Hvor gemmer den Danske Elite sig ?

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Sjovt som du gerne vil vinde denne hyggelige debat ved sætte mig i arbejde med alle mulige langtrukne opgaver.
Først ville du have mig til at forklare dig hvorfor det er uklogt at adle barbier, og da den moralske del af forklaring ikke var nok, så lå der jo imellem linierne at du jo gerne så at jeg udførte en større matematisk opgave for at klare jobbet. Dernæst ville du have mig til at tage dig under mine vinger og lære dig op, hvilket jeg jo kan tænke mig er endnu et gang er et langtrukkent arbejde... ha ha ha, og nu, nu vil du have mig til at udføre endnu en matematisk beregning, baseret på at du faktisk skulle have tid til at spille fra morgen til aften... meen..

Jeg er absolut ikke 50/50 - det er mit aktivitetsniveau slet ikke højt nok til :)

Så hvorfor skulle jeg dog begive mig ud på at lave den beregning?
Hvis du vil vide hvad du kan opnå med 1 off by, så lav da selv udregningen.
Tag os alle under dine vinger, og delagtiggør os i hvordan du gør... eller fortæl hvad scriptet der udfører det for dig hedder :p
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Sjovt som du gerne vil vinde denne hyggelige debat ved sætte mig i arbejde med alle mulige langtrukne opgaver.
Først ville du have mig til at forklare dig hvorfor det er uklogt at adle barbier, og da den moralske del af forklaring ikke var nok, så lå der jo imellem linierne at du jo gerne så at jeg udførte en større matematisk opgave for at klare jobbet. Dernæst ville du have mig til at tage dig under mine vinger og lære dig op, hvilket jeg jo kan tænke mig er endnu et gang er et langtrukkent arbejde... ha ha ha, og nu, nu vil du have mig til at udføre endnu en matematisk beregning, baseret på at du faktisk skulle have tid til at spille fra morgen til aften... meen..



Så hvorfor skulle jeg dog begive mig ud på at lave den beregning?
Hvis du vil vide hvad du kan opnå med 1 off by, så lav da selv udregningen.
Tag os alle under dine vinger, og delagtiggør os i hvordan du gør... eller fortæl hvad scriptet der udfører det for dig hedder :p

Du begyndte selv på dine udregninger.. og jeg spurgte bare om hvorfor, mine barb-adlinger var fjollede.
Det var nemmere, hvis du bare sagde, du ikke gad forklare mig det..

Du er sgu for viderekommende. Vi ses på v21. Vi må få lukket hullet imellem os, så du kan få en omgang stokkeprygl. :)
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg må indrømme at dine udtalelser virker ganske selvmodsigende..
Du forklarede tidligere at du spiller defensivt fordi du slet ikke har tid nok til spillet, men alligevel snakker du om at give stokke prygl..
Særdeles imponerende..
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jamen det er da imponerende..

Så ikke nok med at Haulers krammer med alle små pinlige stammer for at de kan sende support til jeres frontlinier, så vælger man nu også at forsøge sig med at true andre til tavshed.
Jeg forstår det jo egentlig godt, for det er jo monster pinligt..
Haulers vinder måske nok verden 21, men der vil ikke være nogen prestige i sejren.
Der vil ikke være andet end en lille oppustet fantasi i din hjerne om at I skulle have gjort noget der minder om æreværdigt, glorværdigt, eller på andet måde spektakulært.
Det eneste spektakulære ved jeres sejr vil jo faktisk være at I vil være den største samling tøzedrenge samlet i en og samme stamme fra første færd.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Det er nu kommet så vidt i den smålige opførsel fra Haulers at man skriver en mail til mig, for så at blokkere mig efterfølgende således at man ikke kan svare på henvendelsen. Igen er vi tilbage til forsøget på at true folk til tavshed.

Men Kære Snoevl...
Herinde kan du ikke blokere mig, så du kan få svaret på din mail her.
Så kan alle læse med.. eller grine med.. sådan lidt efter temperament.

Snoevl maj 07, 22:22
Jeg synes det er sejt, du i din single-stamme optager et medlem for dernæst at adle det ud. Især når du har så travlt med alle andre spillere og stammer omkring det at være en god spiller.

Jeg glæder mig inderligt, til vi kommer til at ligge tæt og skal kæmpe. Du bliver den største fryd at løbe henover. ;-))

Ses!

Jeg finder det utroligt at du ikke selv kan se, at jeg har nogle gode pointer i min kritik af det der foregår.
Desværre så er kritikken jo blevet modtaget af spillere som dig, som om at det skulle være en personlig kritik. Det er synd for spillet og dets udvikling, eller i dette tilfælde jo så en afvikling.

