Discussion: Verden 9 og Version 8.0

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Et start tidspunkt kan være dejligt at vide for folk der gerne vil starte med det samme :huh:
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Vi er en håndfuld der startede alt, alt, alt for sent på verden 8 der derfor er interesserede i at kunne starte lidt tidligere og bedre på verden 9.

Er der nogen steder man kan se hvornår serveren starter?

Er det normalt at serveren starter umiddelbart efter midnat eller hvad kan vi ellers have af valide gæt?
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Det er vi med på. Det er mere tidspunktet.

Er der ingen af I andre der har startet på en server umiddelbart efter den er blevet sat i gang før?

Hvis MOD's ikke vil svare må vi jo få stykket en et plausibelt gæt sammen. :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Plejer at være engang om formiddagen, til tider om eftermiddagen ;)

Men de plejer og være bedre til info..
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Plejer at være engang om formiddagen, til tider om eftermiddagen ;)

Men de plejer og være bedre til info..
Infoen var i hvert fald bedre da jeg var CO-GM, eller hvad det hedder, på TW.dk.

Uanset, så er det i orden, ville bare gerne have et estimat. Har ingen andre planer lige pt. end NFL. Skal først rigtigt igang med noget tirsdag eftermiddag. :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ej oka, nu syns jeg sku lidt de strækker den derinde.. kan man så få noget info .. er verdenen aflyst eller hva sker der xD
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Det var meningen, at der skulle have været en nedtæller på forsiden. Men denne er åbenbart ikke startet. Dette beklager jeg!

Men verdenen åbnede i dag klokken 11:30!
 

kandis1983

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Hejsa

Lige et spørgsmål til v9 der står i indstillinger her på forum at der kan være 30 i en stamme men men men der kan kun inviteres 20 til en stamme hvorfor det ???
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Fordi folk kom med kritik mod de 30 medlemmer i en stamme, og så ændrede support det til 20 medlemmer ;)
Men de må hav glemt at ændre det her på forum :p
 
Top