Das Julkalender

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Puuuuhauhauhauhauha. Det snerper godt nok til i toppen. :)

Jeg vil i øvrigt gerne komme med dagens dårlige undskuldning. Jeg fik hele tiden svaret at jeg skulle krive mindst tre ord som titel i beskeden, hvilket jeg så kom til at soverse ingdtil et godt stykke henne. tillykke med kuntz uanset. :)
 
Senest redigeret:

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Har fået god tid til at være på forum, efter jeg er blevet sygemeldt fra arbejde pga. en arbejdeskade :rolleyes:
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Vinderne den 18. december blev:

Lancelot10 vinder
goldstar.jpg
med et svar 21:05
Lamba vinder
uhhhuu.jpg
for at have svaret 22:05
Kuntz13 vinder
bronzestar.gif
kl. 22:35
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Vinderne den 19. december:

Lanselot10
goldstar.jpg

Lamba
uhhhuu.jpg


Det var 2 supergode digte som var meget svære at vurdere idet de var meget forskellige i digtform. De kan findes i kalenderlågen for dagen.

Vinderne den 20. december:

Lamba
goldstar.jpg


Vinderne den 21. december:

Lanselot10
goldstar.jpg


Vinderne den 22. december:

Lanselot10
goldstar.jpg
Han fandt 1 ud af 11 pebernødder :eek:

Vinderne den 23. december:

Ingen deltagere

Vinderne den 24. december:

Ingen deltagere. Du var reelt 15 min for sent Lanselot10 :xmas tongue:

Men da det ikke gør nogen forskel på udfaldet for konkurrencen og du som den eneste virkelig har brugt din juleaften for at vise den gode julestemning I havde hjemme hos jer så får du den alligevel
goldstar.jpg
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Årets Vinder blev dermed Lanselot10. Vi gratulerer mange gange fra teamets side :xmas cool::xmas biggrin::xmas cool::xmas biggrin: Præmien kan hentes ved at rette henvendelse til support, hvorefter dine pp vil blive indsat på en konto efter eget valg. Henvendelsen skal naturligvis komme fra Lanselot10 kontoen.
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg siger mange tak :)

Og er meet imponeret over at jeg vandt den med pebernødderne :O men de andre må have opgivet at finde dem :p
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Jeg siger mange tak :)

Og er meet imponeret over at jeg vandt den med pebernødderne :O men de andre må have opgivet at finde dem :p

Personligt gad jeg ikke sidde og kigge rundt. Mht. dem med billeder af julemad og juletræ så har jeg en oldgammel telefon og intet kamera, så den opgav jeg på forhånd.

Tillykke. :)
 
Top