HMMM ny META ?

-U2-

I træning
Reaktionsscore
0
Hvad er en META???

En META er en sammenslutning af flere stammer der kun går sammen med et formål. De kan så vælge at blive sammen, men i TW sker det altid "de stærke" dropper de mindre stærke - eller tidligere fjender går hver til sit når målet er nået....

I et andet spil, som jeg ikke må nævne navnet på her, er det for at vinde serveren ved at bygge deres fælles slutby.

I TW er det stammer der samles fordi de enten ikke kan klare presset lokalt og dermed mener de ved at gå sammen kan slå en anden stamme eller META ved at joine fælles flag.

På V3 gik PKs ud og tilbød fjender IAPs så de kunne få hjælp til at udrydde de der ikke ville gå med i PKs (gl. KP) og de resterende af AA. Det gik så ikke helt som de havde regnet med, da de selv gik direkte imod undergangen ved den deal.... Men sådan går det jo også ;)

Hvis lederne af ~f~, K.K. og PPW1 ikke har noget imod der bliver lagt info fra deres interne PM her, så skal jeg da med glæde smide dem, naturligvis er den der har givet mig den slettet og erstattet med XXXX, da kilder jo ikke kan og aldrig vil blive afsløret ;) Men udover afsenders navn er fjernet vil PM være som den er modtaget. Dette kræver dog, at de tillader det, da der jo er mange spillernavne i de beskeder ;)
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
En META er en sammenslutning af flere stammer der kun går sammen med et formål. De kan så vælge at blive sammen, men i TW sker det altid "de stærke" dropper de mindre stærke - eller tidligere fjender går hver til sit når målet er nået....

I et andet spil, som jeg ikke må nævne navnet på her, er det for at vinde serveren ved at bygge deres fælles slutby.

I TW er det stammer der samles fordi de enten ikke kan klare presset lokalt og dermed mener de ved at gå sammen kan slå en anden stamme eller META ved at joine fælles flag.

På V3 gik PKs ud og tilbød fjender IAPs så de kunne få hjælp til at udrydde de der ikke ville gå med i PKs (gl. KP) og de resterende af AA. Det gik så ikke helt som de havde regnet med, da de selv gik direkte imod undergangen ved den deal.... Men sådan går det jo også ;)

Hvis lederne af ~f~, K.K. og PPW1 ikke har noget imod der bliver lagt info fra deres interne PM her, så skal jeg da med glæde smide dem, naturligvis er den der har givet mig den slettet og erstattet med XXXX, da kilder jo ikke kan og aldrig vil blive afsløret ;) Men udover afsenders navn er fjernet vil PM være som den er modtaget. Dette kræver dog, at de tillader det, da der jo er mange spillernavne i de beskeder ;)

Det er tilladt at provokere spillere med ig relaterede ting. Reglen omkring raporter er ogsaa lige blevet fjernet, du er fri til at smide hvad du oensker dog boer du undgaa beskeder der omhandler ikke spilrelaterede ting :)
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Eksisterer denne krig stadig? eller er det bare mig der føler at den gik i sig selv?
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg tror også bare det var RS, der var blevet uvenner med en masse stammer og så følte at der var dannet en stor alliance mod dem - selv om det bare var enkeltstammer der angreb dem hver for sig.
 

lilholtfreak

Nybegynder
Reaktionsscore
0
En META er en sammenslutning af flere stammer der kun går sammen med et formål. De kan så vælge at blive sammen, men i TW sker det altid "de stærke" dropper de mindre stærke - eller tidligere fjender går hver til sit når målet er nået....

I et andet spil, som jeg ikke må nævne navnet på her, er det for at vinde serveren ved at bygge deres fælles slutby.

I TW er det stammer der samles fordi de enten ikke kan klare presset lokalt og dermed mener de ved at gå sammen kan slå en anden stamme eller META ved at joine fælles flag.

