Hvor var skolehaven?

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ingen vej udenom.. Skole er en noob og han vil få massere af skideballer for at stoppe af mig fremover :p

Hva angår Kenned.. mener ikke rigtigt han kan tillade sig og stille spørgsmålstegn ved andres spille evner, det eneste han selv egner sig til er og stikke alt og alle i ryggen hele vejen til tops :wave:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jamen hej deka, burde du ikke flytte rundt på lidt deff i stedet for at skrive herinde, alex og jeg har været lidt hård ved dig i dag :D

Altid sjovt når du nægter en enmandsstamme en IAP og så skrider hele din stamme fra dig fordi du kvajer dig igen og igen og så har jeg pludselig stukket alt og alle i ryggen, fordi de vil ind i QT, det er sku god humor :D
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Go for it Dekani :) - Kunne godt tænke mig at se skolenhaven følge en server til dørs ^^

Flyttet til anden tråd da det var off topic :)
 
Senest redigeret:

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Søde Dekani :p

V6 og V5 er desværre ikke det samme må holde med den kære Alex og Kenned da verdener ikke skal blandes sammen :huh:

Nu er jeg selv kommet tvivl om det i skriver om afslutningen af MMD :huh::huh:

En eller anden dag får jeg vel alt det jeg skulle bruge.

Back to topic.....Skolehaven uden skills? :huh: Det sker nok ikke lige foreløbig :cool:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
:huh: Du er godt klar over at begge linier refererer til Miss ovenstående besked? Dit svar var punkt 5 i min besked før den du quotede :)
 
Top