Hvem vinder??

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg har endnu intet hørt fra Innogames mht. en mulig løsning, men jeg vil presse dem lidt mere i næste uge. ;) End-game på V1 er jo stadig i testfasen, og jeg har hele tiden forsøgt at holde jer obs på det. Dermed også, at det ikke nødvendigvis kommer til andre Verdner. Jeg skal dog gøre hvad jeg kan.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Side 1:
Tribes: NS6~B, NS6~R
Side 2:
Tribes: DUV, VVK, Ass., TH, MW, sg, SoL, Tempel

Timeframe: Sidste måned

Totale erobringer:

Side 1: 3,122
Side 2: 471
Difference: 2,651

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 1,496
Side 2: 21
Difference: 1,475

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 27,488,228
Side 2: 3,515,719
Difference: 23,972,509

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 13,499,523
Side 2: 201,712
Difference: 13,297,811

chart
 

tjance

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Et alternativ til end-game kunne måske være at skifte navn fra TribalWars til TribalCoinCollecters så vildfarne ikke bliver lokket herind og får falske forhåbninger om at der er en krig igang.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Nu har vi sku snart fået flyttet alle bagkants spillerne med tonsvis af adler frem til "fronten", så hvis innogames ønsker at sætte noget endgame igang på v3 inden vi selv pløjer os op på 95-99% af byerne, så skal de snart til at have fingrene ud... (No offence Storm, ved godt at du kæmper en kamp med dem)
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Side 1:
Tribes: NS6~B, NS6~R
Side 2:
Tribes: TH, Ass., SoL, sg, VVK, Tempel, D.D.K.

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 738
Side 2: 86
Difference: 652

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 345
Side 2: 3
Difference: 342

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 6,273,710
Side 2: 645,466
Difference: 5,628,244

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 3,070,637
Side 2: 29,044
Difference: 3,041,593

chart





NS6 sidder på:
for 5 dage siden 77,44%
Nu 78,68%
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
syntes lige at denne skulle foreviges.... mens jeg fløjter den der 99 beer bottles on the wall, i et 99luftballons remix
:eek: :D :eek: :D :eek: :D :eek: :confused: :confused: :confused: :cool:

99nobles.jpg
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Side 1:
Tribes: NS6~R, NS6~B
Side 2:
Tribes: TH, Ass., SoL, sg, VVK, Tempel, D.D.K.

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 754
Side 2: 38
Difference: 716

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 381
Side 2: 1
Difference: 380

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 6,396,083
Side 2: 285,916
Difference: 6,110,167

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 3,479,813
Side 2: 8,489
Difference: 3,471,324

chart
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Pfffffffffffffffftttt

Sker der snart noget, eller skal jeg virkelig til at sætte min konto til slet pga kedsomhed, og finde noget andet?


Der er jo INGEN udfordring på denne verden. Én lousy cleaner har jeg modtaget fra fjenden det sidste lange stykke tid... Det eneste der sker er at jeg sparer op til adler, og hvis det er det spillet skal gå ud på så vinker jeg snart farvel.

Der er jo absolut ingen grund til at sidde her dag efter dag når en afslutning af serveren ikke kan komme på plads. De 5-6 adler jeg sparer op til om dagen er bare slet ikke nok. Jeg vil ikke nøjes med at tage 6 byer om dagen. Det tager 5 min at sende de adelstog, og 5 min at omdøbe byerne og smide dem i en off eller deff gruppe, når de er taget.
15 min om dagen bruges der på at spille, og resten af tiden bruges så på at sidde og blive eddike sur over at det tager så forbandet lang tid at skrabe adler til sig.

Med venlig hilsen en efterhånden godt muggen Haps.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
36,342 landsbyer total
27,039 landsbyer NS6~R
1,872 landsbyer NS6~B

NS6 = 28911 = 79,55%
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Pfffffffffffffffftttt

Sker der snart noget, eller skal jeg virkelig til at sætte min konto til slet pga kedsomhed, og finde noget andet?


Der er jo INGEN udfordring på denne verden. Én lousy cleaner har jeg modtaget fra fjenden det sidste lange stykke tid... Det eneste der sker er at jeg sparer op til adler, og hvis det er det spillet skal gå ud på så vinker jeg snart farvel.

Der er jo absolut ingen grund til at sidde her dag efter dag når en afslutning af serveren ikke kan komme på plads. De 5-6 adler jeg sparer op til om dagen er bare slet ikke nok. Jeg vil ikke nøjes med at tage 6 byer om dagen. Det tager 5 min at sende de adelstog, og 5 min at omdøbe byerne og smide dem i en off eller deff gruppe, når de er taget.
15 min om dagen bruges der på at spille, og resten af tiden bruges så på at sidde og blive eddike sur over at det tager så forbandet lang tid at skrabe adler til sig.

Med venlig hilsen en efterhånden godt muggen Haps.

Tjaa, du kan jo starte på nogle fler servere og hygge dig der i pauserne ;)
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg gider sku da ikke sidde og smide penge efter flere servere hvis det viser sig at den første jeg er på kun er til for at hive penge ud af mig, så kan jeg da slet ikke se pointen i at starte på en ny.

Jaja så kan jeg da bare spille gratis... yeah right... tryk du lige mønter i 800 byer manuelt.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
det gør jeg skam også.... og imens tikker plus kontoen bare videre uden grund. Man kan jo ikke sætte pluskontoen på pause imens man spiller noget andet.
 

ridderrust

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu synes jeg #¤%#¤% at nogle må se at få fingeren ud. Kan jo ikke være rigtigt, at man skal sidde og spille mod inaktive spiller, da serveren reelt var afsluttet for 6 måneder siden.

Det eneste man vinder på dette, er at folk ikke vil starte på en ny server, da den glæde man har i spillet i 1½ - 2 år bliver overlappet af den fustration man har den sidste år, da man ikke kan få afsluttet en server.

Vi sidder på 80 % af kortet, resten er fordelt ud over 6-8 stammer.

Ved virkelig ik hvor innogames vil hen med det her, ihvertfal et ½ færdigt produkt de sælger til folk.

Det kan jo ikke være rigtigt, at man bare ignorer en server gennem måneder, når man kan se spillet er ved at ebbe mod enden.



- Så fix jeres produkt, eller i mister jeres kunder !
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hmmm... jeg gider ikke regne efter på dine %, men når du opgør den % så kan du kun tage én stamme og ikke ligge NS6 aog b + 3V sammen. Det er ikke inno's skyld i ikke vil tage et final battle med hinanden.

Det har altid været tribalwars styrke og svaghed denne åbne slutning. Personligt havde jeg spillet noget andet hvis jeg ville have en veldefineret slutning. Men nu standser jeg jo så også igen når jeg har nået mine mål eller det bliver for let eller jeg bruger for meget tid på det:eek:
 
Top