På V3 gik PKs ud og tilbød fjender IAPs så de kunne få hjælp til at udrydde de der ikke ville gå med i PKs (gl. KP) og de resterende af AA. Det gik så ikke helt som de havde regnet med, da de selv gik direkte imod undergangen ved den deal.... Men sådan går det jo også ;)

Hvis lederne af ~f~, K.K. og PPW1 ikke har noget imod der bliver lagt info fra deres interne PM her, så skal jeg da med glæde smide dem, naturligvis er den der har givet mig den slettet og erstattet med XXXX, da kilder jo ikke kan og aldrig vil blive afsløret ;) Men udover afsenders navn er fjernet vil PM være som den er modtaget. Dette kræver dog, at de tillader det, da der jo er mange spillernavne i de beskeder ;)

Disse påståede PM-beskeder skal jeg glæde mig til at se -
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Altså - der er jo ikke ret mange af de stammer der eksistere i deres oprindelige form mere - hvis der over hovedet er nogen af dem der gør det.

Den her giver ingen mening:confused:
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Muligt RS er i opløsning eller noget - men dem der var i RS vil blive husket for deres svinske måde at starte verden 4 på. Personligt går jeg ind for fair play selv om det ord nok er bann, her blandt spillerer.
 

lilholtfreak

Nybegynder
Reaktionsscore
0
En Hilly???
en gammel fejde fra verden 3 den gang KP - kølige pingviner og AA sendte istid indover verden 3 Hilly var med i ledelsen i KP - og da det stolte AA begyndte at gå i opløsning blev ballademagerne herfra blev optaget i KP og en gruppe herfra overtalte KP's leder til at smide Hlly på porten og han skabte senere hen en masse ballade
se evt > Verdener > Verden 3 > Politik og Propaganda
Sandheden om ~KP~ der var en masse ballade som sendte rystelser ud i mange af de daværende stammer og flere gik i opløsning mens resterne herfra slog sig sammen i nye fratraktioner
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
en gammel fejde fra verden 3 den gang KP - kølige pingviner og AA sendte istid indover verden 3 Hilly var med i ledelsen i KP - og da det stolte AA begyndte at gå i opløsning blev ballademagerne herfra blev optaget i KP og en gruppe herfra overtalte KP's leder til at smide Hlly på porten og han skabte senere hen en masse ballade
se evt > Verdener > Verden 3 > Politik og Propaganda
Sandheden om ~KP~ der var en masse ballade som sendte rystelser ud i mange af de daværende stammer og flere gik i opløsning mens resterne herfra slog sig sammen i nye fratraktioner

hed de Kølige pingviner?? Mente de hed noget andet xD
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg ved skam sagtens hvad der skete på verden 3.. har jeg været diplomat siden EAT opstod, så har vel en del påvirket det der skete der inde.. dog er jeg ikek med på hvorofr noget skal kaldes en "Hilly"?

mener ikke de gjorde så meget andet end at true, og fortælle hvad de kunne, for så at sætte til slet da de mødte retur angreb ;)

Så kan ike se hvad det der sker på v4 har med det at gøre?
 

lilholtfreak

Nybegynder
Reaktionsscore
0
måske fordi nogen syntes det er sjovt at kalde det at kuppe en leder eller andre for en hilly jeg ved det ikke med sikkerhed
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
der skal da i hvertfald ikke meget til før man kan kalde det chikane.. Hvis Hilly ikke er inforstået med det, burde man slet ikke navngive noget efter ham!
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg begynder også at mene at disse indlæg hører til under verden 3 og ikke verden 4.

Kan vi få forum adm på banen her:confused:
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Gå venligst tilbage til topic eller tråden bliver lukket.

Jeg skal desuden bede jer om ikke at hænge folk ud på den måde som i gør. Det er meget tæt på direkte chikane, og ser vi mere om det, vil der blive grebet ind.
 
Senest redigeret:

iguess

I træning
Reaktionsscore
0
nu er det jo et propaganda forum...

men jeg skal da nok prøve at undgå direkte chikane.


...om det, bliver der blive grebet ind.

jeg forstår ikke helt præcist, hvad du mener med det.
 
Top