kære Support

Status
Ikke åben for yderligere svar.

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
var det ikke muligt at lave en dating side for tw spillere?

tænk lige over fordelen

Ingen mænd der ville opleve en kæreste der ikke forstod at de bruger tiden på tw, for hun spiller jo selv

dels flere tw spillere, fordi kvinderne da bliver vilde med de dejlige mænd her inde....(ja der er vist et par enkelte)

naturligvis skal det være et must at få at være på dating siden så kræver det man også er aktiv i spillet.

det må da være et forslag der kan bruges til noget....:D:laugh:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Der må næsten gåes udfra at denne idé specielt hentyder til en bestemt person som vi begge kender? :huh::laugh:

Hvis ja, så hjælper det ikke :p Han er ikke til at få ændret :laugh:

Og hvis folk så gerne vil have en dating side, så er de velkommen til at lave en side selv :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Huh? er det ikke allerede en dating side? syntes jeg kender til 4 par der er dannet alene på de danske servere... eller er det 5? :laugh:
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg har sendt idéen videre til InnoGames, incl. de nævne fordele der kunne være ved en tw-datingside. Personligt synes jeg godt om idéen, tribal wars ER jo et socialt spil ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Syns det en dårlig ide.. MEGET DÅRLIG xD
Min erfaring siger at man mister muligheder ved det, folk blir såret og straks er alle efter en :(
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Der må næsten gåes udfra at denne idé specielt hentyder til en bestemt person som vi begge kender? :huh::laugh:

Hvis ja, så hjælper det ikke :p Han er ikke til at få ændret :laugh:

Og hvis folk så gerne vil have en dating side, så er de velkommen til at lave en side selv :p

hvis det er samme person vi tænker på, så var han slet ikke tænkt ind i dette....tvært imod nok...:D
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Haha hvor er det dog sjovt
emoticon-00140-rofl.gif


Siden den gode Skole har skrevet at der allerede er mindst 5 par som er dukket op pga. TW, så må der jo næsten laves sådan en side
emoticon-00110-tongueout.gif
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
bliver spændende hvem der i givet fald er først til at lave en dating profil....
 
Senest redigeret:

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Ja tak, jeg stemmer for ideen, så der flere steder ud over internt forum offentligt forum og skype jeg kan jagte Anje :eek:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Du kan bare stoppe op, gider ikke blive forpustet :eek:

Kuntz du bliver nød til at spille for at kende folk, og hvis du nu startede med at læse trådene inden du kommenterede så ville det være lidt lettere da anje har oprette denne tråd :rolleyes:
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top