Hemmeligheder

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Kan det virkelig passe at V9 allerede skal slutte nu???

Jeg mener bare, jeg er ikke meget for de laaaaange og kedelige verdener hvor man adler BB byer for at vinde.. Så syns egentlig det er et oka vinderkoncept at man laver de der hemmeligheder.. Men inde under vinderbetingelser står der at de kun skal holdes i 48 timer????? :eek:

Det er jo totalt absurt, hvis en række medlemmer samler sig nu (Som rygterne siger) så kan vi ikke engang nå at lancere et modangreb før verdenen er slut, kan det virkelig passe at vi skal betale Plus konto osv. for det ??? :eek:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Så fryd for Lazy :laugh::laugh::laugh:

Det her viser bare at vi havde ret fra starten, ledelsen i Lazy er handlingslamme og tænkte ikke over mulighederne :wave:

Ej skal nok være sød :eek:

Tillykke til dem som nu vinder :p Vil ikke sige at det her er den "seje" måde at vinde på, men en sejr er en sejr vel? :huh:
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
For at vinde spillet skal en stamme besidde et helt sæt Hemmeligheder. Det vil sige, I behøver ikke besidde alle Hemmeligheder på kortet, kun mindst ét eksemplar af hver nævnt Hemmelighed. Efter en stamme har skaffet kontrol over et helt sæt, vil en sejrs countdown timer starte. Hvis en stamme fastholder kontrol over et helt sæt i hele countdown perioden, vil den vinde spillet.. Bemærk at kun sættet tæller: Hvis en stamme har mere end en kopi af en Hemmelighed, er det nok for stammen at fastholde kontrol over et eksemplar af Hemmeligheden for at fastholde fuldstændigheden af det hele sæt og dermed vinde.

Efter en stamme har vundet, vil verden automatisk gå i fredsindstilling og vil til sidst blive lukket.


I skal holde et helt sæt, altså en af hver hemmelighed :)
Der vil komme flere og flere kopier af hemmelighederne i takt med tiden går på serveren.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Så er det bare at v9 ender om mindre end 48 timer :laugh:

Hurtig verden må man sige :huh:

Med den erfaring der har været her, så må man vel sige at hemmeligheder ikke går på en .dk server da vi er for få :confused:
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Sludder og vrøvl. Alle verdener kan ødelægges af folk med meget lav moral. I princippet kunne de der havde fået de først 12 hemmeligheder jo bare have slået pjalterne sammen i samme sekund de kom frem, og så var den ged barberet. Hvis man ikke tør kæmpe kan man jo altid satse på denne løsning ;) Det eneste det viser hvis det rygte er sandt at der er nogen der har samlet sig i en stamme for at lukke V9 nu. Er at mine forudanelser om at alle danske TW spillere er nogle tøsedrenge nu viser sig at være rigtigt :laugh: Tænk sig ikke at være gamle nok til at spille med "verdensvidundere" når man har tigget om det siden V2... Eller var det V1? Godt taget drenge klap jer selv på skulderen, men forvent ikke at jeg vil ynke jer hvis i grædende må indrømme at en aktiv verden er for lidt fordi inno nægter at åbne mere end en ny verden hver 3 måned :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Well for sent nu, folk har stoppet verdenen om Hygge har erobret alle hemmeligheder og vinder om: 47:03:44 » Mere information sååå.. Nå tak for denne gang hedder det vel ;)

Syns sku det lidt nederen at bruge Plus på den her slags.. Det er mange penge bare at smide ud
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Syns ærligt talt support skal skride ind på en måde.. Siger ik i skal lave mirakler, men 48 timer til at erobre stakkede byer midt i en anden krig hvor ingen har cleans klar????? Come on!?

