Hvor gemmer den Danske Elite sig ?

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg finder det enormt bekymrende hvorledes man i denne verden 21's "elite" stammer giver efter for nOOby adfærd.
Det er med fuldt overlæg at jeg sætter ordet elite i gåseøjne, for det er svært at se hvordan man retfærdigvis kan klasificere barbie snatchers som elite.
På verden 19 rystede vi på hovederne af {SR} alliancen, for deres tro på at man kunne sejre ved at "erobre" barbier. Igen gåseøjne, for der er vel næppe tale om erobring når byen ikke kan slå igen. Nu ser jeg så til min gru at de førende stammer har taget denne nOOby taktik til sig hos både -U- og /-/.
Hvis I tjekker hvor stor en andel af jeres erobringer der er barbier, så vil I får røde ører, eller.. I burde få det.

/-/ har ud af 484 byer taget 125 barbier, hvilket svarer til 30,99%
-U- har ud af 370 byer taget 113 barbier, hvilket svarer til 30,54%
Inden I går helt i selvsving kan jeg oplyse at jeg har ud af 41 taget 4 bonusbyer, hvilket svarer til 9,75%

Begynder man så også at regne på antallet af interne adlinger, ja så stikker det jo helt af for -U- som tydeligvis har interne problemer at slås med. Ser man bort fra et par stykker, så har resten jo ikke vokset på fjendtlige byer men på interne adlinger. Det er så galt at en enkelt spiller har nappet hele 15 interne ud af 36 byer, hvilket svarer til forbløfende 41,66%.. og det er inden man ser på antallet af barbier. En anden spiller, også i -U- har adlet hele 15 barbier ud af 25 byer, det svarer til enorme 60%, dertil kommer 6 interne adlinger hvilket svarer til 24 %.

Selvom man roligt kan antyde at eliten måske ikke er så dygtig alligevel, så kan man i samme rækker tryste sig ved at selvom man stinker, så stinker andre endnu mere:

DRN har taget 130 barbier ud af 183 byer, hvilket svarer til hele 71,03%.
Man fristes her til at tro, at der vanker en intern straf for at adle spillerbyer.

R.I.P. har taget 89 barbier ud af 113 byer, hvilket svarer til episke 78,76%
Mon man overhovedet har hørt om offensive tropper i denne stamme??

DU har taget 81 barbier ud af 105 byer, hvilket svarer til 77,14%
Så heller ikke rosinen i pølse enden af top 5 kan meget andet end at adle barbier.. hvor skuffende.

"Det fan'me uhyggeligt du"
 

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
Nu hvor du er så dygtig og laver statestik over alt, kan du så forklare os andre nOObs hvordan man kan have 41 byer og en MBF på 5458
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Nemt nok... dodger det der kommer og backtimer skidtet isteddet.
Var det virkelig så svært at regne ud?

Måske den Herre forsøger at insinuere at man ligeså godt kan adle barbier/farms for de angriber ligeså lidt tilbage som spillere af ringe standart ?
I så fald tror jeg da alle her på verden 21 gerne vil høre forklaringen på hvorfor det så er at Haulers har fundet det nødvendigt at lave en alliance med R.I.P. og CD.
Som du jo selv insinuerer så er de ufarlige og dybest set på højde med barbier offensivt.

Jeg vil jo sådan set give dig ret i at dine allieredes stats virker rimelig harmløse :p
Borer man så en anelse mere ned i deres stats, så ser at R.I.P. sådan set slet ikke kan kaldes en allieret. Dets korrekte betegnelse er jo et Akademi.
Måske ikke officielt, men sådan er der jo så meget.

Det er jo reelt noget af et scoop man har gjort sig i Haulers.
Bruce Banner og Tiger9094, der begge var med hos Avengers på verden 19, fortalte ofte at de hurtigt blev træt af en verden der var afgjort. Man kan så undre sig over hvordan man fra Haulers ledelse kan føre en politik, der mest af alt ligner en krammebamse politik, og stadig holde både Bruce Banner og Tiger9094 fri for træthed af denne verden. Miraklernes tid er ikke overstået, så måske sidder de i de deres stille sind og håber at jeres Akademi gør oprør og tager chancen for at få en ordenlig dyst inden de alligevel dør af kedsomhed.