Min kritik af "Eliten" har i bund og grund været et forsøg på at få folk til at slippe den uskik at man samler de bedste og derefter ikke udfordrer sig selv, men istedet benytter sig af selv de mest perfide muligheder for at vinde. Jeg snakker her ikke kun om det at man har krammet med stammer, der i bund og grund burde have været løbet over ende for længe siden, brugt deres tendens til at spille defensivt til at få supportet sine frontlinier og dermed skaffet sig en fordel overfor den allerede slidte modstand. Det er i bedste fald uambitiøst og et udtryk for at man åbenbart er bange for at tabe... Derfor er mit sidste skud på forummet retfærdigt. Det osser jo af at I er tøsedrenge..

Men det er jo ikke engang det værste..
Næææ ..
Din ledelse har udført endnu mere pinlige ting.
Humfrey har sågar tigget stammer om at deltage i en aktion imod mig.
Vi snakker her om denne verdens leder for "the number 1" stamme...."Eliten" ..
Det er jo ikke bare pinligt..
Det er monster pinligt..
Jeg fristes til at spørge om det er passende for en "Elite"
Oveni hatten underbygger denne opførsel jo min holdning til at Humfrey er utroværdig som leder, eftersom BOSS jo har en IAP med Haulers, og den form for opførsel må vel dybest set ses som en aggresion i BOSS stammen.
Jeg kunne have valgt at gå til angreb, fejet Haulers ud af kortet i syd, I ville ikke kunne have forhindret det.. Men isteddet har jeg overholdt denne IAP... Bygget til på min troværdighed.

Derfor er det jo lidt svært ikke at tage din henvendelse med andet end et træk på skulderen..
I grunden håber jeg da at du ikke har været med til at tage beslutningerne for disse stamme regler om fri adgang til barbs og krammebamse politik, det vil bare få mig til at miste den sidste smule respekt for din konto. Hvad angår en krig...
Jamen jeg er ikke bange for dig, jeg er heller ikke bange for Humfrey kontoen, som jo skal have hjælp fra sine fjender for selv at tro på at han har en chance for at overleve en konfrontation.

Fortsat God Aften
Don Funk
 

Bruce Banner

I træning
Reaktionsscore
0
For satan Funk, jeg tror altså at du begynder at lide af storhedsvanvid...Syntes godt nok at du skyder ved siden af..


Denne verden startede med en event som DB og et par stykker mere fra -U- var dygtige til, de var ved at feje alle ud af brættet.

Mener at de DB havde 4-5byer da vi andre fik akademi.. men der var du jo slet ikke startet op så det ved du jo nok ikke noget om..


Derfor gik vi sammen med Rip. for at have en lille mulighed, da -U- gik til den....

Sidenhen blev -U- til 2 stammer indgik forbund med Drillenisserne 1+2 og DU+KA.


Så kan slet ikke se hvor du vil hen med alt det pladder...vi har da nok med Mba-Mbf....det har ikke været en kedelig verden...

Jeg er da stolt af vi fik vendt skuden da den var ved at synke..


Hvad angår at eliten har samlet sig i en stamme.. nej det passer heller ikke..

-U- har da masser af gode spillere..

Djames Braun -gytte1 -denhomie -chuuv ... Alle vil jeg kalde Elitespillere i TW.


Så er der spillere jeg ikke kender så godt. men giver god modstand :Lampe -Merlin- Garfieldninja og så er der Snaphane & prins john fra

Nisserne som også har givet god modstand.. og ikke at forglemme Wiking27 som er hoppet ud af -U-...

Det er vel ikke vores skyld at -U- falder lidt sammen og intern adler som gale...



Denne her kan jeg nu godt li´ Funk.. ved ikke om jeg skal grine eller græde::::::::::::::::::::

Jeg kunne have valgt at gå til angreb, fejet Haulers ud af kortet i syd, I ville ikke kunne have forhindret det..


Held & lykke...

BB.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jamen det er da korrekt at jeg startede op 2 måneder efter alle andre og derfor ikke fulgte med i opstarten.

