Kæmpe tillykke til dekani

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Han er stadig spammerkongen med den måde, at hans spamning ikke bare er spamning ;)

Han skriver ikke 100 indlæg til en samtale, han samler det hele og giver os et godt grin på vejen :laugh: Ikke mange som kan spamme med den stil :laugh:
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Han er stadig spammerkongen med den måde, at hans spamning ikke bare er spamning ;)

Han skriver ikke 100 indlæg til en samtale, han samler det hele og giver os et godt grin på vejen :laugh: Ikke mange som kan spamme med den stil :laugh:

Måske i din verden ;)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
For afklare spammerkongen.

Giver jeg bare "tronen" videre til den person med 3. flest indlæg, og hvis han ikke gider må den gives videre til personen på 4. pladsen :laugh:

At man skændes om det er jo tosset, hvis vi virkelig skal se hvem der er spammerkongen skal der også tjekkes hvornår man lavede sin bruger herinde, og så se hvor mange dage siden det er, derved regne sig frem med hvor mange indlæg man har lavet.

Der får man resultatet med hvor mange indlæg man laver per dag. Men så skal der ikke klages over pauser eller lign. :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det var dog ligegodt den sjoveste samtale
rofl.gif


Men jeg vidergiver med glæde min "Trone" til Spamburg hvis bare han snart klapper lidt i, er du gal med indlæg :D
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det var dog ligegodt den sjoveste samtale
rofl.gif


Men jeg vidergiver med glæde min "Trone" til Spamburg hvis bare han snart klapper lidt i, er du gal med indlæg :D

Lol xDDD Har altid haft den ;))


maddog:
bare så du ved det, behøver du ikk sige tillykke mer... har overhalet ham igen..
 

maddog

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hehe
Jeg tror jeg tager ratkoten i at have den laveste..
Da jeg ikke er så aktiv på forum og har haft min acc langtid før jeg begyndte at skrive:p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Og ?
Har ikke været så meget på forum.. Prøvede flere gange at oprette en, men den gad ikke..
Efter nummer 5-6 gang fik jeg endelig oprettet den.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Og vi fortsætter med det her :rolleyes:

Selv med lidt ironi hjælper ikke :huh:

Hvad skal der så til? Hårde facts? Nej vent, det har folk allerede kommet op med :laugh:
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Og ?
Har ikke været så meget på forum.. Prøvede flere gange at oprette en, men den gad ikke..
Efter nummer 5-6 gang fik jeg endelig oprettet den.

Du sidder og gør grin med mig, men alligevel så kan du ikk klare det når det er dig selv xDD

Jeg har da en meget bedre undskyldning ;) Jeg har ikk skrevet noget i et halvt år, og der blev engang slettet 250 fra alle de indlæg jeg havde skrevet.. Såååå, gå hjem og læg dig miss ;))
 
Top