Når man kikker længere ned i rækkerne hos Haulers, så ser man en del gamle Rasta folk fra verden 11.
Vær Hilset gamle drenge.. Er I virkelig blevet sløvet så meget over tid at I har smidt jeres moral over bord?
Har I måske bare glemt den i forbi farten?
Så sent som idag ser vi en pipfugl der æder 7 barbier på 8 timer... Serøst??

Så joo, jeg kan godt tillade mig at lufte jeres stats i offentligheden..
også selvom den ikke gør jer stolt.
 
Senest redigeret:

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
don hvad kender du entlig til v19 ??? efter min viden kom du først ind i den verden da den entlig var vundet så måske du lige skulle få armene ned for tror helt sikkert at vis du hade været med fra starten hade den stamme aldrig vundet du hade nemlig helt sikkert lavet så meget balade så stammen hade fået klø eller blevet en masse indternt splid
så lad nu vær med at side og være så skide stolt
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Kære sniferne.
Hvorfor er det at du ikke forstår at holde mund når du ikke har noget fornuftigt at sige?
For det første kan jeg udtale mig om hvad der blev sagt i Avangers, for i modsætning til dig var jeg der.
Jeg prallede ikke med hvad jeg bedrev med kontoen, så hvor kommer det med stoltheden fra?
Jeg startede dette forum indlæg pga. at standarten på verden 21 er markant dårligere end på tidligere verdener.

Jeg pralede ikke med at jeg 2½ måned åd 220 byer, og dermed hev kontoen fra en sløv 9.nde plads til en podie plads.
Ej heller forsøgte jeg at gøre et stort nummer ud af at jeg ligeledes på verden 11 tog imod en konto der var sat af og adlede byer så hurtigt at jeg i en lang periode lå nummer 1 på den verden.... kan du selv se mønsteret??
Men du skal da have tak for at du hermed gav mig en indlysende og naturlig grund til indirekte at klappe mig selv på skulderen.

Tilbage står så bare..
Hvor vil du hen med dit evindelige personlige fnider?..
Er det fuldstændig umuligt for dig at forholde dig sagligt til en problematik?
Man kan jo godt have sin tvivl ;)
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Du er sgu et fjols.

Jeg har lige adlet en røvfuld barbarbyer i dag. Mest fordi, jeg vælter mig i adler og råstoffer til at bygge dem op. Så hvori ligger det negative i at adle dem?
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg vil faktisk gå så vidt at sige, du med dine nylige udtalelser og konstante spam her på forum er den nye The-Cleaner.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg vil faktisk gå så vidt at sige, du med dine nylige udtalelser og konstante spam her på forum er den nye The-Cleaner.

Arrhh.. den tittel tror jeg nu selv du lige fik sat en billet ind på eftersom the cleaner udmærkede sig ved at sige nogle ret så fjollede ting. Det at du ikke selv kan se at det er usmart at æde sine farms gør jo så, at du selv lægger billet ind på tittlen som The Cleaners afløser.
Såå med en let rysten på hovedet over dine udtalelser, vil jeg så i lyset af at du har nedlagt flest Barbier idag sige tillykke med tittlen som: "Dagens Ken"
KenStor.jpg
 

Vedhæftede filer

  • BarbieKen.jpg
    BarbieKen.jpg
    76,1 KB · Set af: 4
Senest redigeret:

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Arrhh.. den tittel tror jeg nu selv du lige fik sat en billet ind på eftersom the cleaner udmærkede sig ved at sige nogle ret så fjollede ting. Det at du ikke selv kan se at det er usmart at æde sine farms gør jo så, at du selv lægger billet ind på tittlen som The Cleaners afløser.
Såå med en let rysten på hovedet over dine udtalelser, vil jeg så i lyset af at du har nedlagt flest Barbier idag sige tillykke med tittlen som: "Dagens Ken"
View attachment 364

Fortæl mig lige, hvordan jeg får mindre ud af at bruge en adel på en by, som jeg dernæst kan bygge en nuke eller en def-by i, end at jeg farmer den og bygger flere mønter, som jeg ikke får brugt til en dyt?
Overbevis mig om, jeg har fejlet, og jeg skal give dig ret.. Når man kan lave 50 adler, bør man nok overveje, om råstofferne til mønterne ikke var smartere at sætte i byer, man hurtigt kan få bygget op.

