ikke sjovt nårh q,DBD og NMF er her..

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
min mening så synes jeg at verden 6 er kedlig.. pga Q,DBD og NMF er i denne verden :p

man har jo ingen chancer..

de er alle oppe på mindst 3,5+ byer..

og kan sagten's ryde en helt by nu imen's vi andre ikke en gang har en by :p


så vi andre må vel holde ud :O)!
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Hahah ærgerligt :D:D

Men hvorfor skriver du stamme Q. med lille? :rolleyes: (q) og de andre stammer er med stort :laugh:
Kan det være dem som har ødelagt spillet for dig :confused:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
hahah det er ikke sjovt
Så kunne man vel bare blive lidt bedre og så komme ind i stammerne:p

Det er skidesjovt!:p
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg kan godt forstå hvis boss, stolt medlem af MBA-H, ikke synes det er så sjovt vi er der :p
Og går det lige så godt for dem mod de andre stammer som mod os, så forstår jeg virkeligt godt han er træt af det :laugh:


2011-02-12_1045.png


Det er ikke gået så godt for boss og hans stamme på trods af flere "geniale" planer for at få os ned med nakken og interessante samarbejder med flere andre stammer. Hvem kunne vide det ikke er nok at havde mange medlemmer eller IAP'er/Forbund :eek::eek:
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Et godt råd (dem findes der efterhånden ikke mange af). Lad være med at provokere dem... de går alligevel i kløerne på hinanden før eller siden :)
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
boss... måske bruger vi mere tid på spillet end du gør - derfor burde vi jo være mere berettiget til at spille :rolleyes:
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hmmmmmmmmmmm

ja .. ier noob :D i er på hele tiden :D passer også min skole :p..

men kan da sagten's dette spil :D..

og kan da godt kalde mig prof.. men har bare fået en dårlig start for andre prof farmede mig :D
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Nej nej nej nej :huh:

Nu rammer man sgu bunden.......man er ikke prof hvis man er en farm :laugh:

Men det ser da ud til at Q, NMF og DBD er dem som styrer verdenen med meget hård hånd.....

*Ironi kan være brugt*
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det er nuttet at folk med en IQ på 5 også har adgang til forum, men come on, du ved jo godt hva jeg mener Boss :p
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Boss

Den kære Dekani mener bare at sætningen er simpelthen så genialt at det er årets indlæg :cool: Lidt syndt at nomineringen og afstemningen for det allerede er så godt som slut, for ellers havde du alligevel fået min stemme :laugh:

Men hvordan kan man være prof hvis man er en andens farm? :huh: Kan være at man var uheldig at der var en mere prof spiller lige ved siden :laugh:
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Sjovt at tro man kan være prof til noget man betaler for... helt uden noget retur. Ved ikke hvem der har bildt dig det ind for ellers måtte du gerne arbejde for mig!!
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tja, hvordan kan man være pro når man bliver farmet ?
Jeg blev farmet, men fik ham stoppet (det kan man kalde prof).. Hvis du bliver nødt til at starte om så er du ikke prof. :D. Så kan kun give Dekani ret, det er årets sætning :laugh::laugh::laugh:
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
:O)))))))))))))))

jeg blev farmet lige i starten :D


men stopepde dem skam også og så sfarmede jeg dem D:

men fordi jeg ahvde en stamme skulle jeg jo få folk op XD og sendte derfor lidt ress..

men pyt..

XD!



vi ses vel i verden 7 nårh den er på sigte ;)..

og jeg kommermed nyt navn?.. så må vise hvordan folk tænker der.. om hvor kam han/hun lige fra som ligger på top 10 XD!
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg blev farmet lige i starten :D


men stopepde dem skam også og så sfarmede jeg dem D:

men fordi jeg ahvde en stamme skulle jeg jo få folk op XD og sendte derfor lidt ress..

men pyt..

XD!



vi ses vel i verden 7 nårh den er på sigte ;)..

og jeg kommermed nyt navn?.. så må vise hvordan folk tænker der.. om hvor kam han/hun lige fra som ligger på top 10 XD!

...det her giver absolut ingen mening for mig.
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Overvej at bruge mellemrum lidt ofter i din tekst og måske læse den igennem og rette den, så den giver lidt mening.

jeg er ord blind..

og den ik altid den gider og stave det jeg vil + jeg skriver mega hurtigt :O!
 
Top