Hemmeligheder

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hvordan ser du det som værende vores skyld, at de folk, der har været i besiddelse af hemmelighederne har samlet sig i en samlet stamme?

Og så vil jeg også lige pointere, at vi ikke LAVER disse slutspil.
Der er præ-konfigurerede indstillinger, vi slår bare til og fra i dette tilfælde.

Det kan derimod foreslås at vi kan ændre på visse aspekter af selve slutspillet, sådan at der er mere tid, at holde hemmelighederne i.

Men jeg kan ikke forstå, hvordan det kan være vores skyld, at folk har samlet sig, for at vinde verdenen. :)
Ser ikke den del som jeres skyld, det er udelukkede mangel på morale og respekt for spillet det er tegn på..

Ser det som værende jeres skyld at i ikke rettede den til danske verdener.. vi har ik så mange spillere, 2 sæt hemmeligheder er 1 for meget, den burde se sådan ud hvis man sku bruge det.

1 Sæt hemmeligheder (24 stk)
Fordelt ligeligt over alle 4 Kontinenter.
Og sidst men ik mindst sku man holde de 24 hemmeligheder i 1 måned for at få sejren.

2 dage og 2 sæt hemmeligeder på danske servere er jo absurt.. over halvdelen af verdens cleans er jo ik klar til det her og så mange er der sku ik på vores små servere, plus 24 hemmeligheder ville gøre at der sku være en ekstrem dominans for at holde alle sammen i en måned uanset om man rekruterede eller ej..

Men i afviste fuldstændig den tanke da jeg skrev det i starten og se hvor vi er nu ??? ergo jeres fejl.
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ser ikke den del som jeres skyld, det er udelukkede mangel på morale og respekt for spillet det er tegn på..

Ser det som værende jeres skyld at i ikke rettede den til danske verdener.. vi har ik så mange spillere, 2 sæt hemmeligheder er 1 for meget, den burde se sådan ud hvis man sku bruge det.

1 Sæt hemmeligheder (24 stk)
Fordelt ligeligt over alle 4 Kontinenter.
Og sidst men ik mindst sku man holde de 24 hemmeligheder i 1 måned for at få sejren.

2 dage og 2 sæt hemmeligeder på danske servere er jo absurt.. over halvdelen af verdens cleans er jo ik klar til det her og så mange er der sku ik på vores små servere, plus 24 hemmeligheder ville gøre at der sku være en ekstrem dominans for at holde alle sammen i en måned uanset om man rekruterede eller ej..

Men i afviste fuldstændig den tanke da jeg skrev det i starten og se hvor vi er nu ??? ergo jeres fejl.

Der kommer faktisk guldkorn her...
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
At vinderkravet bør være en månede er måske lige overdrevet nok.
Men kan da sagtens følge dig i, at kravet skal være noget højere.

Hemmelighederne bliver fordelt af systemet, det har vi ingen kontrol over.
Jeg vil stærkt gå ud fra, at disse bliver fordelt så ligeligt som overhoved muligt.

Klart noget, der vil blive taget med i overvejelserne næste gang.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
1. En måned er perfekt.. Så kan man nå at lave et par angreb med fulde cleans som vi altså ik har mange af på danske servere, derudover plejer der at gå 2-6 mdr. med endgames i andre verdener, så kan virkelig ik se problemet i en måned ???

2. De blir ikke fordelt ligeligt.. tag et kig på V9 inden du siger det..

Og du glemte delen med max. 1 sæt hemmeligheder (24 stk. stadig)
1 sæt af 12 er for lidt at forsvare og 2 sæt er for let at tage.. ergo 1 sæt bare større
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Problemet, som jeg ser det, ville være en endeløs kamp.
For bare at overtage en hemmelighed, så stopper tiden. Derfra går der en ny måned med kamp.

Sådan kan det blive ved et stykke tid.
Det ender med folk bliver inaktive før hemmelighederne kan vindes :)


Sagde aldrig, at de blev ligeligt fordelt, men at jeg gik ud fra det.
Men har screnshot af V9, hvilket bliver sendt til IG.


Forstår ikke den med 1 eller 2 sæt.
Det ene for småt, det andet er for stort.. så du vil have et 1 sæt, der er stort?
og hvordan tænker du, at dette skal ske?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Undskyld.. men er pointen i de hemmeligheder ikke at det sku være et alternativ til det sævanlige p*s med at folk skal adle bb byer i flere måneder for at vinde ???

For hvis det er det, så når vi når det punkt, så er vi altså også magtfulde nok til at holde dem uden nogle problemer..
Hvis pointen i dem er at folk kan smadre en verden midt i det hele som nu, så siger jeg tak..

Tænker at 1 sæt (12) er alt for lidt at forsvare.. du kan bare se nu, vi har ingen chance for at tage dem tilbage på 2 dage..
2 sæt gør det bare lettere og få 1 sæt, så det er udelukkede dumt..

