Discussion: Verden 9 og Version 8.0

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Seriøst ris til 30 medlemmer grænsen.. Så er der med garenti dømt endnu en kramme verden hvor i mister kunder fordi de ikke gider det pjat mere...

Velkommen til forregistreringen hos Tribal Wars. Denne invitationsfunktion er et værktøj, som du kan bruge til at finde gamle stammemedlemmer og invitere dem med i denne verden.

Det bedste af det hele er, at invitationssystemet automatisk forsøger at placere dine hvervede spillere i nærheden af dig, så I kan grundlægge en succesfuld stamme sammen.
Prøver i bevist og slå recorder i klamhed ????? Eller er krig bare et uddebateret emne på .dk
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Skimtede annoncen igennem og synes den så meget rodet ud :eek: Måske bare mig som ikke har læst endnu hehe
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Desværre for langsomt... Ville gerne have haft det dobbelt ;)

enhedshastigheden er rettet til den rettet værdi.

Dekani sagde:
Det bedste af det hele er, at invitationssystemet automatisk forsøger at placere dine hvervede spillere i nærheden af dig, så I kan grundlægge en succesfuld stamme sammen.

Hvordan skulle krig undgås, ved denne funktion?
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Det begynder snart at ligende et andet online spil, vi må ikke sige navnet her, men alle ved vist hvilket spil jeg tænker på.

De har bare byggerplaner og verdensvidunder, nu skal vi jagte hemmeligheder ? og holde fast på dem ?

Fedt det er blevet hurtigere i de små byggetrin men nu skal jeg så vente 40 timer på farm 30 bliver bygget ?

og når man nu opdatere igen, hvorfor i himlens navn indsætter man så ikke det med at man selv kan styre hvem i stammen der skal kunne se hvilke forum ?
Det er da komplet åndsvagt at innogames opfordre os til at bruge eksterne forums istedet for at lave den opdatering, så svært er det jo heller ikke at sætte ind.

Der er et par småting der ser godt ud, men syntes meget af det er spild af tid, og vi kommer sikkert til at være 1 time offline for at få det **** sat ind :mad:
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
OBS: Verdenshastighed er sat til 1.5 og enhedshastigheden er sat til 0.8.
Alliancebegrænsning er nedsat til 20.
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
der er noget jeg ikke forstå.

nu har jeg hørt fra deka (ja han siger nok noget fornuftigt nogle gange) at problemet med den danske server, er at verdnerne er blevet for små.
en tanke fra mig, er så om det netop ikke skyldes for mange aktive verdner, frem for at samle spillerne på få verdner.

hvad er formålet med at åbne flere hvis ikke der komme flere spillere til?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hvordan skulle krig undgås, ved denne funktion?
Mix 30 stammemedlemmer og muligheden for en funktion der laver premade stammer med direkte placering.. så er der dømt krammerri af de bedste og de dårlige der bare starter ligger endnu engang og får tæv uden modstand..

Nu hedder den så 20.. Det er da lidt bedre må man sige, men den instilling gør at de gode absolut vil finde sammen alligevel.. og så mange gode er der nu ikke på de danske servere at det kan køre rundt, Du kan sagtens lave en super premade stamme..Men hvem skal være modstander så ??? Noobs'ne ??

Så kan du jo stadig kalde det krig.. jeg kalder det udrydelse...
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
der er noget jeg ikke forstå.

nu har jeg hørt fra deka (ja han siger nok noget fornuftigt nogle gange) at problemet med den danske server, er at verdnerne er blevet for små.
en tanke fra mig, er så om det netop ikke skyldes for mange aktive verdner, frem for at samle spillerne på få verdner.

hvad er formålet med at åbne flere hvis ikke der komme flere spillere til?

Hvis vi ikke åbner en ny verden med version 8.0, er der ingen der kommer til at afprøve det nye slutspil, da det kun kommer på nye servere :)
Derfor åbnes der nye verdener, med større versioner.

Du har glemt at rette det her :p
Stammemedlemmer: 30


I boksen hvor der står om V9s indstillinger hehe Verden 9 og version 8.0!

TAK!
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Mix 30 stammemedlemmer og muligheden for en funktion der laver premade stammer med direkte placering.. så er der dømt krammerri af de bedste og de dårlige der bare starter ligger endnu engang og får tæv uden modstand..

Nu hedder den så 20.. Det er da lidt bedre må man sige, men den instilling gør at de gode absolut vil finde sammen alligevel.. og så mange gode er der nu ikke på de danske servere at det kan køre rundt, Du kan sagtens lave en super premade stamme..Men hvem skal være modstander så ??? Noobs'ne ??

