DK's største spammer, nominering

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hej allesammen

Velkommen til den første nomineringstråd. Jeg vil forsøge at holde denne post opdateret så alle kan få et hurtigt overblik over de nominerede. Husk at begrunde jeres nomineringer også selv om jeg ikke stiller de store krav til begrundelserne. Der er ingen hellige køer eller andre ting, så skyd frit fra hoften mht at nominere. I første omgang vil jeg bede alle om kun at nominere 1 og så ser vi hvordan det går. Husk på forumreglerne, for selv om vi diskuterer hvem der er størst så skal det stadig foregå i en god tone :laugh:

Er der mere end 10 nominerede som jeg så vidt husker er begrænsningen på afstemninger tager jeg self en beslutning ud fra nomineringsteksterne.

De nominerede:

1. Dekani
2. L33t
3. Skolehaven
4. Miss
5. boss
6. Flyverskjul
7. Tobias2008
8. The Joker
9. Horace the Cheese
10. R.I.P.



Jeg vil som eksembel selv starte med at nominere dekani, for hans konstante evne til at lade sin mening blive udtalt på en lidet charmerende måde. Det manglende informative niveau i hans indlæg og meget meget mere :p
 
Senest redigeret:

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg nominerer:

L33t

Grundet hans mange indlæg.. - Og mange af dem er sjove at læse .. - Det er ikke negativt at være spammer, er det ? :D
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Stolt!!
Nominere Skolehaven fordi han bare ikke er for klog og skriver dobbelt så meget som mig :p
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
øv øv..ville havde nomineret L33T, nøjagtig pga. indlæg som det han lige har lavet :laugh:

Men 2. valg: miss, virker til at mest skrive for at skrive uden helt at forstå det han kommentere eller egentlig sætte sig specielt ind i de ting han mener skal havde et par ord med på vejen. En sand spammer :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
øv øv..ville havde nomineret L33T, nøjagtig pga. indlæg som det han lige har lavet :laugh:

Men 2. valg: miss, virker til at mest skrive for at skrive uden helt at forstå det han kommentere eller egentlig sætte sig specielt ind i de ting han mener skal havde et par ord med på vejen. En sand spammer :p

Øv øv.. ville ha valgt L33T også, og nu tog du jo nr. 2..hmm.. jamen så må det blive en nominering til Boss, af nøjagtig samme grund som de to andre :laugh:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Flyverskjul!

Fordi hans sarkasme overskygger alt hvad han skriver, og fordi sarkasmen altid er 100% gennemtænk :p
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tager man fejl eller er denne liste ikke en kopi med de mest aktive på forummet her ? ;)

De nominerede:

Dekani
L33t
Skolehaven
Miss
boss
Flyverskjul


Så det et spørgsmål om hvad spam egentligt er pr definition :confused:

Relevant eller ligegyldigt...
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nominere The joker. Fordi han skal altid lige have en kommentar med i rygte bøssen :D.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tager man fejl eller er denne liste ikke en kopi med de mest aktive på forummet her ? ;)

De nominerede:

Dekani
L33t
Skolehaven
Miss
boss
Flyverskjul


Så det et spørgsmål om hvad spam egentligt er pr definition :confused:

Relevant eller ligegyldigt...

Det er vel hvad man selv syntes :). Du kan jo synes at det er noget relevant el. ligegyldigt :). Det er jo ikke noget vi andre kan fortælle dig da du jo selv skal have en mening om det :p
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tænker blot...

Vil være noget urolig over at være nomineret i noget, folk ikke engang ved hvad er ;)

Hvad betegnes som spam ? Tw relevant materiel er vel næppe.

100 indlæg om dag/ugen måske ?... men indgår det så, hvis det har med Tw gamet at gøre.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Vil sige at spam er ikke relevante ting. F.eks som rygte bøssen. Der er ingen ting i den som er relevant :p.. Det betegner jeg som Spam.. :laugh:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Spam er for mig:
indlæg med manglende indhold (fx bare at skrive enig for at blive set)
En konstant tendens til at gå off topic i diverse tråde

bare et par eksembler
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Bla.. Sådan er det jo ;). Hvordan skulle man ellers blive set :laugh:..
Ang. den afstemning med danmarks spammer . Hvordan kommer den afstemning til at gå ? Kommer der nogle regler ang den ?. Som man ikke må stemme på sig selv osv ?.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg mener ikke at det er nødvendigt med særlige regler for afstemningen. desuden kan jeg ikke checke om nogen stemmer flere gange hvis de har flere forumaccounts uden supports hjælp til min viden. Og har man lyst til at stemme på sig selv og har samvittigheden til at gøre det, så er du hjertens velkommen...
dette er self i testfasen og vi kan jo altid tilpasse os ;)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg synes ikke man skal stemme på sig selv. Ja måske vil man godt vinde konkurrencen osv, men synes ikke man er en værdig vinder hvis man stemmer på sig selv.. Men som du siger vi kan jo ikke se det.. Men synes lige at alle skal tænke sig godt om inden de stemmer.. ;)
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top