Hvorimod 1 sæt af 24 stk. ville gøre det sværre at få et fuldt sæt og forsvare det, så når man kan få det er det faktisk fordi man har fortjent sejren.
 
Senest redigeret:

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Beklager at skulle nævne det, men er intet konstruktivt, eller noget at gå videre med i dit indlæg..

Her prøver jeg, at samle ideer og input til en bedre sammensætning af disse indstillinger, og det eneste der kommer tilbage er denne besked.
Det kan jeg altså ikke bruge til meget..
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Vi kan indsætte op til 20 hemmeligheder ad gangen, sådan som jeg kan se det i indstillingerne.
Men det vil stadig kun være de 10, der skal være i en stammes besiddelse - denne indstilling kan ikke tilrettes.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Så vidt jeg ved er det 12 ??

Nå .. Men så er det du siger jo faktisk at der intet håb er for den instilling og folk bare skal vende sig til at en server kan slutte inden ugen er omme uanset hvor mange plus de har smidt i kontoen :huh:
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Beklager at skulle nævne det, men er intet konstruktivt, eller noget at gå videre med i dit indlæg..

Her prøver jeg, at samle ideer og input til en bedre sammensætning af disse indstillinger, og det eneste der kommer tilbage er denne besked.
Det kan jeg altså ikke bruge til meget..

Så kunne i måske selv prøve at komme på noget konstruktivt at tage videre? Vi skal vel ikke gøre jeres arbejde for jer, det betaler vi jer for! Jesus christ.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Undskyld.. men er pointen i de hemmeligheder ikke at det sku være et alternativ til det sævanlige p*s med at folk skal adle bb byer i flere måneder for at vinde ???

For hvis det er det, så når vi når det punkt, så er vi altså også magtfulde nok til at holde dem uden nogle problemer..
Hvis pointen i dem er at folk kan smadre en verden midt i det hele som nu, så siger jeg tak..
= Konstruktiv kritik da hele konceptet i hemmeligheder gerne sku være at finde det End-Game som i endnu ikke har ku lave uden folk klager.
Tænker at 1 sæt (12) er alt for lidt at forsvare.. du kan bare se nu, vi har ingen chance for at tage dem tilbage på 2 dage..
2 sæt gør det bare lettere og få 1 sæt, så det er udelukkede dumt..

Hvorimod 1 sæt af 24 stk. ville gøre det sværre at få et fuldt sæt og forsvare det, så når man kan få det er det faktisk fordi man har fortjent sejren.
= Konstruktivt forslag til forbedringer som ville gøre at dette end-game ku fungere på danske servere.

Jeg syns nu det er ganske konstruktivt hvis man gider læse det igennem ;)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
@Dekani:

Ved at det bliver foreslået, så er der mulighed for at vi kan tage det videre, og eventuelt FÅ muligheden for at en sådan indstilling..

@Pythonas:

Det er skam yderst vigtigt at tage den konstruktive snak med spillere, der har oplevet dette.
Jeg har ikke spillet på verden 9, så jeg kender ikke til situationen og hvad der sker fra dag til dag.

Det er her, at spillerne kommer ind.
Det er her, vi virkelig kan bruge jer, til at forbedre vores spil, som i bruger tid på.

En masse negative mudderkast ender ikke i en problemløsning.
Det gør konstruktiv kritik af systemet, opsætningen og det videre spil tilgengæld!
Her har vi, sammen med jer, muligheden for at forme spillet, så det passer til vores forhold.


Da hemmelighederne kom ud, og de skulle sættes på en server, så fik vi ikke muligheden for at teste og afprøve under danske forhold. Vi fik en verden, en indstilling og en ordre om at denne verden skulle opsættes med systemet.

Derfor kan vi ikke vide, om indstillinger i teorien vil stemme overens med spillet, på vores marked..

Igen vil jeg gerne understrege, at konstruktiv kritik fra jer spillere, giver dynamik, viden, forståelse og videreudvikling af spillet!
Det er ikke bare for, at i skal laves vores opgaver, det er skam for at hjælpe os, til at hjælpe jer.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Kan godt se i ikke får noget ud af mudderkast.. men i må så også ku se at vi blir bare en smuuuule pist når man MIDT i en verden får afvide at den slutter om 2 dage, fordi en 12-13 medlemmer med hemmeligheder har teamet op og støttet dem fuldt ud.
Vi kan på ingen måde ændre på noget som helst på 2 dage, vi har ikke cleans klar, vi har ikke forberredelsen til den kampagne..Hell vi har ik engang overskudet mere
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Dekani er kommet med mange gode ideer, som i kan tygge på og forbedre. Jeg deler hans tolkning i hvad intentionen med hemmelighederne var -> at skabe et end-game hvor folk ikke brokker sig over at skulle besidde 95% af alle byer eller hvad grænsen nu engang var.

