 25 år
ikke engan ayla får lov
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
HAHA... Hvad sker der for de danske spillere der er gået sammen med Equinox og de andre nordmænd, når der står på Equinox profil at han vil få danskerne ned med nakken.
Synes folk er nogen kyllinger, godt man ikke spiller på de danske servere..
det er det samme hver gang.
De såkaldte gode spillere, laver som regel stammer inden verdenen er startet, og så er det de samme spillere i de samme grupper hver gang der vinder serverne.

der ud over så bliver der lavet søster stamme på søster stamme. Synes det er så svagt spillet.

Og som dansker ville jeg da gøre hvad jeg kunne for at vise De SK-DE nordmænd at danskerne er ikke nogen man får ned med nakken, de skal da ikke spille smarte på vores servere..


øøøøh er da meget sikker på, jeg har set dig i v20, så hvorfor viser du dem ikke også noget?

korrekt mange går sammen i gamle konstalitioner (staves ?) men det er vel naturligt, så spiller man med folk man stoler på, og hvor man kender spil stilen og online tider.
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
skal vi så ikke se beviserne?
jeg mener du kan jo tage kopi af log in.....bare skjul de første 3 i ip.....smiler....
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg er ikke på V20 :)

vil da gerne vide hvilken konto jeg er på, så jeg kan få den slettet :D
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
med hvor mange points ?
for den er vidst kun forregistreret hvis jeg ikke tager fejl.
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
Funny-Dogs-160.jpg
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Rygterne vil vide der er konkurrence i gang om hvilken stamme der kan masse rekruttere flest og dermed få flest vinger....

p.t. står det vist ca. lige.....3 stammer til hver ;)

Det forlyder at de frosne kyllinger føre kapløbet for at være de største krammere......de ved vist ikke de spiller tribal WARS
 
Top