Hot or not

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Hot hvis det er spiller byer, vis det er bb byer så not :p

Hot or not at jeg mindst 1 gang om ugen får stamme invitationer uden nogen form for kontakt inden :eek:
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Hot, viser at der sker noget :laugh:

Hot or not jeg har ligget næsten rank 200 hele tiden :rolleyes:
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Hot, der er kamp til stregen der.. Glæder mig til at se i hvilken rækkefølge det bliver :)

Hot or Not, at FART! har fart på, og er en af de stammer der kæmper om det :cool:
 

Smadremanden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hot, der er kamp til stregen der.. Glæder mig til at se i hvilken rækkefølge det bliver :)

Hot or Not, at FART! har fart på, og er en af de stammer der kæmper om det :cool:

Hot de gør det godt.

At support har mere travlt med at banne folk for deres forkortelser, end at have styr på Nytårsfreden, Hot or Not
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
NOT!! .. Men går udfra nogle folk håndtere magt en hel del bedre end andre, så det sku jo ske de forkerte fik den før eller siden :(

At der nu er flere spillere der har droppet TW, fordi de mistede alt på at stole på de folk der tog ansvaret for deres sikkerhed,, Hot or Not?
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
NOT!! .. Men går udfra nogle folk håndtere magt en hel del bedre end andre, så det sku jo ske de forkerte fik den før eller siden :(

At der nu er flere spillere der har droppet TW, fordi de mistede alt på at stole på de folk der tog ansvaret for deres sikkerhed,, Hot or Not?

NOT NOT og lige en NOT mere,men jo ikke den første server det er set på:)

HOT or NOT at HT-DK er blevet lidt stille på det sidste:)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
HOT :)
Da de faktisk burde plapre løs nu :)

HOT OR NOT At den kære dekani mistede alt imod HT-DK Altså de "dårlige"
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
HOT :)
Da de faktisk burde plapre løs nu :)

HOT OR NOT At den kære dekani mistede alt imod HT-DK Altså de "dårlige"
Hot! ga mig dagens Angriber, smadrede over 3 spilleres def. fra deres stamme og åbnede flere byer til mine stamme venner det var klart det værd hvis det sku ske :p

Hot or Not at L33T ikke tænker længere end til tippen af hans næse :eek:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
HOT..
Nogle skal jo være den "dumme" i klassen:) Af og til også den lækrest^^ tak for titlen deka :i

HOT or NOT at Freden begyndte sent?:)
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
NOT, stor fordel for dem der farmede i forhold til dem der ikke gjorde.

Hot or Not at den første nu har erobret 5 byer ? :cool:
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
HOT! Det er ikke det værd :p

Hot or Not, at der ikke er noget at skrive Hot or Not om ?
 

Jensenjr2

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Not! Det er fordi Deka er stoppet. Han kunne altid få en debat i gang. (eller svine nogen:))

Hot eller not at Fart! blev til WSG?
 

capper2650

I træning
Reaktionsscore
0
not! det må jo værre fordi de ikke havde nok FART! på i deres forhenværende Stamme

Hot eller not at WSG har inviteret sig til en masse point fra deres små stammer The fatties MOG osv? mens de sammentidig adler deres gamle medlemmer fra FART!
 
Senest redigeret:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
NOT!, det er jo mega usselt
hot or not! at WSG har brug for Lazy til at baby sitte dem igennem krigen?
 

Summit

I træning
Reaktionsscore
0
Så må det jo i sagens natur være NOT at ES skal bruge HT-DK, TW og deres ufatteligt mange wings (altså dem, der ikke er gået kolde) som cleanerslaver i krigen mod WSG.

Men det var sgu godt snipet, så er det HOT.

Er det HOT or NOT, at TW har glemt krigen mod Lazy??
 
Senest redigeret:

capper2650

I træning
Reaktionsscore
0
Hot! det viser Fatih altid har en plan :)

hot eller not at WSG's egne medlemmer ikke var klar over deres egen stamme havde mistet 10 byer på 4 dage?
 
Senest redigeret:
Top