Så kan du jo stadig kalde det krig.. jeg kalder det udrydelse...

Taget til eftertanke ved de fremtidige servere og classic serveren :)
Men med mindre stammer, ville der så ikke bare blive et problem med søsterstammer?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jo der er altid et problem med søskendestammer, men heldigvis er der mange af de gode spillere der ikke har respekt for den slags og det gør som regel de dør på grund af diplomati eller meget simpelt mangel på gode spillere ..Elitestammerne kan kun dræbes af andre elitestammer eller hvis folk stopper og hvis der kun er aktivitet nok til 1 stamme såå er der jo ik det vilde mere der ;)

Ska dog siges at den nye funktion med premade stammer er yderst suveræn, desværre virker den bedst hvis stammerne er mindre..

5-10 mands stammer ville klart være fedt med den funktion, 20-30-40 mands stammer..jaa så er den unødvendig når de allerede fylder et helt k. og det er alle de bedste der samler sig et sted...
 
Senest redigeret:

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Jo der er altid et problem med søskendestammer, men heldigvis er der mange af de gode spillere der ikke har respekt for den slags og det gør som regel de dør på grund af diplomati eller meget simpelt mangel på gode spillere ..Elitestammerne kan kun dræbes af andre elitestammer eller hvis folk stopper og hvis der kun er aktivitet nok til 1 stamme såå er der jo ik det vilde mere der ;)

Ska dog siges at den nye funktion med premade stammer er yderst suveræn, desværre virker den bedst hvis stammerne er mindre..

5-10 mands stammer ville klart være fedt med den funktion, 20-30-40 mands stammer..jaa så er den unødvendig når de allerede fylder et helt k. og det er alle de bedste der samler sig et sted...

Lyder som et fint forslag til en anden verden.
Men da den her er "ny" med sin nye version, vil der blive meget "almindelig" serverindstillinger. :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa, prøver den da alligevel :)

Men vil give dig et perfekt eks. .. V8 har max. 30, selv hvis det var max. 20 er verdenen blevet smadret på record tid netop på grund af muligheden for at indvitere alle de aktive (Som ik er mange).. Alle de resterende mistede håbet, slettede kontoen og i mistede kunder, ergo kan alt under 20 medlemmer kun værre fremgang på .dk ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tjae... jeg forstår ikke den store undren... Jeg undrer mig mere over den store frihed support teamet har fået i opstillingen af denne server. Så vidt jeg husker med de sidste 2 store opdateringer vi fik blev vi tvunget til speed 1-1 og henholdsvis 120 og 100 mands stammer. så 30 er et enormt spring fremad for denne type verden.

Jeg tror du misforstår noget Dekani... gode spillere søger udfordringer, dårlige spillere gør ikke. V8 blev sat op med nybegynder indstillinger, for at give nybegyndere en chance. desværre for nybegynderne så tiltrak det en masse som ikke søger udfordringer... Jeg tror ikke vi kan skabe verdener der er endnu mindre tiltalende end V8 og samtidig have en chance for at tiltrække nye spillere. Skal vi ind på den diskussion så tror jeg mere vi skal derhen hvor der er en rigtig verden hvor de der søger udfordringerne tager hen og tager handsken op og skaber krigen, dramaet og diplomatiet. Ikke kun i spillet, men også på forum. Det er længe siden jeg har set nogen der har gidet gøre noget ud af det, og for mig kan det kun betyde at det er længe siden der er sket noget der er virkeligt værd at nævne.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nå jeg siger gode spillere, mener jeg aktive der farmer og desværre har de en vane med at de er bange for at miste deres elskede byer, så de vil langt hellere kramme ;)

Men kom ik og sige at 5-mands stammer ik ku skabe en kæmpe udfordring for krammedyrene, så er der self. diplomati og forbund, men uanset hvordan man ser på det, skal de før eller siden mødes og til den tid vil der være mere krig end med 20 mands stammer.-

Da en af grundene til jeg er flygtet til .net igen :p
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
5 mandsstammer ? Lyder som en meget god idé, men kan desværre se et par problemer ved det.

Vil kun nævne en, da jeg har travlt :p

KEDSOMHED i stammens forum og evt. på skype!
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Hvis vi ikke åbner en ny verden med version 8.0, er der ingen der kommer til at afprøve det nye slutspil, da det kun kommer på nye servere :)
Derfor åbnes der nye verdener, med større versioner.



TAK!

tak for svaret, ja så lyder det jo lidt mere logisk
 
Top