Krig - SF og MMD mod SallaD

Wargamer

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej allesammen.

Jeg er leder af SF, jeg snakker på SF og MMD's vegne nu da vi erklærer krig mod SallaD, pga voldsomme provokationer (Ikke provakation med brud på regel!)

Det var bare det, men overlad lige SallaD til SF og MMD :)..... Vi vil selv smadre dem :)

Mvh Wargamer Greve af SF
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Haaber paa at se nogle af verdenens lc doe^^ Det var sjovere da jeg ejede halvdelen af dem :( Good luck til jer, lidt tidligt i mine oejne men hver sin smag :p
 

EspasSerbus

I træning
Reaktionsscore
0
syntes sku det er latterligt at erklære krig så tidligt... Hva vil i gøre? puste på hinanden?

"uuuuh de har allerede 30 spyd, de er en trussel"

Var det ikke bedre bare at farme løs og lade dem bygge byerne op og når i så har adler klar, så erklære krig og hapse deres byer?

Men hei... bare glem hva jeg sagde... brug endelig alle jeres råstoffer på at holde hinanden nede... så kommer jeg og nakker jer senere :D
 

iKilledKenny

I træning
Reaktionsscore
0
haha vil give EspasSerbus 100% ret:b
Man får ikke meget ud af krig i starten.
Måske lidt od og en masse spildte farme tropper? :b
Ikke det værd.
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
prøv at forestille jer et kæmpe slags mål med puder, det er nogenlunde det der kommer til at ske :D masser af noobs der ikke ved om de skal give kram eller bare slå til med puden (håber sallad farmer de noobs tør) her har de to baby stammer SF og MMD slået sig sammen (hvorfor mon de har brug for to stammer til det?) for at bekæmpe den provokerende sallad stamme.

sig mig kan i ikke tage lidt? eller tænder i altid sådan af?
ikke at jeg ikke selv gør :D
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Om det er 1000 mænd der kæmper mod hinanden eller om det er 1 er ligegyldigt. Hans stamme erklarer krig mod en anden og det må vi tage i agt, nogen syntes det er til grin andre syntes ikke. Ihvertfald syntes jeg det er personligt tidligt at begynde at bekæmpe hinanden, men det er vel op til stammelederen hvad de udsætter deres stammemedlemmer til. God fornøjelse og god krig fra Lakedaimon's side!

MVH.

>> Zimquik <<
Lakedaimon - The Last City Standing! LdN~
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Held og lykke med krigen.
- PPW1

de er da i det mindste ikke de eneste der farer op over små ting ;) hihi

ej, det her kan jo ikk blive til andet end en farmnings-krig.
- dræb fjendens tropper
- miste tropper selv
- tag deres råstoffer
- forfra igen...

der er jo ikk noget spændende i krige uden adler...
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Så kender jeg SallaD igen - De har aldrig stået for et kedeligt spil :D

Godt at se at der er nogen der giver den fuld skrue fra start:p
 

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
Dsm

Så tidligt, så held og lykke, det for i brug for, og alle jer andre. Det er deres egn valg at lave krig, så det er lige meget om det tidligt eller ikke.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Synes selv at det er alt alt for tidligt og at i burde vente da dette bare er en farmings krig. Men hey hvis i vil så gør det.. Det er jo ikke os andre det går ud over.. Vi kan jo bare stå klar til at farme jer bagefter..
 

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvad i alverden er det for noget pjat at fyre af. En krig er da aldrig nogensinde for tidlig. Jo tidligere du dominere et område, jo tidligere vinder du området. Hvis de to stammer mener de med fælles hjælp kan komme til at dominere området, så har de jo allerede sikret sig en masse gratis byer senere. Og jo flere du er om at holde nogen nede, jo billigere er det.
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Hvad i alverden er det for noget pjat at fyre af. En krig er da aldrig nogensinde for tidlig. Jo tidligere du dominere et område, jo tidligere vinder du området. Hvis de to stammer mener de med fælles hjælp kan komme til at dominere området, så har de jo allerede sikret sig en masse gratis byer senere. Og jo flere du er om at holde nogen nede, jo billigere er det.

HØRT! :) Helt helt helt enig.
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvad i alverden er det for noget pjat at fyre af. En krig er da aldrig nogensinde for tidlig. Jo tidligere du dominere et område, jo tidligere vinder du området. Hvis de to stammer mener de med fælles hjælp kan komme til at dominere området, så har de jo allerede sikret sig en masse gratis byer senere. Og jo flere du er om at holde nogen nede, jo billigere er det.

Som jeg bliver ved med at sige til min stamme er der to maader at skade andre spillere/modstandere paa.:

Den foerste maade er at skade dem fordi det gavner dig selv. Det kan f.x vaere ved at faa en ny by med relativt faa tab eller skaffe dig en ny farm uden at miste det store.

Den anden maade er skade dem bare for at skade dem. Det kan f.x vaere at du cleare en spiller bare fordi han er din modstander, du lider mange tab og han er for aktiv og har en for hoej mur til at du kan farme ordentlig bagefter.

Naar folk synes at krige saa tidligt er til grin er det fordi de spillere der er involveret vil skade hinanden bare for at skade. De vil ikke faa noget ud af det andet end mindre tropper og maaske en spiller eller to der vil stoppe. Saa hellere farme dem der ikke er aktive og vente paa nobles for saa at tage de byer som din "fjende" har bygget op for dig. Det var mine tanker ;)
 
Top