Var jeg presset på mønter og råstoffer og havde brug for farmen, havde jeg kunnet følge din tankegang, men det er ikke tilfældet.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Var jeg presset på mønter og råstoffer og havde brug for farmen, havde jeg kunnet følge din tankegang, men det er ikke tilfældet.

Naturligvis er det ikke tilfældet, for du har jo igennem lang tid brugt/misbrugt det at din stamme har stacket dine byer.. og åbenbart så vildt, at der slet ikke har været brug for dine egne tropper til at forsvare dig. Når jeg snakker om misbrug, så refererer jeg naturligvis til at du igennem lang tid plyndrede 10-15000 barbs om dagen og dermed sikrede dig dagens plyndrer igen og igen og igen.... og igen ;)

Måske hvis du havde brugt dine egne tropper på at angribe dine fjender lidt mere og ikke lod stammen tage dine tæv for dig, at du derved ikke ville have siddet med dette luxus problem. Jeg må erkende, at jeg egentlig ikke føler at jeg har et forklaringsproblem, men at det jo nok nærmere er dig, der har et forklaringsproblem overfor din stamme. Men det er vel derfor at du har fjernet synligheden for dine medaljer på din profil.. for netop ikke at tvære denne problematik op i hovedet på din stamme.

Ydermere, så kan man vel også argumentere, at efter at du har brugt på din stammes velvillighed med supporten, at du nu stjæler deres farming indkomst fra 7 byer. Jeg tænker... sikken en fin tak at give dem efter at de har sikret dine byer igennem lang tid.

Der findes også en mere matematisk årsag til at det ikke kan svare sig, men nu er du ikke i min stamme, så jeg vil efterlade det til dig selv at lave arbejdet med udregningerne for hvorfor...
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Naturligvis er det ikke tilfældet, for du har jo igennem lang tid brugt/misbrugt det at din stamme har stacket dine byer.. og åbenbart så vildt, at der slet ikke har været brug for dine egne tropper til at forsvare dig. Når jeg snakker om misbrug, så refererer jeg naturligvis til at du igennem lang tid plyndrede 10-15000 barbs om dagen og dermed sikrede dig dagens plyndrer igen og igen og igen.... og igen ;)

Måske hvis du havde brugt dine egne tropper på at angribe dine fjender lidt mere og ikke lod stammen tage dine tæv for dig, at du derved ikke ville have siddet med dette luxus problem. Jeg må erkende, at jeg egentlig ikke føler at jeg har et forklaringsproblem, men at det jo nok nærmere er dig, der har et forklaringsproblem overfor din stamme. Men det er vel derfor at du har fjernet synligheden for dine medaljer på din profil.. for netop ikke at tvære denne problematik op i hovedet på din stamme.

Ydermere, så kan man vel også argumentere, at efter at du har brugt på din stammes velvillighed med supporten, at du nu stjæler deres farming indkomst fra 7 byer. Jeg tænker... sikken en fin tak at give dem efter at de har sikret dine byer igennem lang tid.

Der findes også en mere matematisk årsag til at det ikke kan svare sig, men nu er du ikke i min stamme, så jeg vil efterlade det til dig selv at lave arbejdet med udregningerne for hvorfor...

Åh, gud.
Nu er det her jo Tribal Wars, og det handler om at spille sammen - som en stamme. Så at du brokker dig over vi spiller spillet, som det er tiltænkt, er jo ren brok á la bedste The-Cleaner-stil.

Jeg synes nu, jeg er rimelig dygtig til at bruge mine tropper. Både til at forsvare mig selv og til at kaste i døden mod f.eks. Chuuv, der i hvert fald har fået en fin MBF, fordi han deffer/bliver deffet godt op mod mig. Jeg skal nok sende dig rapporter fremover, så du kan blive trukket ud af din uvidenhed.
Du kan jo bruge 2 minutter herinde: http://dk.twstats.com/dk21/index.php?page=rankings&mode=playersod. Hvis du ikke kan finde dig selv, er det fordi, du ligger på side 2. :)

Jeg ved ikke, hvorfor du er så sur hele tiden, men dit snapperi og konstante "jeg spiller bedre end jer alle, fordi jeg har sat nogle regler op i min profiltekst, som kun jeg overholder" kommer til at bide dig bagi, når folk bliver tilstrækkeligt trætte af dig.. Hvis formålet er at få et skod omdømme, så er du godt på vej. Du er i hvert fald et underholdende samtaleemne flere steder :)