Din påstand om at Djames Braun havde 5 byer inden at du havde akademi kan jeg ikke vide noget om, men jeg kan vide noget om at man ikke i længden behøver at være bange for folk der bruger enorme mængder PP. Kan det tænkes at du og dine duals ikke var super effektive på denne verden i opstarten fordi du jo også gas den gas med at afslutte verden 19 samtidigt?? Ja det er jo bare en tanke..
Hvad jeg også kan udtale mig om er at vi alle har kunnet se at denne Unskyld og Undskyld alliance har været i opløsning lige siden jeg joinede serveren... Der har været et sandt raseri af interne adlinger og ugentligt en spiller der kastede håndklædet i ringen. Jeg kan kun gætte mig til hvorfor man oplevede denne situation hos -U-, men det hører til i en anden tråd om rekrutering af spillere og kvaliteten af disse.
Så man har altså i -U- levet tykt på at blive store på interne "gratis" byer, og på trods af det så voksede spillerne ikke voldsomt hurtigere end jeres. -U- er heller ikke blevet større end jer i samme periode... tværtimod... jo jo, man kan opleve en hurtig lokal opblussen.. tændstik effekten som jeg kalder det (forklaring følger).. men det dør jo ud igen og igen.
Jeg køber derfor ikke dit verdensbillede af at Haulers har været i seriøse problemer.
Det lugter faktisk mest af alt, af at man har været lidt misundelige over tomme point.
Dette kræver måske lidt forklaring.
Alle spillere har som udgangspunkt lige vilkår fra start.
Man har så tilføjet en mulighed for at betale sig ud af problemmerne, hvilket er noget skidt for spillet men godt for indtjeningen hos innogames, om ikke andet så midlertidigt for resultatet er at folk stopper med at spillet i det hele taget..
Uanset hvad, så har vi jo faktisk set dette fænomen før.. Vi har jo set konti der i gamle dage snød i stor stil inden man fik indsat alle mulige kontrol foranstaltninger. Jeg har jo spillet TW så længe at jeg kan huske hvordan TW var inden man fik en effektiv kontrol på IP addresserne. Oprindeligt bestod IP kontrolen jo kun af en liste med de sidste 20 log ins.. og det var det.
Et for supporten heste arbejde uden lige.. :)
Dengang så vi jo også spillere have en super start, men som en anden tændstik, så lyste de nok kraftigt op i starten af serveren, men brændte så hurtigt ud. Du kan sige det samme om effekten fra køb af res med PP.

Når jeg udtaler mig om at I udnyttede RIP's noobish indstilling til spillet ved at give dem en alliance, så bygger det jo på at RIP på intet tidspunkt i spillet har haft noget der mindede om en god spiller i folden. Måske lige på nær 420bakke, men ham rekkrutterede I jo så også... og dermed gav RIP akademi status. RIP har på intet tidspunkt været en trussel, at tro på at de har været det er at narre sig selv, eller bare dårlige undskyldninger... vælg selv.

Drillenisserne har været en stor defensiv kolos fra dag et.
Ledelsen har lidt enormt under at den reele leder af stammen aldrig er online samtidigt med resten af stammen, men kun er tilstede i form af en dual, der så aldrig siger noget eller tager beslutninger. Dette har haft en konsekvens af at hvis man skulle have ordnet noget som haster, ja så skulle resten holde sig vågen til klokken meget sent om natten.
Komplet fjollet.. og dybest set bør denne leder jo dampe af til .net hvor der er en mere lige fordeling af online tider...
Jeg fristes derfor til at påstå, at DRN og DRN2 på intet tidspunkt har været en rigtig trussel. Defensive og uden ordenlig ledelse.. at anse dem for at være gode er at narre sig selv eller bare at lede efter dårlige undskyldninger.

Derfor er det jo også at jeg tillader mig at kritisere jeres måde at håndtere denne verden på.
Det virker uambitiøst og uden reel udfordring.

Når jeg også hører at Humfrey har tigget jeres fjende om hjælp for at tage mig ud af spillet, så fortæller det jo en historie om at man i Haulers ikke tager nogen chancer.. der spilles med livrem og seler.
Ingen angriber nogen uden at man kommer som et ulve pak, og hvis der kommer kritik, så truer man folk til tavshed.
Det kan da ikke komme bag på nogen at dette forum er så stille.. det har jo en logisk forklaring.

Hvad angår din snak om at jeg ikke skulle have kunnet givet Haulers problemer i syd...
Ja..
Man kan jo undre sig over hvorfor Humfrey tiggede om hjælp hos jeres fjender.
Man kan jo også i samme omgang fristes til at tænke at RIP havde glemt at bygge nok tropper og derfor ikke kunne supporte Humfrey nok.
Og imens man i Haulers venter på at RIP får bygget tropper og Humfrey får ædt lidt flere barbarer tæt på min konto, så kan jeg bare konstatere at hvis I ellers spillede ordenligt... med mandsmod og udfordring, så kunne I have været dobbelt så store.

