Das Julkalender

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
tribalwars-xmas-1.jpg




Det er i år blevet besluttet at vi i Danmark skal have noget mere julehygge. Den lave stemning skal højnes og julen skal glæde selv os søde små TW spillere. Derfor har jeg (med tilskynding fra den søde i support :p) iværksat operation JULEKALENDER. Her under kan I se selve julekalenderen, men lågerne kan ikke åbnes før jeg giver dem indhold. Snyd tolereres nemlig ikke.

Fra den 1. til den 24. december vil der derfor blive sat en ny lille opgave ind i den dertil hørende låge. Det vil ske hver dag klokken 20:00 eller klokken 20:05 hvis jeg af uransagelige årsager skulle blive forhindret i at frigive opgaven. Dette betyder at I skal være klar på det tidspunkt, da flere af opgaverne går ud på at gennemføre opgaven hurtigst muligt!


Dagens vinder vil få tilføjet en stjerne på scoreboardet som naturligvis bliver gjort klæbrigt.


Den bedste får en
goldstar.jpg

Taberen får en
uhhhuu.jpg

Nr 3 får en
bronzestar.gif


Når de sidste stjerner er uddelt, så vil jeg tælle sammen og fremhæve vedkommende for en enestående indsats i julehyggens navn. Han eller hun vil dertil få 400 plus point



Deltager feltet:
lancelot10:
goldstar.jpg
goldstar.jpg
goldstar.jpg
goldstar.jpg
goldstar.jpg
goldstar.jpg
goldstar.jpg
goldstar.jpg
goldstar.jpg
uhhhuu.jpg
uhhhuu.jpg
bronzestar.gif
bronzestar.gif

Lamba:
goldstar.jpg
goldstar.jpg
goldstar.jpg
goldstar.jpg
uhhhuu.jpg
uhhhuu.jpg
uhhhuu.jpg
uhhhuu.jpg
uhhhuu.jpg
uhhhuu.jpg
bronzestar.gif
bronzestar.gif

L33t:
goldstar.jpg
uhhhuu.jpg
uhhhuu.jpg
uhhhuu.jpg
bronzestar.gif
bronzestar.gif
bronzestar.gif

kuntz13:
goldstar.jpg
goldstar.jpg
bronzestar.gif
bronzestar.gif

Patrioten:
goldstar.jpg
uhhhuu.jpg

Ayla:
goldstar.jpg

michelle-91:
goldstar.jpg

anje:
uhhhuu.jpg

Smokeyboy:
uhhhuu.jpg

Navia:
bronzestar.gif
bronzestar.gif

M4MB4:
Dekani:
Sir Angelo:
Flyverskjul:


ps. Vil gøre opmærksom på at guldstjerner tæller 3 point, sølvstjerner 2 point, og bronzestjerner tæller 1 point. just in case der skulle være tvivl om vinderen til slut
 
Senest redigeret:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Den 24 december:)

Hey d.24 dec bliver den afholdt kl 20 også?:) Syntes at den skulle lande tidligere. Da jeg jo holder jul med familen på den tid :p og tror også at andre gør det :)
Håber i vil tage imod dette forslag:) Feks den kan afholdes kl 8-9 :)
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tidspunktet bliver ikke ændret. Opgaven tager dog hensyn til den slags småting. :xmas tongue:
 

Jaysen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
DAS Julekalender...

Det ville have været rigtigt sødt om man havde gjort sig den hmmm juleulejlighed at oversætte DAS julekalender til et nogenlunde pænt og nydeligt dansk... nes pas ;-)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg mener, ikke for at rette nogen, at det er Das Julkalender. Altså uden E mellem jul og kalender :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Haha tror lige jeg har fundet en med samme holdning til det tyske sprog som mig :laugh:

Men fed ide, SÅ LÆNGE jeg vinder .. Ellers blir jeg sur :p
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvad nu hvis man er dual på en konto ? Må begge spillere så deltage ? :confused:
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Ja, alle der har en profil her på forum kan deltage :)

I kan nu "åbne" dagens låge :)
 

Jaysen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
The missing E

LOL sorry my bad. Nu har tysk aldrig været min lidenskab omend den sikkert burde i nogens øjne æh øre.

