Rygtebørsen

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Man skal jo være lidt varsom med sine rygter ellers tørrer ens kilder nok hurtigt ud:p

Hvad med nogle bud/rygter om hvilke gamle kendte nicks, der gemmer sig bag navnene på top 10 pointrytterne:


1 -TAI-
2 Penny Dreadful
3 Unbreakable
4 The-Cleaner
5 Knightraven
6 Shadpre
7 bamse1205
8 Noobs On Ice
9 Snoevl
10 Murava
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Rygtet siger at The Cleaner igen har fyldt sin konto op med plus point, og ENDEGYLDIGT fortsætter med at spille og dominerer de danske verdner i fremtiden.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
rygte siger cleaner har 750 plus tilbage fra v16 og har tjændt 230 på at sæle stoffer
og han er ligeglad med at smide 8500 meger på hvis det er der ikke er nok

men tor han lige har gjort det på net så rygte siger han ikke gør det her kun måske hvem ved
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
rygte siger cleaner har 750 plus tilbage fra v16 og har tjændt 230 på at sæle stoffer
og han er ligeglad med at smide 8500 meger på hvis det er der ikke er nok

men tor han lige har gjort det på net så rygte siger han ikke gør det her kun måske hvem ved

Rygtet siger, jeg har ringet til politiet og sagt, vi har en fyr der sælger stoffer i et spil med masser af mindreårige.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
der stoppet jeg bare med at sige nej tak

der hvor rilidt her i tw der forsøgte sig jo så de skulle lige havde sanksen først
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
SÅ får vi lige Gang i Rygterne igen.

Rygtet siger Folk har alt for ondt i Røven.

Rygtet siger EU regner med at vinde så let som ingen ting, og forventer ingen modstand :O Passer det ?
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
SÅ får vi lige Gang i Rygterne igen.

Rygtet siger Folk har alt for ondt i Røven.

Rygtet siger EU regner med at vinde så let som ingen ting, og forventer ingen modstand :O Passer det ?

har lidt ondt i hovedet, men niks ikke i den jeg sidder på..
hvem der vinder, skal i jo afgører....og det er før set at stammer er har følt sig sikre i sadlen på at vinde tidligt har fået seriøse smæk

ja mødte ingen der ikke ville og gjore hvad de kunne om så der hvor kone der hjemme

du gemte nok at spørge, og spørg man ikke får man jo ikke et nej.... ;)
 
Senest redigeret:

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
SÅ får vi lige Gang i Rygterne igen.

Rygtet siger Folk har alt for ondt i Røven.

Rygtet siger EU regner med at vinde så let som ingen ting, og forventer ingen modstand :O Passer det ?

Hvad har de ondt i røven over? :p

Rygtet siger, Mr. O er faldet gevaldigt af på den, og det er ham, der satte gang i EU-projektet.

Rygtet siger også, at flere af de "bedste" spillere i EU er på vej til at lave deres egen stamme.
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
kunne da være spændende, DJÆVEL er den stamme jeg tror vinder, og tror på de får sejren uden kamp, nogen der har noget at tilføje :p
Jeg spiller ikke selv, så kan ikke ændre på hvad Snovel og hans venner får af modstand ;)
 
Senest redigeret:

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
SÅ får vi lige Gang i Rygterne igen.

Rygtet siger Folk har alt for ondt i Røven.

Rygtet siger EU regner med at vinde så let som ingen ting, og forventer ingen modstand :O Passer det ?

Er de to rygter sammenhængende eller?

Intet er sikkert i tribalwars, men hvis du kigger på de spillere der er i EU og man tager i betragtning at der er en max grænse på 10 medlemmer i en stamme, så er det vel ikke så mærkeligt at man betragter dem som værende en tænkelig vinderstamme?

Men der kan nå at blive skiftet meget ud endnu osv, og Djævel stammen er jo også godt med. Det skal nok blive en god kamp mellem de to hvis folk ellers bliver hvor de er nu.
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Sidst jeg tjekkede kunne man ikke vinde ved at kramme, og der er vidst aldrig 2 stammer som har vundet, så hvem mon bliver sivet fra ;-)

Rygterne går også på, at meget få af de udlændinge som er i EU faktisk vil gennemføre verdenen.
(Vi har jo set det før, at de kommer til vores servers, men leaver med det samme der kommer lidt modstand :p
 
Top