Min kritik af jeres politik er helt klart iorden. Jeres spilleres aksept af Madlung doktrinet "lad os nu bare få denne verden overstået" er jo med til at forpeste spillet for jer selv, men også for alle andre.
Du kan ikke kalde dig selv for Elite, når du aksepterer barbie jagt.. sådan er det bare!
Du kan ikke kalde dig selv for Elite, når du aksepterer akademier.. sådan er det bare!
Du kan ikke kalde dig selv for Elite, når du ikke har "b@lls" nok til at sige fra.. sådan er det bare!

Derfor konkluderer jeg også at min titel på denne tråd er rimelig og retfærdig.
Hvor gemmer den Danske Elite sig ?
 
Senest redigeret:

Bruce Banner

I træning
Reaktionsscore
0
Kan du ikke være venlig at fortælle mig hvad mine duals hedder, fordi det ved jeg nemlig ikke selv, da det er en singlekonto...

Resten gider jeg ikke svare på da vi aldrig bliver enige..:rolleyes:

BB.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Nå nå du har sent dem på ferie :)
Det er jo så fair nok.

Men at du siger at du er enig i den førte politik...
Det er mildest talt skuffende.
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
man kan ikke kalde ham TC, da han ikke snakker om hvordan en verden skal se ud rent opsætningsmæssigt endnu :p

og hvad skete der med ham der Loco Bruce?? kunne i ikke sammen? eller blev man sur over småtteri ting?

ja det er sandt, at DB lå med 4-5 byer før mange havde akademi, men jeg husker stadig nogle i haulers nåede at udnytte trombola eventet ;) og som Don Funk siger, ja nogle tændstikker blusser hurtigt op, for derefter at dø hen senere.. mit problem var materiale at adle. jeg lå jo som blommen i et æg i min stamme :) omringet af blåt stortset fra start af.. så ja.. det meget godt klaret af haulers at have vendt skuden.. men det jo intet under..

/DB :)
 

Bruce Banner

I træning
Reaktionsscore
0
DB...

Ja Loco var dual på kontoen 1-1½mdr.

Han er en fin fyr, men vi spillede desværre meget forskelligt, så derfor måtte han stoppe..

Hvordan viste du at han var dual på kontoen....der er vel ikke nogen fra vores stamme som løber med sladder....igen..

Ps. er du glad for din nye nabo... :)

BB.
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
elsker nye naboer.. så meget at jeg er gået til nogle andre muligheder :)
jeg vidste om Loco.. fordi Loco og jeg er venner :)
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Nååå .. så havde jeg alligevel ret i at der var en dual på din konto Bruce.. om ikke andet så at der havde været.
Det er nu sjovt så hellig du kan lyde når du bliver trængt op i en krog.

Anyways..
..så betyder det at jeg fra dags dato trækker mig fuldstændigt fra TW.

Dette betyder at der fra den 12 Juni, (da er pointene frie), er 11000 PP til salg for en slik eller nedsat pris.

Mvh
Don Funk
 
Senest redigeret af en moderator:

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Nååå .. så havde jeg alligevel ret i at der var en dual på din konto Bruce.. om ikke andet så at der havde været.
Det er nu sjovt så hellig du kan lyde når du bliver trængt op i en krog.

Anyways..
..så betyder det at jeg fra dags dato trækker mig fuldstændigt fra TW.

Dette betyder at der fra den 12 Juni, (da er pointene frie), er 11000 PP til salg for en slik eller nedsat pris.

Mvh
Don Funk

Så vil jeg gerne have lov at sige tak for nu og det var ærgerligt, mine økser og LK ikke fik lov at hive dig lidt i ørene.
Jeg vil gerne købe dine PP for en slik.

En anden gang, lad være med at gå imod dine egne principper. Havde du kørt videre som enmands-stamme, så havde du nået langt. :)
 
Senest redigeret af en moderator:

Bruce Banner

I træning
Reaktionsscore
0
Ja vi kommer til at savne den dygtige spiller...Funk..

Men glæder mig til slippe for de absurde opkast du kommer med...

Hvis du bare kunne styre dine hjerneblødninger, så var du sikkert til at holde ud...

God sommer..

BB.
 
Senest redigeret:

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Snoevl ..
Shido blev taget ind i BOSS fordi han skulle spille dual hos mig.
Der var ikke tale om en forøgelse af medlemstallet som sådan eftersom Shido kontoen skulle forsvinde.


Bruce Banner ..
Dit sidste udbrud er jo bare til grin.
Desværre kan jeg ikke lige hive vores korrespondance frem, men ellers fortjener folket jo at se hvordan du taler med to tunger... Ughhh.
Men som jeg jo har sagt til dig før, så er nogen jo nød til at sige fra overfor den higen efter middelmådighed der har været guideline for .dk
Jeg kan jo dybest set kun tolke dit udbrud som din aksept af "the nOOb way" .. og tillykke med det..
 
Top