kære Support

Status
Ikke åben for yderligere svar.

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Du kan bare stoppe op, gider ikke blive forpustet :eek:

Kuntz du bliver nød til at spille for at kende folk, og hvis du nu startede med at læse trådene inden du kommenterede så ville det være lidt lettere da anje har oprette denne tråd :rolleyes:

Ved godt at Anje har oprettet denne tråd, men jeg kender hende ikke som spiller nok fordi jeg ikke har spillet på v6 med eller mod hende :rolleyes:
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Jeg har sendt idéen videre til InnoGames, incl. de nævne fordele der kunne være ved en tw-datingside. Personligt synes jeg godt om idéen, tribal wars ER jo et socialt spil ;)
Kære, søde, rare SUN... NEJ!

Det er krig, død og ødelæggelse. DØD VED KØLLE SIGER JEG DIG!

Edit: Beklager. Det er selvfølgelig SUN der er helt gal på den. Det var da også et chok af dimensioner hvis Liam var for sådan noget pjat. ;-)
 
Senest redigeret:

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
æææh lamba og hvor er pjattet?

kan godt være tråden er endt lidt i pjat....men var min start det?
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Pjattet består i blanding af dating og onlinespil samt at kalde et spil hvor man kun kan ekspandere ved at tæve andre for et socialt spil.

Travian derimod kan jeg gå med til. Et spil hvor man kan flytte til verdens ende og ellers bare spytte Settlers ud for at udvide, dér kunne jeg være enig.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Naturligvis er det et socialt spil, endnu er det ikke set at én spiller alene vinder en verden..han/hun har brug for allierede til at opnå dette. Hele formålet med spillet er netop stammer :).
Og self er der flirt, dating og kærlighed i tw. Midt i kampens hede mødes 2 i et varmblodigt skænderi over en tilfældig by de begge mener de har retten til, de benytter alle tricks i bogen for at endda som ejeren af denne by..der i bland at flirte..en måned senere kalder de hinanden små søde navne og der opstår IAP med chance for det kan udvikle sig til et forbund mellem de to. Der er set MANGE eksempler på par der har mødt hinanden gennem deres interesse for tribal wars og på at disse forhold er endt i ægteskab endda ;)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Jeg vil vove den påstand at der er forskel på at et spil kræver teamwork og at det er et 'socialt' spil, men fair nok hvis I andre bruger det som et sekundært FarmVille.

Det var også mest fordi jeg så det grønne skilt og tænkt "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ LIAM!" at jeg reagerede. Normalt ville jeg bare have ignoreret tråde som denne.
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tråden lukkes grundet off topic. Vi har et dejligt off topic forum hvor i hjertens gerne må fortsætte hyggen :xmas smile:
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top