DK's største spammer, nominering

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Er der virkelig ikke flere som skal nomineres ? Det var da ikke mange ?. Kom nu folkens, vi skal da være lidt flere til afstemningen.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg ved ikke helt om den som jeg nominere opfylder alle de krav som en spammer burde gør, men på baggrund af de indlæg fra spilleren som man kan læse på V6 rygte bøssen xD, så vil jeg nominere Horace the cheese.

normineringen sker på baggrund af de sarkastiske og sjove indlæg.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Så skulle han alligevel med. Overvejede selv at nominere ham, men synes the joker skulle have den..
 

liverpoljer

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg nominere R.I.P. efter dagen i dag på rygte bøssen XD (v6)

hvor ikke bare det han skrev var uden for egne, men også noget jeg synes er lige meget :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg synes ikke man skal stemme på sig selv. Ja måske vil man godt vinde konkurrencen osv, men synes ikke man er en værdig vinder hvis man stemmer på sig selv.. Men som du siger vi kan jo ikke se det.. Men synes lige at alle skal tænke sig godt om inden de stemmer.. ;)

Ville da værre latterligt og stemme på sig selv :O
Gjorde man jo heller ikke hvis konkurencen hed "DK's Noob" og vil da mene titlen er ligeså nederen :D
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
jeg nominere R.I.P. efter dagen i dag på rygte bøssen XD (v6)

hvor ikke bare det han skrev var uden for egne, men også noget jeg synes er lige meget :p

Tsk Tsk Tsk Los blancos er ikke lige meget, de er faktisk en af de få klubber som støtter de fattige lande rundt omkring, samt hjælper med penge til forskellige forskninger hvor kræft er indblandet, men det vidste du åbenbart ikke :rolleyes:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg ved ikke af at jeg kan sætte flere på listen i en afstemning. Fremtidige kandidater vil derfor blive vurderet om de har bedre grundlag for at være på stemmesedlen end en af de der er der i forvejen :eek:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg siger næsten aldrig noget derinde :eek:

Men tak tror jeg nok ;)

det var da så lidt. Du siger sq lidt for meget der inde efter min mening :laugh:

Ville da værre latterligt og stemme på sig selv :O
Gjorde man jo heller ikke hvis konkurencen hed "DK's Noob" og vil da mene titlen er ligeså nederen :D


Det er netop det jeg mener. Man skal ikke stemme på sig selv, for det ville man jo ikke gøre i sådan en afstemning som du kommer med :D.
 

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
1. Dekani
2. L33t
4. Miss
5. boss
6. Flyverskjul
8. The Joker
10. R.I.P.

Jah ;) så er der jo nok lige der den skarpe ser at der mangler 3 ;) og ja :) mener ikke at de spammer men svarer relevant og kontroleret. Kan godt være de sætter rygter igang, men for fanden ;) de ved hvordan man gør og synes sgu ikke i andre er så gode til det :) nok fordi de ikke har hjerne kapacitet nok til at overskue at sætter et ordentlig rygte igang :D men det skal der jo også være nogen af ellers har vi andre med en smule mere hjerne ikke noget at gøre nar og nogen at gøre grin med :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
skal den ikke bare starte, for så kan vi jo se hvem der vinder med overtal:D

Tjae giver bare chancen til at andre kan komme med deres besyv. Men bruger også tiden til at finde ud af hvad nomineringen skal handle om i næste uge. Det er jo ikke fordi det fyger med forslag.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jah ;) så er der jo nok lige der den skarpe ser at der mangler 3 ;) og ja :) mener ikke at de spammer men svarer relevant og kontroleret. Kan godt være de sætter rygter igang, men for fanden ;) de ved hvordan man gør og synes sgu ikke i andre er så gode til det :) nok fordi de ikke har hjerne kapacitet nok til at overskue at sætter et ordentlig rygte igang :D men det skal der jo også være nogen af ellers har vi andre med en smule mere hjerne ikke noget at gøre nar og nogen at gøre grin med :D


Istedet for at kritisere vores fine bud så kom selv med nogen ;)
 

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
1. Dekani
2. L33t
4. Miss
5. boss
6. Flyverskjul
8. The Joker
10. R.I.P.

Du forstod ikke at det er disse som spammer? eller?
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
1. Dekani
2. L33t
4. Miss
5. boss
6. Flyverskjul
8. The Joker
10. R.I.P.

Du forstod ikke at det er disse som spammer? eller?

Jeg ved godt hvad du hentyder til og når du bare kan vælge 3 spiller fra (på din liste) så kan du jo lige så godt tilføje en spiller til på listen.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Vi var nogle stykker der snakkede om at lave en ugens afstemning for at holde gang i forum, for at være sociale, for at have noget at diskutere og så videre...

Vi kom frem til at det kunne man sagtens få noget sjov ud af og har tænkt i disse baner:

1. I denne tråd stilles forslag til hvad afstemningerne kan handle om.

2. Nominering af de op til 10 ting/personer der skal stemmes på

3. afstemning forløber sig

Vi tænkte på at lade første afstemning omhandle hvem der bliver betragtet som Danmarks største spammer :laugh: Hvis dette findes som en god ide så vil jeg sætte nomineringstråden i gang og få startet afstemningen i næste uge ;)

og det at tråden hedder ugens afstemning, burde give et hint om hvor længe nomineringen varer...
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tak for svaret :). Så må vi se hvem der bliver valgt..
Eller som man siger, må bedste mand vinde :D
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Keder mig, næsten alle naboerne er løbet tør for tropper af en eller anden grund :eek:

Så forslag til afstemninger af meget svingende kvalitet :p
- Mest berygtede spiller.
- Spiller med dårligste odds for at være længere end 60 dage på en server før udadling/restart.
- Spiller med flest kendte nicks.
- Bedste stammenavn.
- Sjoveste spiller profil IG.
- ...........stamme....
- Spiller blokkeret af flest IG.
- Mest interessante spillestil.
- Hvilken spiller vil du helst møde i RL.
- Mest udtjente stammenavn.

Der er sikker mange mange flere muligheder som er meget mere interessante end disse, men dem må I andre komme med for nu skal jeg fortsætte med at farme :cool:
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top