Hvordan fik jeg mit brugernavn

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
I Tw Teamet er vi blevet enige om en ugentlig aktivitet, som vi vil fremlægge her i off topic. Der vil komme et nyt emne op hver uge med forskelligt indhold self.

Vi håber i vil tage godt imod det.

Tw Teamet.


Navnet på emnet siger næsten sig selv "Hvordan fik jeg mit brugernavn"

Det går simpel og enkel ud på at komme med sin historie omkring ens nuværende brugernavn. Hvordan i fortæller den er op til jer selv, men god læsning er altid mere end velkommen.

Jeg vil ligge ud med min historie omkring mit brugernavn.

Den er faktisk meget kort - Jeg sad en dag og spekulerede på sammensætninger af ord, hvor jeg prøvede mig frem med forskellige former. Jeg havde bestemt mig for, at det skulle være anderledes. Og helst et brugernavn, som folk ikke kan udtale. "for det meste" Og ikke mindst. Et brugernavn som kan bruges overalt, uden diverse tegn osv. Og så kom jeg frem til dette. Der blev ikke lagt det helt store idet, kun at det opfyldte de små krav.

Slut.

I skal endelig ikke holde jer tilbage, så det er bare med at gå igang.

Tw Teamet ser frem til hygge læsning og en hyggelig uge med dette emne.
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Og nu til min historie (som er meget kedeligt):
Valgte det her navn fordi at det skulle være noget jeg kunne huske, og havde brugt det før i travian. UPS!!! Man må jo ikke "reklamere så det må i MEGET undskylde:D:D:D... Men som sagt, det er ikke den helt store historie men det er da nemt at huske (ivertfald for mig):D:D:D
 
Senest redigeret af en moderator:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa man må jo følge strømmen, mit kommer fra vi var to i folkeskolen der havde samme navn, så efter flere år at blive kaldt Deka kom jeg til en side kaldet TV2.dk og da jeg sku oprette en spilprofil var der kun "Deka2736" eller sådan noget tilbage og det syns jeg sku var lidt svært at huske, så jeg smed lige de to forbogstaver fra mit efternavn oveni :D

Dennis Kallegård Nielsen forvandlede sig lige til Dekani ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Mit er hverken gloværdigt eller noget. Jeg har bare det problem at jeg uopfindsom mht nick, så jeg havde brug for noget unikt som var nemt at huske. Unikt alene for at undgå at jeg hele tiden skulle finde på nyt nick. Derfor kom jeg op med skolehaven som er navnet på den vej jeg bor på. Vejens navn kommer så af at det er en gammel skolegård ;)
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Øhhh mit navn :D

Som lille beundrede jeg altid min fætters navn zeaLecT, og han kunne ændre sit navn til næsten alt hehe fra (zeaLecT) til alt muligt, som til zeaL, zeaLTec og mange mere.
Så en dag så jeg at en af mine venner havde en Paladin her på TW, som hed ZtyLe, og det kunne jeg godt lide, at man kunne sætte et "t" foran et "Z" og det lød så godt, omfattet af mig:p:p
Og så var det at jeg en dag spilled TW igen tror jeg, eller var det et andet browser spil jeg spillede...når men så kom jeg på navnet "zteal", men kan bedre lide det med stort Z og L
ZteaL, så grunden til at jeg altid skriver mit navn med stort og slutter med stort over TW, er nok derfor hehe :D




Mit Visit kort:p

/ZteaL <-----Der kan i se det :D
"Vejen er ind for Diplomati,
men husk at der også er andre veje!"




EDIT*
Hov glemte at skrive at jeg nu til dags fortryder at jeg hedder ZteaL :D
For min fætter sige at jeg er en stealer/ztealer hehe
Så man kan godt kalde mig en stealer af navne :D
 
Senest redigeret:

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg fik mit brugernavn på en noobet måde, men var også noob dengang ^^

- Alex kom fordi at min første by skulle hedde Alexandria og 89 kom fordi at jeg er 89'er :)

Messias kom fordi at der vel ikke er nogen der kan slå guds søn :p

Doomsday kom jeg på fordi at jeg tilfældigvis lige havde set "the death of superman" hvor doomsday er skurken.. :)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg hører tit at folk tror jeg har fået mit navn fra X-Men, for da jeg var ung :)rolleyes:) var X-Men kun tegnefilm eller tegneserier, men jeg havde faktisk aldrig læst eller set det og anede ikke at hun fandtes. Mit navn opstod da jeg sammen med en kammerat lavede en slags personlig venneguild ved navn Vicious.

Vi havde mange forskellige brugernavne men det var først en dag da vi spillede et skydespil, at vi begge fik vores navn fra andre som havde set vores spillestil. Jeg var den man kalder Close Combat og stormede en bygning med fjender i, hvor jeg fik slagtet 10 andre spillere alene. :cool: Der sagde de så, at jeg var stormen selv, og det fik mig til at tage navnet Storm.

