Hvordan fik jeg mit brugernavn

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Ved ikke om man stadig kan finde på historier :)..
Som nogle sikkert ved, så kender jeg Spamburg RL..
Jeg viste ham det spil der hed BIP. Der kaldte jeg mig Romia el. noget i den stil, det gad jeg så ikke hedde på TW.. Da vi så sad og skulle finde på et navn, så kom Spamburg op med den ide at jeg skulle hedde Miss..
For så kunne man kalde sine byer .. Alt muligt med katte..
F.eks
Katte banden. Katten efter musen. Søde killing osv..
Det var sådan jeg fik mit navn Miss..

lol xD det var din egen ide -.-'... plus du hed Romia her til start xDD
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Mit brugernavn stammer helt tilbage fra 2005, hvor jeg skulle finde et login nick jeg kunne bruge og huske, når jeg skulle registerer mig :p

Jeg havde heddet mange ting, og var bare på et tidspunkt blev kommet på ideen, hey jeg tager da min efternavn Kuntz og sætter min alder bagpå. Så det endte med at blive til
"kuntz13" som jeg har brugt lige sidden :D
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Mit brugernavn stammer helt tilbage fra 2005, hvor jeg skulle finde et login nick jeg kunne bruge og huske, når jeg skulle registerer mig :p

Jeg havde heddet mange ting, og var bare på et tidspunkt blev kommet på ideen, hey jeg tager da min efternavn Kuntz og sætter min alder bagpå. Så det endte med at blive til
"kuntz13" som jeg har brugt lige sidden :D

Så du må være 18 nu? :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ikke for noget, men vil høre. Kan det ikke være lige meget med hvor gamle spillere er ?
 

kandis1983

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Mit navn skulle være nemt så valgte kandis da jeg godt kan lide deres musik ( eller bare fordi jeg er sukker sød) :D og det er så efterfulgt af mit fødselsår
 

Gasser1995

Senior medlem
Reaktionsscore
0
tja. Mit navn er lidt mærkeligt. Det skyldes faktisk at jeg skulle have mig et *BIP* account. Der skulle nogle bogstaver og tal. Hmm så tænkte jeg på da jeg var lille, jeg havde en vane med at prutte meget, og derfor kaldte min moster mig Gasser. Så tog jeg mit fødselsår. Siden da har jeg brugt det :)
 
Senest redigeret af en moderator:

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er da meget fint fundet på gasser :)..

Det er også en sjov måde at finde sit navn på :laugh:
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hmm...:sleep:

Der var den!:D

Det startede da jeg begyndte at spille et online skydespil kaldet *BIP* da jeg var 8:laugh:

Jeg var altid den der tog en Bazooka (Som er stor:eek:) og udspionerede fjenden (Spionage:cool:).

Så var det en dag en som fik nok af jeg slagtede ham hver eneste gang, så han skrev, "Omg you Spying fat cow!".

Så der er det:D
Jeg er vist en SpyCow:laugh:
 
Senest redigeret af en moderator:
Top