Det her kan simpelthen ikke ha været hensigten, kan det virkelig passe andenpladsen skal vinde verdenen bare på grund af den skide timer??? :mad:

Hvis det kan passe vil jeg gerne ha den plus jeg har lagt i min konto refunderet :(
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Sjovt som døren binder kurt :huh:

Så vidt jeg ved tuder de samme mennesker over de samme ting hele tiden. Undskyld mig men jeg syntes ikke at vinderkravene har været skjult for nogen, så det handler vel mere om at den kloge har narret den mindre kloge? Om man så syntes det er sjovt at vinde på denne måde er vel op til jer der spiller runden. :cool: Lige som jeg lagde mærke til en anden ting. Selv om i snakker om at alting skal være spændende så syntes jeg at jeg så at alle startede op med deres venner? har jeg ret? Dekani/angelo/flyverskjul eller Bilka/yan88/cowiee, ja jeg kan da nævne mange flere.

Noget siger mig at skal man have "spænding" så skal man kigge til noob verdenerne hvor disse pro's ikke deltager. Det ender i hvert fald ikke med de samme vindere eller skal vi sige whinere :laugh:
 

Donebyerection

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Dvs. dekani at du tuder over du har brugt penge?


så vidt jeg ved valgte du det selv?:)


og anden pladsen ?:D

så vidt jeg kan se er der repræsentanter fra flere stammer :)
Synes godt om :)


Sjovt som døren binder kurt :huh:

Så vidt jeg ved tuder de samme mennesker over de samme ting hele tiden. Undskyld mig men jeg syntes ikke at vinderkravene har været skjult for nogen, så det handler vel mere om at den kloge har narret den mindre kloge? Om man så syntes det er sjovt at vinde på denne måde er vel op til jer der spiller runden. :cool: Lige som jeg lagde mærke til en anden ting. Selv om i snakker om at alting skal være spændende så syntes jeg at jeg så at alle startede op med deres venner? har jeg ret? Dekani/angelo/flyverskjul eller Bilka/yan88/cowiee, ja jeg kan da nævne mange flere.

Noget siger mig at skal man have "spænding" så skal man kigge til noob verdenerne hvor disse pro's ikke deltager. Det ender i hvert fald ikke med de samme vindere eller skal vi sige whinere :laugh:

Som du selv siger, den kloge narrer den mindre kloge. Hemmelighederne lagde selv op til denne løsning, at Lazy så rent faktisk har levet op til deres navn ved ikke at se denne enkle løsning. Ja det kan de jo kun takke sig selv for.

Mht. at venner starter op med venner. Ja selvfølgelig gør de det. Man får jo et sammenhold ved at spille sammen på de andre verdener - og når man har vundet en server sammen. Hvorfor så ikke tage den næste også. Om ikke andet er det et godt udgangspunkt...
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dekani du lukker unødvendige ting ud :)

Du klager over spillet konstant.

Så stop det eller vær tilfreds:confused::confused::confused::confused::confused::confused:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Sååå i syns altså selv det er en fed verden??? :huh:

Ser du, de verdener jeg har spillet har som regel været plaget af div. latterlige ting som Masse Rekrutering, forbund der røvrender hinanden osv. osv.
Men alt det blegner jo totalt ved siden af det her?? .. Og for det ik skal være løgn høre jeg nu at de største stammer.. De ENESTE der kan gøre modstand, lige er blevet påtvunget en IAP med den stamme der har en countdown timer på 14 dages ophørsvarsel.. Godt være det er cool hvor i kommer fra, men hvor jeg kommer fra kaldes det at indse man ikke kan vinde på normale betingelser og derfor tager smutvejen..

Så lige til en anden ting.. Den del med Hemmeligheder er en ting jeg har forstået sku være for at vi ku undgå den langsommelige slutning, ikke for at en stamme bare ku vinde ligeså snart de var blevet uddelt, men visse folk foretrækker jo at udnytte reglerne til egen fordel istedetfor bare at lave en god gammeldags krig som egentlig er pointen i spillet..

Og til dig L33T .. Luk nu bare r*ven, du er da en de dårligste spillere jeg har mødt, så du ligger som førstekandidat til typen der ku finde på den slags her, fordi du ik har skills til krig.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Btw dekani de slog dig på taktikken.

Det er et spil der handler om at vinde. om man så er en snedig ræv. så er en sejr en sejr.

