Endu et forslag

Vitello

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hejsa.
Jeg synes godt at man kan lave sådan at man kan se hvem der er online i ens stamme..
jeg ved ikke om det er med vilje, eller om tribalwars teamet ikke har tænkt over den? :S

Mvh
Vitello
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
til en start kan i jo alle komme på hinandens venne liste. derinde kan du se hvem der er online eller ikke er.
 

Vitello

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
til en start kan i jo alle komme på hinandens venne liste. derinde kan du se hvem der er online eller ikke er.

Ja, jeg kan da godt se hvad du mener, men det er sku da alt for besværligt hvis nu man er 50 medlemmer:)
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
hmm tjoe. Men ja kan da godt være det kun er for plus. Og jo da, en lille "lampe" eller sådan noget ud for hvert navn. Online/offline
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Man kan sagtens se hvem der er aktiv og ikke aktiv bare man er baron eller greve
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Og tror grunden til dette er, at spioner ikke skal kunne informere den angribende stamme om hvem der ikke er "tilstede" og derfor kan angribes uden de får støtte !
 

schou

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja, men den grønne gælder for to dage, så man kan ikke se det helt
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Ved godt det ikke er aktuelt lige præcis på den danske !
Men forestil dig en international server hvor man ligger clean op ad sine fjender, og hvor det tager godt 10 minutter for fodfolk at rykke ! :)
 

Vitello

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg kan selvfølgelig godt se problemet, men ''jeg'' ville nu bare ta' det som en udfordring :)
 

Vitello

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
og man kan jo evt. gøre sådan at det kun er dem der har rettigheder til det der kan se det :) præcis ligesom med de andre prikker.:)
 

viking40

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tribalwars og travian er meget ens spil,så ingen grund til at gøre dem mere ens ved at alle kan se hvem der er online.;)
 

viking40

Nybegynder
Reaktionsscore
0
så ikke det indlæg da jeg skrev mit indlæg,var lige ude i mine byer
så var lang tid om at skrive...:eek:
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
du kan jo også gå ind på TWstats og se hvem der vokser i din stamme og andres stammer, på den måde kan du også finde ud af om de er aktive eller inaktive.
 
Top