De sorte munke

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Haha kan lige forestille mig hvordan i kommer styrtende til fest på borgen

183571_411_800.jpg
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
fest ??? hvor... JEG ER ALLEREDE PÅ VEJ !!! så må jeg lige finde ud af hvor det er på mellemvejen ;)
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ledende medlemmer

Vi kunne godt bruge et par nye medlemmer med ledelses erfaringer, i stammen.
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Farmer krig

Er det god moral at farme alle landsbyer omkring spiller der laver angreb på ens stamme, dette tilfælde der er tale om her, ville det så også gå ud over andre spillere, der ikke har noget med angrebet at gøre på ADLEN.
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Er det god moral at farme alle landsbyer omkring spiller der laver angreb på ens stamme, dette tilfælde der er tale om her, ville det så også gå ud over andre spillere, der ikke har noget med angrebet at gøre på ADLEN.

Synes det lyder som en helt god strategi, saa laenge det ikke skader dig selv for meget :p
 

Lensmanden

I træning
Reaktionsscore
0
Medaljer

Det er faktisk et rigtig godt point system de har lavet, med de der medaljer, der er både hummor og alvor i dem på en gang. jeg syntes det er kanon at man kan blive belønnet for det handlinger man laver her i spillet. Det er en side af spillet der gør det sjovt at være aktiv i spillet, og så enda uden man skal stræbe efter det mest umulige for at være med i medalje rækken. :)
 
Top