Hvilken spiller vil du helst møde i RL - Nomineringen

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ja i denne uge vil jeg gerne høre om hvilken spiller i helst vil møde RL. Bagefter kan han/hun så se om ikke der er tid til at møde sine fans :laugh:

Nominerede:
1. Ayla
2. Kenned
3. Miss
4. Persefone
5. TMR1
6. Baron1344/Carebears
7. The Joker
8. Alex89
9. Olivermc123
10. Spamburg
11. Lanselot10
12. Suicider
13. Kong gulerod
14. Patrioten

Håber på nogle interessante argumenter ;)
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Absolut Ayla fra (Førhen) V4 og nu V6, behøver jeg sige andet end at hun er møglækker
ms_yeah.gif
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Miss.... så jeg kan fortælle ham om hvad jeg synes om hans indlæg her på forumet:mad:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Øhm.... :huh:

Det må blive den gode Persefone :laugh: En mere venlig person skal man lede efter længe :)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Efter at havde overvejet det rigtigt nøje er der faktisk rigtigt mange jeg gerne vil møde RL :eek:

Men da jeg kun kan nominere én :p

Tager jeg alle de hyggelige, søde tw-spillere jeg allerede har mødt fra (I ved hvem I er :wave: ) til at starte med.
Så er der dem jeg bare gerne vil møde fordi jeg gerne vil vide om de er lige så vilde, sjove og chokerende RL som IG..her kan kort nævnes Angelo, Dekani, LOCO!!, Dr. Nielsen, killerkel, Hell G og ALLE de andre der har fået mig til at grine så meget jeg har haft tåre i øjnene :laugh:
Der er dem der er SÅ søde, sjove og intelligente at det bare ville være dejligt at se dem i virkeligheden som fx. wildere, s-l-a-y-e-r, HUNTER65 (bedstese ven :):) ), Sparks, Hvas og igen mange mange flere.
Der er de interessante som tobias2008, kjenes, richie, Amstaff og ja ....
Helldog skal self nævnes, den ENESTE der måske interessere sig mere for scripts end jeg gør :eek: jeg tror vi kunne bruge mange timer på at snakke :p
Jeg var endda omkring flyverskjul, alene fordi jeg bare gerne ville se hvad han egentlig er for en fisk :eek:
jeedi fordi han stadig skylder mig en gave :p:D

Men efter mange mange overvejelser endte det ved min hovedinteresse, det der er endnu mere spændende end tw :huh:

Jeg nominere TMR1: hvis han er lige så god til at lave mad som han er til at snakke om den vil jeg meget gerne inviteres til middag hos ham :p
Fantasisk mad, godt selskab og snak om fantastisk mad..hvad mere kan man ønske :laugh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Miss.... så jeg kan fortælle ham om hvad jeg synes om hans indlæg her på forumet:mad:

:laugh::laugh::laugh:..
Måske ikke lige mit første valg her :)..

Der er vildt mange som jeg vildt gerne ville møde Irl..
Bla. Baron1344/Carebears, DoctorW og Killermachine osv osv..


Men efter en afgørelse så har jeg valgt jeg gerne vil møde Baronm1344/Carebears.. For han har været en af mine bedste venner her på TW siden jeg fik et samarbejde med ham :p:p...
Ved han kan en masse osv. Han ved hvordan stammer skal ordnes og han er virkelig hyggelig at snakke med :).. Så derfor nominere jeg Baron1344/Carebears..

Kunne også have valgt Spamburg fordi han er hyggelig at snakke med :laugh::laugh::laugh:..
Men ham kender jeg i forvejen :rolleyes::rolleyes:
 
Senest redigeret af en moderator:

maddog

Junior medlem
Reaktionsscore
0
The Joker..

Ham kan man sku ikke andet end hygge sankke med:p
+ Vil sku høre om han er lige så sjov i IRL som jove chat:p
The Joker..
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Sjovt mange nævner de vil møde folk, forbi de syns de søde,rare...og mange andre smukke ord.

Ønskede jeg at møde søde og hyggesnakkesalige personer, tog man da bare et smut i bilka, eller hjem til sin bedstemor :rolleyes:


Nej mit valg ligger på Alex89 :cool:, fordi jeg ønsker at møde en person med Tribal wars skills...der ikke kun er hyggelig at snakke med..der skal sgu være noget i dette, når chancen er der.

Jaa og til Persefone, jeg er født fisk... Så du fri for at møde mig...Dooh :laugh:
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Miss.... så jeg kan fortælle ham om hvad jeg synes om hans indlæg her på forumet:mad:

Det ville jeg ikk gøre hvis jeg var dig.. Han er ikk det værd ;)


Hvis jeg skulle ville en her fra TW jeg ville møde ville det være en sød fyr ved navn Spamburg. Han er mega sej, og sjov. Desuden er han klog... Og ikke mindst, en mester i kunsten Spam!!
Det er derfor jeg ville møde Spamburg :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Man kan ikke nominere sig selv :huh: Og det er ikke god sports ånd at bede andre om at nominere en selv. Desuden mener jeg at hvis man nominerer en er det fordi det er ham man helst vil møde hvis ikke han/hun allerede er nomineret. Så hvorfor bede andre om at nominere en til :confused: det minder om spam begge dele :mad: Jeg har ind til videre været flink ikke at melde nogen for den slags. Lad være med at få mig til at fortryde det. Dog ser jeg det som fint at folk nævner alle de gode spillere/mennesker man kunne tænke sig at møde for til sidst at komme frem til hvem man har som nr. 1. Der har været et par gode velovervejede eksembler.

Sidst men ikke mindst det er en nomineringstråd. Har man behov for at diskutere enkelt personer så lav en tråd om det, men kontroller med reglerne så i ikke ender på et ulovligt sidespor. På forhånd tak.
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Man kan ikke nominere sig selv :huh: Og det er ikke god sports ånd at bede andre om at nominere en selv. Desuden mener jeg at hvis man nominerer en er det fordi det er ham man helst vil møde hvis ikke han/hun allerede er nomineret. Så hvorfor bede andre om at nominere en til :confused: det minder om spam begge dele :mad: Jeg har ind til videre været flink ikke at melde nogen for den slags. Lad være med at få mig til at fortryde det. Dog ser jeg det som fint at folk nævner alle de gode spillere/mennesker man kunne tænke sig at møde for til sidst at komme frem til hvem man har som nr. 1. Der har været et par gode velovervejede eksembler.

Sidst men ikke mindst det er en nomineringstråd. Har man behov for at diskutere enkelt personer så lav en tråd om det, men kontroller med reglerne så i ikke ender på et ulovligt sidespor. På forhånd tak.

Hvis jeg ikke havde haft mødt dig havde jeg helt klart nomineret dig ! :)

Så derfor nominere jeg Lanselot10 fordi jeg gerne kunne tænke mig at møde ham! :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Spamburg..
Det er vildt dårlig stil du kører der..
Møde sig selv kan man ikke og lige frem bede andre om det ?..
Det er simpelthen for dårligt det der.. Det her er en nominering tråd til hvorfor man vil møde dem..
Kan se Kenned har nomineret dig.. Hvorfor ? Fordi det er for at dit spam skal stoppe her inde..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det var ikke mange folk ville møde :huh:.. Troede der var mange flere som ville nominere andre :laugh: :laugh:..
 
Top