ikke sjovt nårh q,DBD og NMF er her..

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kronborg, er ikke selv glad :D. Er bare glad for at jeg ikke er farm og sagtens kan klare mig :).
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Skal du ikke regne med Carebears :D. Stopper ikke fordi du er der, men ved at du vil kunne nakke mig senere hen :laugh::laugh::laugh:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Hvad er det lige du vil have Boss ?`

For at børe spillet sjovere for dig må folk fra stammen Q, DBD, NMF ikke spille mere ?

Hvad skal vi så lave :confused:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nåå hørte godt de havde oprettet en "stav forkert side" men man må da sige i alle lever jer ind i rollen :laugh:
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Kan godt være det er mig, der har misforstået det her, men skulle det ikke være en tråd om politik og propaganda?
Det er sørma ikke meget politik eller propaganda i denne tråd, for at sige, der slet intet er?

Enten er den placeret forkert, ellers er den kørt offtopic..

Kom tilbage på sporet gutter..
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Ved ikke om det er politik at han vil have 3 stammer ud af denne verden :O

Men jeg kan heller ikke helt forstå, hvad det er han vil opnå med denne besked.

Jeg tvivler på alle i de 3 stammer læser denne og tænker, okay så sletter jeg sku mit acc ^^

Men Boss du kan jo altid bare nakke os alle sammen, så er du fri for os :cool:
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Har vi allerede vundet V6?? :eek:
Der bliver da også mindre og mindre modstand, måske skal skolehaven alligevel starte hans pigeskole så nogle af alle de der stadig ikke kan spillet kan lære lidt :unsure:
Personligt er jeg jo mere til at dele lektionerne ud på den hårde måde og håbe spillere opdager de nok mangler noget i deres spil når de mister deres byer igen igen igen, men jeg er heller ikke specielt pædegogisk anlagt :laugh:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Har vi allerede vundet V6?? :eek:
Der bliver da også mindre og mindre modstand, måske skal skolehaven alligevel starte hans pigeskole så nogle af alle de der stadig ikke kan spillet kan lære lidt :unsure:
Personligt er jeg jo mere til at dele lektionerne ud på den hårde måde og håbe spillere opdager de nok mangler noget i deres spil når de mister deres byer igen igen igen, men jeg er heller ikke specielt pædegogisk anlagt :laugh:

:laugh: Sjovt hvem mon der har givet dig den ide at jeg skulle starte en pigeskole :confused:

Anyway, der vil altid være stammer der er bedre organiserede, har bedre spillere osv. I danmark er vi så heldige eller uheldige om man vil at vi kun har nok til en håndfuld stammer. Hvis vi altså holder dem under 20 mand i antal :D Resten virker som hver gang til at have en del at lære. Stammer er bare ikke bedre end deres medlemmer og ledere gør dem til. Du kan jo ikke lære en mand at spille spillet hvis ikke han vil lytte. Du kan ikke lede hvis ikke du har forståelse for dette. Manglen på gode stammer er primært hængt op på dette. Så Boss: jeg syntes du skal oppe dit spil og finde nogle der er villige til at gøre en indsats og så er jeg sikker på at du muligvis kan skabe en betydende stamme... Altså forudsat at du gør som jeg har sagt :p
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg vil bare meddele folk. hvis man er flink mod de store stammer, som jeg tro sidder er voksne mennesker i. så hvis mindre stammer vil bekrige hinanden, så bed da pænt de store stamme holde sig væk.. så i kan kæmpe i fred. det tro jeg sku de vil kunne forstå...
 

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg vil bare meddele folk. hvis man er flink mod de store stammer, som jeg tro sidder er voksne mennesker i. så hvis mindre stammer vil bekrige hinanden, så bed da pænt de store stamme holde sig væk.. så i kan kæmpe i fred. det tro jeg sku de vil kunne forstå...

Tror jeg ikke. :)
 

gnisten1

Nybegynder
Reaktionsscore
0
min mening så synes jeg at verden 6 er kedlig.. pga Q,DBD og NMF er i denne verden :p

man har jo ingen chancer..

de er alle oppe på mindst 3,5+ byer..

og kan sagten's ryde en helt by nu imen's vi andre ikke en gang har en by :p


så vi andre må vel holde ud :O)!


Det er et krigs spil og så må man regne med at man mister sine byer, og så længe man da har nogle byer, og kan få bare lidt tropper klasket ud på muren så er det vel okay. at man så kan risikere at skulle starte forfra ude ved kysten i sin campingvogn er da ikke verdens under gang.


;)
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Ved godt at jeg har skrevet i min profil

Dear "super-pro-players",
please stay out of danish worlds. I mean it. Go wreak havoc some other places please. These worlds don't accept 300 different kinds of fakescripts!!!!!!!!!!!!


Jeg mener det selvf. ikke personligt eller noget... det er KUN FOR SJOV... men der er lidt i det... tror det glæder en del mindre spillere :)
 
Top