Hvilken spiller vil du helst møde i RL - Nomineringen

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Den er jo svær med alle de timer man har tilbragt med tw tosserne... hmm :eek:

Jeg tror jeg vil...

jeg vil gerne møde Alex89 da jeg har snakket alt for meget med ham til ikke at have set ham IRL, det samme vil jeg mene om OliverMC og de utallige telefonopkald på diverse tidspunkter for at spille tw :D
Så er der suicider... nok den vildeste gut på Fyn... tror en Super Bowl med ham ville være Klasse ;)
D-nice, han er en vild knægt... men skal se ham næste weekend, og med de fælles interesser vil jeg klart nominere ham :)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Uha da da da da.
Ja hvem ville man ikke møde.
Jævnt mange :p

Men der er da også for mange man gerne ville møde til at kunne sætte navne på dem.
Nu er et par stykker af dem jeg gerne ville møde jo også nomineret så jeg slipper for at sige deres navne.

Jamen vi patrioten har været så flink at nominere suicider, så jeg vælger en anden fynbo :p

Jeg kunne godt tænke mig at møde Kong Gulerod, om ikke andet så for at se om han virkelig er orange :huh:

Men har efterhånden brugte mange natte timer sammen med ham og suicider på skype, så kunne godt tænkte mig at se om de er ligeså slemme der som de er i virkeligheden :cool:
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hmm... med overskudet jeg har :cool: kan jeg lave en konklusion...

Der må laves en KÆÆMPE tw sammenkomst så alle kan få set de utalige ansigter, som der ønsker :D

bajere, grill og rollespil, haha :laugh:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
hmm... med overskudet jeg har :cool: kan jeg lave en konklusion...

Der må laves en KÆÆMPE tw sammenkomst så alle kan få set de utalige ansigter, som der ønsker :D

bajere, grill og rollespil, haha :laugh:

Ikke for at drille, eller jo det er det :D
Men den ide du har er det ikke næsten det samme som innogames party :rolleyes:

Som du kan læse mere om i tråden lidt over denne :D
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det er en svær en, lige at skulle vælge en bestemt person.. :)

Men rygtet går jo på at den uuuuh så "store og frygtede" leder, tobias2008 skulle være enormt under tøflen derhjemme, så det må da være et syn for guder at få det rygte bekræftet.. Kunne jeg i hvert fald godt tænke mig ;)

så er der the joker, den dreng, kunne jeg godt tænke mig at se, da rygtet går på han laver frygtede god mad, så det kunne han jo lige bevise (uh hot date lige der) :p

Men hvis jeg skulle nominere nogen skulle det være patrioten, den ensomme bornholmer der ihærdigt hver eneste weekend jagter de 3-4 pæne tøser de har rendende rundt på øen, prøver at invitere dem med hjem i sin iglo, er ikke underrettet om hvor tit det lykkes, men den dreng skal da nomineres ;)
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Aaargh joker, aaargh :eek:

En hal fyldt med computere og folk der spiller grepolis etc. kan laaaaaangt fra sammenlignes med tosser klædt ud som øksemænd, adelige, bueskytter osv, der render rundt på strøget og kæmper opdelt i stammer, med øl som indsats - se DET, er et syn for Guder :cool:

Og sui... der ramte du ikke helt skævt... jeg mener, erhm.. altså jeg er på i weekenderne... faktisk 24/7... (ikke angribe :eek:)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
I al hast imens min pasta koger lukker jeg lige nomineringstråden, hvis jeg har mistolket nogen af last minut nomineringerne har i formentlig til i aften mellem 22 og 23 til at rette henvendelse. Det var dog meningen at afstemningen skulle være sat op i går aftes men jeg har lidt travlt :eek: Imponerende når jeg ikke har tw at tage mig til :p
Det betyder også at afstemningen kun kommer til at løbe 6 dage og ikke 7 dage som vanligt, da det stadig er om onsdagen jeg har bedst tid normalvis. Desuden er der 14 nominerede og så vidt jeg husker så er det kun muligt at sætte 10 valgmuligheder op i en afstemning herinde. Jeg vil derfor med hård hånd vælge de 10 kandidater med den bedste nominering. De sidste 4 må nøjes med at være stolte over at være nominerede... desværre :(
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Så er den afstemning sat op :).. Det bliver da sjovt at se hvem folk vil møde ;)..
 
Top