Hvordan fik jeg mit brugernavn

maddog

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Tjo..
Nogle der kender skyde spillet maddog?
Det var mit føste skydespil..
Så efter jeg i lang tid har heder alt muligt kedeligt som niels,kriger,bla,bla,bla,ovs..
Så da jeg begynte at spille ogam* må jo ikek reklamer så jeg har skjult E XD
Nå men der valte jeg at jeg vlle finde på noget bedre.. Det blev til nilau.... ja så langt regte min fantasi..
Så jeg spurte min far da han sku finder på så meget..
Efter mange forsøg kom han med Maddog det kunne jeg sku godt lide jeg lavde en mand i wow med navnet Maddog jeg mødte en på dan acc som jeg begynte at snakke med på skype ja han kalte mig jo maddog og efterskom der kom flere og flere med i samtalerne kandte folk mig som Maddog jeg så har jeg ikke kaldt mig andet siden jeg var 11..
Nu er jeg dov begynt at kalle mig Godsdog eller gudshund..
...
Det er en lidt mærkelig historie men nu når man er i gang så kan dan da også komme med..
ja vi var 4 der snakkede meget på skype en dag valt vi at lave vores navne om.. Så vi havde en gud en jesus en maria..
Så en hed
gud far til jesus, ejer af maddog
en anden hed
jesus søn af gud, gift med maria, pleje for Maddog,
ja og en mere..
Maria gift med jesus, pleje for maddog
og ja så var der mig..
Maddog, Guds'hund.


hmm jeg håber i kan læse det da det gik lidt hurtig og er ordblind så der hjælper nok heller ikke på det..
 

Gasser1995

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Miss, det er da ihvertfald en anden måde. Jeg har noget personligt i mit nanv som sagt :).
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Miss, det er da ihvertfald en anden måde. Jeg har noget personligt i mit nanv som sagt :).

Jeps, gider bare ikke have sådan noget personligt i mit navn..

F.eks gider jeg ikke hedde miss1980 el miss 1990 osv osv..

Det gider jeg ikke hedde ;)..
 
Top