Og så lader jeg lige spørgsmålet omkring adling af barbarbyerne stå. Jeg forstår stadig ikke, hvad jeg har gjort forkert, men Don Funk, the almighty, kan vel lære en forholdsvis ny spiller op. Det har han jo selv proklameret med i andre tråde, han gør...... :)
 
Senest redigeret:

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg brokker mig ikke !
Jeg informerer bare dine venner om at du tager røven på dem.
Du henleder selv opmærksomheden på lidt stats, stats der dybest set giver et fingerpeg om at jeg jo faktisk har ret i min påstand om hvad der foregår på din konto. Det var sikkert nok ment som et forsøg på at latterliggøre mig fordi jeg i det øjeblik du skrev dit indlæg lå på side 2, men det er jo bare et spørgsmål om at siden lige skal opdatere en gang eller to, og må jeg minde dig om at jeg startede på verden 21, cirka 2 måneder efter jer andre, så det er vel naturligt at jeg endnu ikke ligger i top 3...... endnu :p
Hvad der er interessant er at du måske nok har en høj MBA i sammenligning med eksempelvis PALUCH, men du er 1 mill efter de andre i frontlinien. Tjek de andre Snoevl.. se på deres stats..
Det peger på at du ikke selv deltager i forsvaret af din konto, men efterlader det problem til din stamme, fordi du er ude og farme 10-15000 byer dagligt. Følger man med i den daglige stilling kan det jo ses med al tydelighed. Jeg bør vel næsten takke dig for at hjælpe til med at pege fingre ad dig selv. Eminent stykke arbejde.. Well Done :D
Og som tak fra dig til din stamme.. så smuttede du lige ud og åd 7 barbier således at dine stammevenner mister farming indkomst.
Jeg forstår godt at du ikke syntes det er superfedt at blive udstillet, men det ændrer jo ikke på hvad det er der foregår.
At du så ser dig sur på mig, nå ja.. det er dybest set dit problem at blive god igen.
Hvad angår din snak om at jeg skulle være "The Almighty".. 'amen jøzes dog. En Freudianer vil jo sikkert kunne lave nogle morsomme udlæg af den udtalelse, men det må nu stå for egen regning. Jeg er bare mig, en flink fyr i bund og grund, men jovist jeg har en skarp tunge, eller hvad det nu end hedder :D
 
Senest redigeret:

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg synes, du er træls at snakke med. Jeg tror dog på, min stamme er tilfreds med mine bidrag. Nu ved du jo ikke, hvad jeg bidrager med og gør for stammen, men spørg da medlemmerne :)
Jeg har desværre ikke 24 timer i døgnet til TW, så lad mig fortælle dig, og en masse andre på v21, at jeg er meget defensiv grundet min centrale placering. Og det skal heller ikke være en hemmelighed, jeg farmer hele mappet med 10LK - mange gange i løbet af en dag.
Jeg håber, det giver dig lidt forståelse for mig som spiller, og at du nu vil tage mig under vingerne og forklare mig problemet med adlingen af mine barbs - udover jeg har fjernet 7 farmbyer fra mine stammefæller, såvel som resten af v21s spillere.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg synes, du er træls at snakke med.

Som jeg sagde tidligere, så har jeg da forståelse for at du ikke syntes det er vildt sjovt at blive udstillet.
15000 angreb gange 10 LK = 150000 LK / 5000 pr by= 30 byer hvis du skulle sende det hele på en gang.
Det tager rundt regnet 5½ time at komme fra midten af kortet til kanten med LK, så du kan optimalt set nå at gøre dette 3 gange pr dag, forudsat at det er det første du gør når du står op, og det sidste du gør inden du går iseng. Hvilket så svarer til at du skulle have enten 10 byer med LK alene, eller 17 fulde off byer.. på tur konstant..
Hvad der jo nok er mere sandsynligt er at du sender ud to gange pr dag, for dermed har tropperne jo tid til at komme tilbage inden de skal sendes ud igen. I så fald skal du bruge en del flere LK byer .. 15 stk eller det der svarer til 25 fulde off byer... men der må ikke mangle LK'er i de 25 byer, der skal jo nok endnu flere til for at levere det nødvendige antal LK du skal bruge for at nå ud til kanten med 10 LK, som du jo selv hævder at du gør.
Det svarer til at du så spiller 50% off/50% def ... Men hvordan får du det til at hænge sammen med at du sagde du spillede deffensivt?
50/50 for en frontlinie konto er da rimelig offensivt... med mindre man lader stammen tage skraldet for én når fjenden kikker forbi.