Navnet har så fulgt mig i de sidste 10+ år, og jeg stormer stadig afsted. :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Med henblik på billedet tænkte jeg mere på perfect storm eller lignende film. Men storm the house lyder fedt ;) Så længe du er på min side :D
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
boss

jeg havde spillet før i tiden med et andet navn.. og det ville jeg ikke igen :O)!

men det nye navn boss..

jeg tænkte meget over hvad jeg skulle hede nok over en halv time jeg kiggede rundt på mit værelse så såjeg mine deodorandt og hvad ser man der hugo boss så jeg valgte boss og ville være boss i nogle stammer men så langt kom jeg ikke :p
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg har på de danske servere brugt 2 forskellige brugernavne, ingen af dem har en specielt interessant historie :eek:

kacy: V1, V2, V3.
Da jeg den aller første gang faldt over tribalwars var det ikke meningen jeg skulle spille længe, jeg ville bare se hvad det var :p
Så jeg valgte det første jeg kom i tanke om, min søsters kælenavn for mig.
Mine initialer er K.A.C. og da jeg var yngre var det hvad jeg skrev på hurtige beskeder efterladt på køleskabet osv. Det udtalte min søs som Kacy og det har bare hængt ved :)

Persefone: V4.
Jeg havde lyst til en frisk start da V4 kom og gad ikke rigtigt kacy mere..ny start = nyt nick tænkte jeg ;)
Men jeg anede ikke hvad jeg skulle bruge :(

En rigtig god RL-ven der også skulle starte op på V4 havde en ide til en stamme, et tema, Home of the Gods mener jeg det var, og alle skulle havde navne efter guder.
Jeg overvejede lidt på det tidspunkte at søge ind i den stamme, da en hel del af dem der så ud til at skulle være med der var spillere fra V1 som jeg gerne ville prøve at spille med (igen i nogle af deres tilfælde). "Desværre" blev temaet ikke til noget og de startede ud med udelukkende at være for V1-spillere, hvad jeg jo ikke var længere (jep..jeg ville havde været i PPW1) :p
Men på det tidspunkte var jeg faldet over historien om Persefone og kunne godt lide den og navnet..så jaaa..Persefone blev det :D
 

freyr

Nybegynder
Reaktionsscore
0
mit kommer fra min søns mellem navn.da det stammer fra de nordiske guder synes jeg det passede godt ind i et spil.FREYR
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Jeg overtog denne konto, og valgte så bare at køre videre med det i andre verdener da det nu var det jeg var kendt under :D

Ikke det helt store historie :D
 

Leif Andersen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Leif Andersen

Min historie med mit navn startede da min mor fødte mig på Kolding sygehus :) Sidenhen blev jeg døbt Leif Andersen i Herslev kirke.. Og sjovt nok har folk kaldt mig det lige siden ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Mit navn kommer af at min bror og jeg ville starte op på et browserspil ;) Og jeg ville så prøve at komme på nogle navne... Jeg tænkte at Spamburg lød fedt.. Og det kunne min bror å få.. Men det ville han ikke så hapsede det lige.. Var ikke så velkendt på nettet dengang men fandt ud af hvad Spam var da jeg startede op her på TW og en ven og je hele tiden spammede på forum :) Så han kaldte mig Spammerkongen og det passer jo til mit navn (OBS: hvis i søger spammerkongen på google finder i indlæg af mig på TW forum xD)
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Mit var en ren tilfældighed... lukkede øjnene, og trykkede på
vilkårlige taster 5 gange..

yan88

nu bliver man så kaldt Yan, eller Yannie
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ved ikke om man stadig kan finde på historier :)..
Som nogle sikkert ved, så kender jeg Spamburg RL..
Jeg viste ham det spil der hed BIP. Der kaldte jeg mig Romia el. noget i den stil, det gad jeg så ikke hedde på TW.. Da vi så sad og skulle finde på et navn, så kom Spamburg op med den ide at jeg skulle hedde Miss..
For så kunne man kalde sine byer .. Alt muligt med katte..
F.eks
Katte banden. Katten efter musen. Søde killing osv..
Det var sådan jeg fik mit navn Miss..
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
V1 & V3
Sir lancelot.... hmm - var for ung til det skyldtes en brændert... så ved ikke helt :rolleyes:

V4
Patrioten... fik en konto på v4 som ikke var helt så stor... den er så vokset med tiden, og navnet vokset med hos mig :)

V5
Ad libitum... på en færgetur til jylland stod der Ad libitum soft ice - også tænkte jeg, er det en ny smag eller hvad, det lyder da vildt nok... latinsk, og betød da at der var fri soft ice for en 20'er - men det lyder sku nice anyways :D
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hvad med verden 2 ?
Synes da du spillede under Patrioten der også el. er det bare mig :huh: :sleep: :sleep:..
 
Top