Vil folk spille små korte spil, kan de spille single player Ace of Empires hvor der ligeledes er Wonders så man kan undgå at bekrige hinanden.

Det er absurt at en verden ender som denne gør nu. Spild af folks og mine penge, jeg tvivler på jeg er den eneste som føler mig snydt og taget ved næsen, ikke kun af de spillere bag manøvren men specielt af innogames eller supporten(her dig Liam) for ikke at have forudset dette, da dette immervæk er jeres job.(mudderkast)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
1 Lazy! 5.241.402 5.241.402 15 349.427 721 7.270
2 HYGGE 4.641.134 4.641.134 12 386.761 585 7.934
3 ES 4.024.386 4.024.386 13 309.568 459 8.768
4 Lazy? 3.693.171 3.693.171 18 205.176 544 6.789
5 HT-DK 2.570.945 2.570.945 13 197.765 342 7.517
6 OTTO 1.755.607 1.755.607 13 135.047 249 7.051
7 RoC 1.163.698 1.163.698 5 232.740 152 7.656
8 OTTO1 1.087.833 1.087.833 17 63.990 174 6.252

Vi er faktisk på det punkt hvor det hele er bedst.. der hvor der stadig er flere stammer der kæmper om titlen, der hvor alt stadig kan ske og så ovenikøbet med super instillinger, så man slipper for den klassiske 2-3 top stammer.. Nææ du vi har 8 top stammer.. men det gør jo overhovedet ingen forskel når folk kan smadre en verden på så kort tid og ingen af os kan gøre noget ved det..
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Kan godt se i ikke får noget ud af mudderkast.. men i må så også ku se at vi blir bare en smuuuule pist når man MIDT i en verden får afvide at den slutter om 2 dage, fordi en 12-13 medlemmer med hemmeligheder har teamet op og støttet dem fuldt ud.
Vi kan på ingen måde ændre på noget som helst på 2 dage, vi har ikke cleans klar, vi har ikke forberredelsen til den kampagne..Hell vi har ik engang overskudet mere

Dekani er kommet med mange gode ideer, som i kan tygge på og forbedre. Jeg deler hans tolkning i hvad intentionen med hemmelighederne var -> at skabe et end-game hvor folk ikke brokker sig over at skulle besidde 95% af alle byer eller hvad grænsen nu engang var.

Vil folk spille små korte spil, kan de spille single player Ace of Empires hvor der ligeledes er Wonders så man kan undgå at bekrige hinanden.

Det er absurt at en verden ender som denne gør nu. Spild af folks og mine penge, jeg tvivler på jeg er den eneste som føler mig snydt og taget ved næsen, ikke kun af de spillere bag manøvren men specielt af innogames eller supporten(her dig Liam) for ikke at have forudset dette, da dette immervæk er jeres job.(mudderkast)

Jeg forstår udmærket godt jeres frustration..
Det her kom vidst lige så bag på jer, som det gjorde på mig, da jeg fik beskeden, om at der muligvis var en fejl ve hemmelighederne på V9.

Sagen er dog bare den, at ingen kunne have forudset, at disse ville teame sig sammen, for at afvikle serveren hurtigt.
Og det er uanset hvad du selv menere Pythonas.. Den dag, jeg kan se ud i fremtiden, for at se hvordan en server bliver afviklet, så skal jeg nok kontakte dig, men det er desværre ikke en evne jer besidder lige pt. Det må jeg blankt erkende..

Jeg føler selv også, at denne server har fået et forkert drej.. Og jeg håber inderligt ikke, at det er sådan spillet skal spilles fra nu af, for så må vi sætte andre indstillinger, der gør det umuligt at gøre det, som blev gjort i dag (i går...).

Selvfølgelig skal der være chance for at kæmpe om sejren, og det er tydeligt at se, at der ingen chance er her.. Det er meget beklageligt, og helt sikkert noget vi internt tager op, for derefter at gå til InnoGames med udkommet af vores samtaler.

Det er dejligt, at se og læse flere konstruktive forslag. Men selvom forslagene er gode, er det ikke sikkert, at de kan udføres i praksis, specielt ikke med de indstillinger vi har lige nu.

Jeg har fået en god del ud af den her samtale, og jeg håber på, at flere tager diskussion op, så vi kan få bragt alle ideer på banen!
Systemet er helt nyt, og det er såmænd også nyt for os.. Som jeg beskrev tidligere, vi havde heller ingen chance for at teste det, før vi satte det i brug og det er selvklart beklageligt!
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Vil gerne ha svar på en sidste ting?

Finder i en løsning på det her problem, eller skal vi bare droppe den verden med det samme og ærge os over hvordan tingene gik?

Med løsning mener jeg udsættelse af fristen eller lignende.
 
Top