Kæmpe tillykke til dekani

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Der skal herfra lyde et kæmpe tillykke til Dekani for endelig at have overhalet Spamburg i antallet af forumindlæg :tw_axe:
Jeg havde egentlig tænkt mig at give ham den store tur med gloværdige øjeblikke i hans forum karriere og bede storm om at lave en rundskrivelse i spillet så alle kunne se hvem der er den største herinde :laugh: Men desværre må jeg nok hellere indfinde mig andetsteds om godt en time og har endnu ikke været i bad :eek: Jeg må jo så bare tage revance ved min tilbagekomst og se hvor mange andre der har nået at lykønske ham med denne enorme bedrift :tw_tongue:

Endnu en gang tillykke til en dejlig forumwhore. Må han i fremtiden lære om spillets glæder også :D
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
TILLYKKE :laugh:

Vi vidste du kunne gøre det Dekani, tvivlede aldrig et sekund :p
Du ER den bedste :cool::laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nej nu har jeg aldrig
rofl.gif
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hey :mad:( fik da ingen hæder da jeg kom på første :((( Han har da ogå været lang tid undervejs xD skrv ikke herinde i over ½ år!!!

Men tillykke (så skal man jo bare foran igen ;))
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
nåhh... Men må vel bare skynde mig at skrive en masse indlæg ;) Han skal ikk komme for langt frem :eek: Men det er kun fordi at der blev slettet 250 af mine indlæg for 2 år siden :( er stadig irriteret over det :((
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Haha... nu er du jo ikke kendt på forum længere efter din lange pause :p derfor er fokus på dem der overhaler de gamle rotter :D Tænk på at jeg er ved at forsøge på at gøre forum interessant på en komfortabel tredje plads. Så undskyld hvis ikke du får en tillykke tråd også....
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Bare fordi jeg var en af de tidligere.. jeg kunne da i det mindste få et tillykke for at holde den så lang tid :D Eller måske for at der skulle et ½ år til før Dekani overhalede mig!! (altså ½ år uden 1 eneste indlæg ;))
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ja, men jeg er på vej :D.
Carebears må se at skrive en masse igen :laugh::laugh:
 
Top