HMMM ny META ?

-U2-

I træning
Reaktionsscore
0
PPW1
~F~
K.K.
~NS~
FoH (Akademi til ~NS~)
2010
~S~
6 1/2
~F~SØ
~F~A
T~W
~NS~
FF

Disse stammer er gået sammen imod

VOG
VOG-VS
RS
RS-a

Interessant at se.

Nu er spørgsmålet så bare om .....

PPW1, ~F~ og K.K. vil beholde IAPs med de andre "når de har nedkæmpet fjenden...." Det tegner ikke helt sådan, men igen de kan jo love alt lige nu, så de får fred til deres ???? tja

Det er nu ude så alle kan se det, i stedet for bare en note på et forum (eller fler fora)

Ved at det er postet her, så ved alle hvad der foregår og kan handle ud fra hvad de synes de gider deltage i ;)

PPW1, ~F~ og K.K. mener åbenbart ikke de kan klare sig uden at involvere flere stammer i deres problemer.. Så de laver en Hilly (som vi alle så på V3).

Det er så interessant, at jeg næsten ikke kan holde det ud...
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
PPW1
~F~
K.K.
~NS~
FoH (Akademi til ~NS~)
2010
~S~
6 1/2
~F~SØ
~F~A
T~W
~NS~
FF

Disse stammer er gået sammen imod

VOG
VOG-VS
RS
RS-a

Interessant at se.

Nu er spørgsmålet så bare om .....

PPW1, ~F~ og K.K. vil beholde IAPs med de andre "når de har nedkæmpet fjenden...." Det tegner ikke helt sådan, men igen de kan jo love alt lige nu, så de får fred til deres ???? tja

Det er nu ude så alle kan se det, i stedet for bare en note på et forum (eller fler fora)

Ved at det er postet her, så ved alle hvad der foregår og kan handle ud fra hvad de synes de gider deltage i ;)

PPW1, ~F~ og K.K. mener åbenbart ikke de kan klare sig uden at involvere flere stammer i deres problemer.. Så de laver en Hilly (som vi alle så på V3).

Det er så interessant, at jeg næsten ikke kan holde det ud...

Hvad er pointen?:confused:
 

sir i

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Gad sgu godt vide hvem der har givet dig den information:D
hvor får du det fra? :p
det er da noget være vås... jeg har da ihvertfald intet hørt til det ;)
 

-U2-

I træning
Reaktionsscore
0
Gad sgu godt vide hvem der har givet dig den information:D
hvor får du det fra? :p
det er da noget være vås... jeg har da ihvertfald intet hørt til det ;)

lol... du ved lige så godt som jeg, at kilder ikke oplyses ;)

Men den er skam god nok. Listen kommer direkte fra de 3 "main" stammer (~f~, K.K. og PPW1).

Spørgsmålet er så bare om de nye legekammerater vil stå ved det.... Det er jo lidt ærgeligt at blive smidt på porten når der ikke er brug for en mere ;)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Er der noget underligt i at indgå et samarbejde om at nå et bestemt mål og så opløse samarbejdet når målet er nået?
 

Lord Peanut

I træning
Reaktionsscore
0
hmm en ny Meta ??

U2 det er fint du kommer med disse oplysninger , men for os der ikke er helt inde i situationenpå v2 -3 og 4 hvad er en hilly ??
og hvem er Meta?
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
1. det er mega usporsligt at have en spioner i andres stammer.
2. har du tænket over at infomeretionet kunne godt være falsk?
3. jeg ser tit at du skriver mindre/små stammer, og samarbejdet.
vi de såkaldete små stammer har meget at byde på og som du jo nok ved så er det ikke antalet af point der vinder krigen men samarbejdet blandet medlemmerne.
lade os nu sige at den info som du har fået er sandt, tror du så ikke at det er stammens ledere der beslutter det bedste for ens stamme medlemmer?
4. som sagt det er ikke størrelsen men gørrelsen :D

