kat93
Nybegynder
- Reaktionsscore
- 0
"Lige børn leger bedst"
Er vi lige bare fordi alle kan spille tw, hvis vi vil eller er det bare noget vi bilder os selv ind?
Tribal Wars er blevet et spil, hvor de personer, der er indstillet på at betale en formue kan komme rigtig meget længere ved at bygge hurtigere og få flere råstoffer for penge. Det svarer til at spille et spil, hvor nogen må trække to gange, mens resten kun må trække en gang.
Det er vi en del, der er lidt trætte af. Så kan vi self vælge .net servere eller den norske V12, men der er noget særligt ved at spille på en dansk server med danske spillere. Mange af de gamle kæmper fra foregående verdener er enten stoppet eller spiller på udenlandske servere uden halvering af byggetider og lign. pjat.
Innogames skal self have en indkomst for at kunne tilbyde disse spil på nettet, men man kunne da forestille sig andre afregningsformer, som ikke ødelægger spillet og som fremt for alt øger antallet af aktive danske spillere på danske servere. En mulighed kunne være et fast månedligt gebyr a la WoW evt. i kombination med Plus til de mere spilneutrale forbedringer.
Antallet af spillere på de danske servere er ikke stort, så det kunne også være et sted, hvor Innogames prøvede nye ting (måder at få penge i kassen på) uden den store risiko.
Innogames skal jo fremover leve af lille Per på 10 år, som jo ikke bliver grebet af spillet, hvis han bliver mejet ned af de spillere, der har penge til at gøre som de vil. Rigtig mange vil jo gerne spille Tribal Wars, fordi det er 'gratis', men mange forsvinder også hurtigt igen når de finder ud af at det faktisk næsten ikke kan lade sig gøre at komme langt i spillet uden en kraftig forhøjelse af lommepengene
Vi foreslår at Innogames opretter en verden, hvor de slår halvering og råstofkøb fra, så alle kan spille på ens vilkår
Er vi lige bare fordi alle kan spille tw, hvis vi vil eller er det bare noget vi bilder os selv ind?
Tribal Wars er blevet et spil, hvor de personer, der er indstillet på at betale en formue kan komme rigtig meget længere ved at bygge hurtigere og få flere råstoffer for penge. Det svarer til at spille et spil, hvor nogen må trække to gange, mens resten kun må trække en gang.
Det er vi en del, der er lidt trætte af. Så kan vi self vælge .net servere eller den norske V12, men der er noget særligt ved at spille på en dansk server med danske spillere. Mange af de gamle kæmper fra foregående verdener er enten stoppet eller spiller på udenlandske servere uden halvering af byggetider og lign. pjat.
Innogames skal self have en indkomst for at kunne tilbyde disse spil på nettet, men man kunne da forestille sig andre afregningsformer, som ikke ødelægger spillet og som fremt for alt øger antallet af aktive danske spillere på danske servere. En mulighed kunne være et fast månedligt gebyr a la WoW evt. i kombination med Plus til de mere spilneutrale forbedringer.
Antallet af spillere på de danske servere er ikke stort, så det kunne også være et sted, hvor Innogames prøvede nye ting (måder at få penge i kassen på) uden den store risiko.
Innogames skal jo fremover leve af lille Per på 10 år, som jo ikke bliver grebet af spillet, hvis han bliver mejet ned af de spillere, der har penge til at gøre som de vil. Rigtig mange vil jo gerne spille Tribal Wars, fordi det er 'gratis', men mange forsvinder også hurtigt igen når de finder ud af at det faktisk næsten ikke kan lade sig gøre at komme langt i spillet uden en kraftig forhøjelse af lommepengene
Vi foreslår at Innogames opretter en verden, hvor de slår halvering og råstofkøb fra, så alle kan spille på ens vilkår