Det handler om at bruge den øverste del ;)
 

Donebyerection

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Sååå i syns altså selv det er en fed verden??? :huh:

Ser du, de verdener jeg har spillet har som regel været plaget af div. latterlige ting som Masse Rekrutering, forbund der røvrender hinanden osv. osv.
Men alt det blegner jo totalt ved siden af det her?? .. Og for det ik skal være løgn høre jeg nu at de største stammer.. De ENESTE der kan gøre modstand, lige er blevet påtvunget en IAP med den stamme der har en countdown timer på 14 dages ophørsvarsel.. Godt være det er cool hvor i kommer fra, men hvor jeg kommer fra kaldes det at indse man ikke kan vinde på normale betingelser og derfor tager smutvejen..

Så lige til en anden ting.. Den del med Hemmeligheder er en ting jeg har forstået sku være for at vi ku undgå den langsommelige slutning, ikke for at en stamme bare ku vinde ligeså snart de var blevet uddelt, men visse folk foretrækker jo at udnytte reglerne til egen fordel istedetfor bare at lave en god gammeldags krig som egentlig er pointen i spillet..

Og til dig L33T .. Luk nu bare r*ven, du er da en de dårligste spillere jeg har mødt, så du ligger som førstekandidat til typen der ku finde på den slags her, fordi du ik har skills til krig.

0En fed verden, hmm Nej måske ikke. Som der tidligere bliver sagt, er dk måske bare for lille til hemmeligheder. Men som der også bliver sagt, så er Lazy blevet tæsket på taktikken. I krig gælder det som sagt om at vinde - og her gælder alle kneb.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa en sejr er en sejr.. Sådan set ik dem jeg tænker på så meget lige nu. Det er Support jeg ser som problemet, de blir ved med at lave div. forfejlede End-Games.. og den slår kejler..

Håber man får Plus retur for det tabte..
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Så agrresiv man er deka man kan jo også bare stoppe vær gang ligesom dig :)

Tror ikke du har fundet ud af taktikken deka...

Det handler om at vinde og at DU og LAZY mener det er forkert endgame er kun fordi i ikke har tænkt tanken:)

Hvis du havde fundet på denne ide havde du brugt den selv :)

I krig gælder det om at vinde.
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
I skal holde et helt sæt, altså en af hver hemmelighed :)
Der vil komme flere og flere kopier af hemmelighederne i takt med tiden går på serveren.

Sig mig følger du slet ikke med på verdenerne?

Hvad betaler vi så for hvis supporten ikke følger med? What the hell...
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det handler om at vinde og at DU og LAZY mener det er forkert endgame er kun fordi i ikke har tænkt tanken:)

Hvis du havde fundet på denne ide havde du brugt den selv :)

Er du total åndsvag og uvidene ????
Jeg var i OTTO din nød, jeg vidste om den her plan for længere tid siden end du selv gjorde nok.. men troede sku da ik nogle ku være åndsvage nok til og ødelægge en verden på det???

Og hva angår at finde på iddeen, så tjeck forum.. jeg var nemlig pist over at tanken om det ku lade sig gøre helt tilbage i starten af verdenen !
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Jaa en sejr er en sejr.. Sådan set ik dem jeg tænker på så meget lige nu. Det er Support jeg ser som problemet, de blir ved med at lave div. forfejlede End-Games.. og den slår kejler..

Håber man får Plus retur for det tabte..

Hvordan ser du det som værende vores skyld, at de folk, der har været i besiddelse af hemmelighederne har samlet sig i en samlet stamme?

Og så vil jeg også lige pointere, at vi ikke LAVER disse slutspil.
Der er præ-konfigurerede indstillinger, vi slår bare til og fra i dette tilfælde.

Det kan derimod foreslås at vi kan ændre på visse aspekter af selve slutspillet, sådan at der er mere tid, at holde hemmelighederne i.

Men jeg kan ikke forstå, hvordan det kan være vores skyld, at folk har samlet sig, for at vinde verdenen. :)
 
Top