ps. har du noget at sige med hensyn til dette emne så sende mig en pm for jeg gider ikke at sidde her og se alle de falske anklagelser.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
1. det er mega usporsligt at have en spioner i andres stammer.
2. har du tænket over at infomeretionet kunne godt være falsk?
3. jeg ser tit at du skriver mindre/små stammer, og samarbejdet.
vi de såkaldete små stammer har meget at byde på og som du jo nok ved så er det ikke antalet af point der vinder krigen men samarbejdet blandet medlemmerne.
lade os nu sige at den info som du har fået er sandt, tror du så ikke at det er stammens ledere der beslutter det bedste for ens stamme medlemmer?
4. som sagt det er ikke størrelsen men gørrelsen :D

ps. har du noget at sige med hensyn til dette emne så sende mig en pm for jeg gider ikke at sidde her og se alle de falske anklagelser.

Du glemmer en ting.. Tropperne, for hvis du ingen tropper har, men samarbejdelse vil du have et lille problem.. Tropper og samarbejdning er det vigtigste.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
hehe glemte at skrive tropper men når samarbejdet står højest så er det lige meget om man har 200k eller 100k tropper.

for hvis man bare samarbejder med 100k tropper så vil det give et større resultatet end hvis dem med 200k ikke samarbejde.
 

-U2-

I træning
Reaktionsscore
0
lol... dejlig morsom læsning...

jeg har mine fakta i orden naturligvis - mange vil sige det modsatte, men når jeg har PM's fra stammeledere, så er det ok info for mig ;)

Størrelse og ikke gørelse...? I dette spil afhænger det til en hver tid om du ved hvad du skal gøre med "din størrelse"....

Selv små mænd skal lade vandet eller ... selv små krigere kan skyde med skarpt !

Men som ting er lige p.t. så ved vi da, at der er et par PPW1 spillere der har det hårdt på deff fronten.... :D

Lad os se hvad der sker der ;)
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
No brainer at så mange stammer er gået sammen mod 4 stammer :confused:

I ødelægger sgu chancen for sejr ved det der :cool:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
lol... dejlig morsom læsning...

jeg har mine fakta i orden naturligvis - mange vil sige det modsatte, men når jeg har PM's fra stammeledere, så er det ok info for mig ;)

Størrelse og ikke gørelse...? I dette spil afhænger det til en hver tid om du ved hvad du skal gøre med "din størrelse"....

Selv små mænd skal lade vandet eller ... selv små krigere kan skyde med skarpt !

Men som ting er lige p.t. så ved vi da, at der er et par PPW1 spillere der har det hårdt på deff fronten.... :D

Lad os se hvad der sker der ;)

Ja lad os sige det på den her måde, en af stammerne på listen har allerede klaget over at være på listen da de ikke har noget med "metaen" at gøre. Så kilderne er ikke skudsikre som forventet.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg tvivler også på at der findes en sådan Meta. Jeg tror at det er RS'es praksis med ikke at lave "intensiv farming" og "sikre deres teritorium" i stedet for at føre krig, der har bevirket at de har fået sat sig i på den varme stol. Stammer som normalt ikke ville arbejde sammen angriber nu RS.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
No brainer at så mange stammer er gået sammen mod 4 stammer :confused:

I ødelægger sgu chancen for sejr ved det der :cool:



hehe ved ikke helt hvorfor at alle tror at vi er mange stammer imod dem.

vi er ikke imod dem, vi er hellere ikke med dem(neutral).
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hehe ved ikke helt hvorfor at alle tror at vi er mange stammer imod dem.

vi er ikke imod dem, vi er hellere ikke med dem(neutral).

Alle tror det fordi at der er så mange kilder der siger det fra de forskellige stammer :)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
der er kun 1 kilde og ikke mere :D

og vi har ikke taget beslutningen om vi vil deltage i sådan en krig da det er for tidligt.
 
Top