Åhh det er nu sjovt med lidt gætteleg hen over bordet :D
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Som jeg sagde tidligere, så har jeg da forståelse for at du ikke syntes det er vildt sjovt at blive udstillet.
15000 angreb gange 10 LK = 150000 LK / 5000 pr by= 30 byer hvis du skulle sende det hele på en gang.
Det tager rundt regnet 5½ time at komme fra midten af kortet til kanten med LK, så du kan optimalt set nå at gøre dette 3 gange pr dag, forudsat at det er det første du gør når du står op, og det sidste du gør inden du går iseng. Hvilket så svarer til at du skulle have enten 10 byer med LK alene, eller 17 fulde off byer.. på tur konstant..
Hvad der jo nok er mere sandsynligt er at du sender ud to gange pr dag, for dermed har tropperne jo tid til at komme tilbage inden de skal sendes ud igen. I så fald skal du bruge en del flere LK byer .. 15 stk eller det der svarer til 25 fulde off byer... men der må ikke mangle LK'er i de 25 byer, der skal jo nok endnu flere til for at levere det nødvendige antal LK du skal bruge for at nå ud til kanten med 10 LK, som du jo selv hævder at du gør.
Det svarer til at du så spiller 50% off/50% def ... Men hvordan får du det til at hænge sammen med at du sagde du spillede deffensivt?
50/50 for en frontlinie konto er da rimelig offensivt... med mindre man lader stammen tage skraldet for én når fjenden kikker forbi.

Åhh det er nu sjovt med lidt gætteleg hen over bordet :D

Gætteleg henover bordet? Jeg opfatter det som informationsindhentning, men det er jeg nu ikke så bange for.

Nu kan en farmtur jo være til byen ved siden af, og du kender jo selv løbetiden mellem to byer, så hvis du nu sender alle dine LK ud efterhånden som de kommer retur, kan du opnå en del flere farmture end din udregning giver.
Jeg er absolut ikke 50/50 - det er mit aktivitetsniveau slet ikke højt nok til :)

Det er jo heller ikke realistisk med 5k LK pr. by.. Hvem skulle dog lave sådan nogle byer?
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Ja det lyder jo fjollet at du skulle have 10 byer med 5000 LK i hver, udregningerne peger jo bare på at der skal noget sådan til for at opnå de 15000 farmruns pr. dag. Det er jo netop fordi det er så fjollet, at man er nød til at konkludere at hvis du taler sandt, og det formoder jeg da bestemt at du gør, så hænger det jo ikke sammen at du både skulle spille meget deffensivt, samtidig med de mange farmruns. Den nyligt afdøde hr. Spock ville jo nok sige at:"Logikken dikterer at der er huller i historien".
Derfor er den logiske konklution jo også at du farmer så voldsomt at du lader forsvarret af din konto falde på din stamme, fordi du jo ikke selv har tid til det.
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Ja det lyder jo fjollet at du skulle have 10 byer med 5000 LK i hver, udregningerne peger jo bare på at der skal noget sådan til for at opnå de 15000 farmruns pr. dag. Det er jo netop fordi det er så fjollet, at man er nød til at konkludere at hvis du taler sandt, og det formoder jeg da bestemt at du gør, så hænger det jo ikke sammen at du både skulle spille meget deffensivt, samtidig med de mange farmruns. Den nyligt afdøde hr. Spock ville jo nok sige at:"Logikken dikterer at der er huller i historien".
Derfor er den logiske konklution jo også at du farmer så voldsomt at du lader forsvarret af din konto falde på din stamme, fordi du jo ikke selv har tid til det.

Lav en udregning på, hvor mange farmruns du kan nå på et døgn med en fuld offby med 3k LK på byen ved siden af med 10LK pr. run.

Din udregning er fuld af huller. :)
 
Top