Så DAS julkalender (julekalender er vist så vidt vides en dansk opfindelse når alt kommer til alt... Er E`et så ikke ok... hva` ? )
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Som jeg har forstået det, Foaly kan rette mig hvis jeg tager fejl, så er det en blandings-sag vi har at gøre med. Første del er som du siger tysk, anden del er har jeg fået fortalt er svensk :)
Hvorfor svenskerne ikke kan stave, det skal du så ikke spørge mig om :confused:
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Vinderne d. 1. december

goldstar.jpg
Dagens guldstjerne går til Kuntz13 for sit flotte bidrag :xmas cool: Lækker sløjfe vil jeg bare sige
img2102mu.jpg

uhhhuu.jpg
Sølvstjernen går til anje, som blandt andet viser en god belysning :xmas smile:
2011-12-01_2204.png

bronzestar.gif
Bronzestjernen går til lancelot10 for overdreven flid :xmas biggrin:
IMAG0322%20(640x482).jpg
IMAG0323%20(640x482).jpg
IMAG0314%20(640x482).jpg
IMAG0316%20(640x482).jpg
IMAG0318%20(640x482).jpg
IMAG0319%20(640x482).jpg
]

1322766809082.jpg

kalenderlys3.jpg

images

img0003pf.jpg

Vi takker mange gange for de fantastiske bidrag der har været, for det gjorde det svært at træffe valgene. Vi håber at i er begyndt at pusle med ideer til dagens opgave :xmas wink:
 
Senest redigeret:

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Ufint at lave konkurrencer der ekskluderer evnesvage og alt andet end kreative køkkenspassere. :-(

Edit: I øvrigt forstår jeg ikke at Dekani ikke får noget vejkredit. Han havde tydeligvis ikke planlagt det på forhånd og har derfor lagt urimeligt meget energi og økonomisk kraft i hans!
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
3. december

3. Dagens valg falder på disse 3

Lamba
goldstar.jpg
Har jo fanget tribalwarsbyen med sne og en sej julemand :xmas cool:
Smokeyboy
uhhhuu.jpg
Flid, fedt og snyd og ja det virker ind i mellem :xmas rolleyes:
L33t
bronzestar.gif
En sød lille bamse syntes jeg faktisk. Gid sneen der falder ud for mit vindue også bliver liggende så jeg kan komme ud i den og nyde dagen. :xmas biggrin:

Vi på redaktionen syntes atter det har været meget svært at vælge en vinder. Det er nogle super gode bud der bliver sendt ind og jeg håber alle vil holde godt gang i bidragene :xmas smile:
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
YAY! :D

Det er i øvrigt bare klippet sammen af 2 billeder. Det primære jeg faldt over linkes herunder. :)

doprenunitsvm7.jpg
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Synes også at lamba er den rette vinder :)

samme ide som mig, men bare med et langt bedre billede ;)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Synes også at lamba er den rette vinder :)

samme ide som mig, men bare med et langt bedre billede ;)

Heh. Jeg tyvstjal idéen fra dig og faldt også først over det billede du har brugt. Da jeg så søgte efter noget merry christmas lignende så jeg at der også var en jule-TW og fandt så den onde julemyg-tingest. Det var da sjaaaw. :D

Jeg ser dig som en af takkerne på min nye guldstjerne. :D
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
4. december

Vinderne d. 4. december bliver

Ayla: for sit monster af et billede
Lamba: for sine kunstneriske evner
L33t: fordi ingen andre postede

For en gangs skyld var det nemt ;)
 
Senest redigeret:
Top