Endu et forslag

Vitello

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
nåh ja, men igen, det ville jo være 10 gange nemmere bare lige at trykke under medlemmer i stammen :)
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
spioner i ens stamme eller ej så jo. har jeg også haft kunne bruge engang imellem. Og hvis der så er nogen der sladre i stammen til andre så må det sku være dens stamme's skyld for ikke at have orden på sine medlemmer. Jeg skal da ik selv sige om der er folk i den stamme jeg er i som sladre til andre stammer om alt muligt. Så efter at have tænkt over det gør det sku ik mig noget i form af en funktion der vil betyde meget mere :)
 

viking40

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Travian spillet er helt ødelagt på grund af spioner....

så ingen grund til at give flere muligheder for den slags her på tribalwars
så det også bliver ødelagt.

Tror ikke en gennemsnits spiller i travian ved hvor slemt infiltreret
spillet er af spioner,men os der sad med ledelsesarbejde og alle topspiller
var ikke i tvivl om hvor slemt det engentligt stod/står til.
 

viking40

Nybegynder
Reaktionsscore
0
personligt så jeg helst der ikke var mulighed for at nogen kan se det.
man kan jo bruge venne systemmet hvis man har brug for det.

synes kun man skal have mulighed for at se om folk har logget på spillet
hver dag,så man kan smide dem ud hvis de ikke er aktive nok...
 

schou

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
det er faktisk lidt irriterinde at grøn gælder for aktiv, man skulle (mindst syntes jeg) en der gjaldt for 24 og ikke 48
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
Travian spillet er helt ødelagt på grund af spioner....

så ingen grund til at give flere muligheder for den slags her på tribalwars
så det også bliver ødelagt.

Tror ikke en gennemsnits spiller i travian ved hvor slemt infiltreret
spillet er af spioner,men os der sad med ledelsesarbejde og alle topspiller
var ikke i tvivl om hvor slemt det engentligt stod/står til.


Hmm kan du uddybe lidt mere viking? forstår ik hvordan det er ødelagt pga. det ?
 

Netsrac

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
spioner i ens stamme eller ej så jo. har jeg også haft kunne bruge engang imellem. Og hvis der så er nogen der sladre i stammen til andre så må det sku være dens stamme's skyld for ikke at have orden på sine medlemmer. Jeg skal da ik selv sige om der er folk i den stamme jeg er i som sladre til andre stammer om alt muligt. Så efter at have tænkt over det gør det sku ik mig noget i form af en funktion der vil betyde meget mere :)


DU kan umuligt beberejde en stamme, hvis en spiller lige pludselig vælger at skifte side, og begynde at spionere for den modsatte side.. :)

Ikke helt gennemtænkt ;)
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
tjo vil jeg nu sige lidt. for med et godt sammenhold i stammen gennem alle medlemmer så ville jeg ik kunne se hvorfor en skulle blive spion?

Kan kun se det ske hvis en anden stamme tilbød mig et eller andet stort løbende for at være spion for dem. Så ja den går måske begge veje men stadig syntes jeg det nu er i stammen den ligger hvis en vælger at blive spion.
 

viking40

Nybegynder
Reaktionsscore
0
der findes mange måder at blive spion på.
den grimme måde er at true folk med udryddelse hvis de ikke gør hvad der bliver sagt...mange siger ja når de bliver presset.

forestil dig det besvær det giver i en stamme hvis man tror/ved der er en spion
på ens forum,det er et kæmpe skrive arbejde,og folk bliver mistroiske over for alt,stemningen i stammen daler og folk gider ikke spille mere på et tidspunkt.
jeg har prøvet det flere gange,også at have spioner i vores fjenders stammer.
dette er en af grundene til jeg ikke spiller travian mere...gider ikke alt det besvær
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
hmm ja ok. forståeligt.
Men nej indtil videre syntes jeg da godt om dette spil og kryber da langsomt op i rækkerne. Så ikke at det lyder ekstremt men måske i fremtiden kan jeg da godt se det store billed.
 
Top