Rygtebørsen

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Alle har jo deres prioriteringer her i livet :)

Rygtet går yderligere på, at The Cleaners lidenskab til barbarbyer også hænger sammen med opdragelse af den kommende baby. At man skal være sød mod andre mennesker, hvilket betyder at man ikke tager dem ud af spillet. Valget er barbarbyer, eller alternativt en spillerby, hvor personen er stoppet med at spille. Til dette er The Cleaner den perfekte rollemodel
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
rygtet forlyder nu at cl har fået en konkurrent miss piggy er nu begyndt at erobre 800 points byer hi hi
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
nu lyder rygtet at mis pigs ikke vil ha så store byer derfor har hun tigget sakke om at forløse hende og overtage dem
 

Miss Piggy

Nybegynder
Reaktionsscore
0
nu lyder rygtet at mis pigs ikke vil ha så store byer derfor har hun tigget sakke om at forløse hende og overtage dem

Gert --> You are probably the worlds worsest loser. I'm sending a train to your village and instead of trying to defend it you are using 100s of premium points in order to downgrade all buildings. So gross in all ways :)
Maybe you had a little laugh of me taking such a small villages (village went from 7k to 500P in less than an hour) but really the joke is all on you. You first use premium to upgrade your villages fast, just to use any more premium to downgrade them afterwards. Haha, nice way to use your money :-D

Have fun forwardly. Don't think many people would like to have you in their tribe since you obviously are giving up just you see an incoming train in your browser.
 
Senest redigeret:

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
There will always be 2 sides of a story
Ive heard what Gert had to say, and let me put it this way, i understand why he did what he did.
No reason for you to make the play that you did, when as i understand you guys were ind negotiation about a deal, for him to join MIXS. The NAP of XXXXX

And who cares?
I would love to have a guy who spends alot of PP, just so the enemy wont be able to grow. I saw what troops he had, there were nothing to do for him, beside sniping. And if he cant snipe, yes, he was dooomed.

But that you get Sakke to noble the town is just lame.
 

Miss Piggy

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Well, thats your call, but I would never trust a guy in my tribe that gives up that easily. Its lame to say: well I cannot snipe so I give up. You never know unless you try it :)

Obviously I had no idea about the negotiations so cannot really comment on your accusations there.

And btw,
"I saw what troops he had" - hmm so how did you do that? Obviously only way is he showed you so, doesn't sound like a good guy to get in the tribe anyway since he is sharing infos with a guy outside of any ally we atm have.

That I gave Sakke the villa, well no real good for me to stay in that area anyway since the villa got downgraded so much that it did. Sakke was close and wanted it, why wouldn't I offer him the villa?
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Well, thats your call, but I would never trust a guy in my tribe that gives up that easily. Its lame to say: well I cannot snipe so I give up. You never know unless you try it :)

Obviously I had no idea about the negotiations so cannot really comment on your accusations there.

And btw,
"I saw what troops he had" - hmm so how did you do that? Obviously only way is he showed you so, doesn't sound like a good guy to get in the tribe anyway since he is sharing infos with a guy outside of any ally we atm have.

That I gave Sakke the villa, well no real good for me to stay in that area anyway since the villa got downgraded so much that it did. Sakke was close and wanted it, why wouldn't I offer him the villa?

I know Gert he will never give up unless he can't do anything at all, i would be glad to be in a tribe with Gert
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
gad vide om de huskede at informere support omkring venlig overtagelse - for ellers så gør support jo forskel på folk :D
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Der går rygter om at Alle top stammerne Krammer.

Kan det virkelig passe ??

Der går også rygter om at DJÆVEL overtager deres egen spillere ?? Gytte her da fået en NicolaiP by.
og det kan da ikke passe der ikke var flere tropper end 500 i den by end det Nicolai har fået i MB ??
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Der går rygter om at Alle top stammerne Krammer.

Kan det virkelig passe ??

Der går også rygter om at DJÆVEL overtager deres egen spillere ?? Gytte her da fået en NicolaiP by.
og det kan da ikke passe der ikke var flere tropper end 500 i den by end det Nicolai har fået i MB ??

Der er ikke et eneste rigtigt udsagn i de rygter. At alle topstammerne "krammer" der er blevet et populært udtryk, er det et dårligt tidspunkt at skrive det efter den dag de har bekriget hinanden mest. Tjek stats.

Djævel overtager ikke deres egne spillere, eftersom han ikke var i stammen da byen blev taget.

Og til sidst så ved jeg ikke om din sidste sætning er en antydning om snyd? Mig bekendt er det ikke tilladt at diskuterer det på forum, og hvis du mener der er noget forkert i det, så kan du jo melde det til support. Alt er gået efter bogen
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
han har da ikke skrevet noget om snyd - det er kun dig der har det... gad vide hvorfor :rolleyes: føler man sig ramt
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
han har da ikke skrevet noget om snyd - det er kun dig der har det... gad vide hvorfor :rolleyes: føler man sig ramt

Hvordan forstår du så den sætning "og det kan da ikke passe der ikke var flere tropper end 500 i den by end det Nicolai har fået i MB ?? " og nej, hvis du ser efter så har jeg netop sat et spørgsmålstegn efter.

Og til sidst så kan jeg ikke rigtig se hvorfor jeg skulle føle mig ramt. For det første var jeg slet ikke involveret, og for det andet er alt foregået efter bogen. Hvilket er derfor jeg blot skrev at hvis Dkkim var i tvivl om det så kunne han jo skrive til support
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Han var ikke engang ude a stammen et døgn, så vil da mene det er lidt skidt. ;) Med mindre en Fra Djævel har en god grund til han røg ud af stammen self.. :)

Og jo der Bliver krammet vold meget i top stammerne. der er ikke en stamme der kører den Alene det tror jeg ikke på. de krammer alle minimum med 1 anden stamme. og det burde da ikke være nødvendigt..

Men nu var det jo kun rygter i første omgang. Mr. rygte killer /Knights templar
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Han var ikke engang ude a stammen et døgn, så vil da mene det er lidt skidt. ;) Med mindre en Fra Djævel har en god grund til han røg ud af stammen self.. :)

Og jo der Bliver krammet vold meget i top stammerne. der er ikke en stamme der kører den Alene det tror jeg ikke på. de krammer alle minimum med 1 anden stamme. og det burde da ikke være nødvendigt..

Men nu var det jo kun rygter i første omgang. Mr. rygte killer /Knights templar

Rygter bliver vel skabt for at blive bekræftet eller afkræftet. Men jeg er da ked af hvis jeg ødelagde det Dkkim :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
rygte lyder på i skal tage det rolidt de danske server har hvaret spillet ens siden v13-14 og det vil ikke ænder sig hop på net hvis i vil spille med spiller der ikke vinderjoiner og der kun tør angribe små
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Synes faktisk der er nogen der skiller sig ud fra mængden på V20 :)
er sikker på den verden kan blive spændende nok :D

hvis folk ikke er kedelige ;)
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
rygte lyder på i skal tage det rolidt de danske server har hvaret spillet ens siden v13-14 og det vil ikke ænder sig hop på net hvis i vil spille med spiller der ikke vinderjoiner og der kun tør angribe små

TC drop nu det der. intet er sikker på nogen verden. ellers så sig hvem der vinder denne og de næste to verdner
 
Top