Krig - SF og MMD mod SallaD

Solr0r

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Som jeg bliver ved med at sige til min stamme er der to maader at skade andre spillere/modstandere paa.:

Den foerste maade er at skade dem fordi det gavner dig selv. Det kan f.x vaere ved at faa en ny by med relativt faa tab eller skaffe dig en ny farm uden at miste det store.

Den anden maade er skade dem bare for at skade dem. Det kan f.x vaere at du cleare en spiller bare fordi han er din modstander, du lider mange tab og han er for aktiv og har en for hoej mur til at du kan farme ordentlig bagefter.

Naar folk synes at krige saa tidligt er til grin er det fordi de spillere der er involveret vil skade hinanden bare for at skade. De vil ikke faa noget ud af det andet end mindre tropper og maaske en spiller eller to der vil stoppe. Saa hellere farme dem der ikke er aktive og vente paa nobles for saa at tage de byer som din "fjende" har bygget op for dig. Det var mine tanker ;)

Enig!!!... Har selv været udsat for 1 stamme, der ville i krig allerede da begynderbeskyttelsen blev ophævet.. Resultat blev en hulens masse tabte tropper mod min mur og nul råstoffer, efter en 6-7 angreb, tror jeg det fes ind :)
Men for min skyld ingen alarm. Hvis folk vil sætte sig selv bagud med den slags tåbligheder, er det så meget nemmere for mig, at "farme" dem :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hehe enig. Der er tid til opbygning og tid til krig. Men uanset så håber jeg ikke at det ender som i simcity spillet bare fordi nogen har for travlt med at uddele tribalhugs. Men det lyder det jo heller ikke til at der vil fra de der skriver her ;)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg mindes tydeligt polakkerne i Polen Tripe på v2 (også kendt som PT). De gav ikke megen pardon nogen steder og der var farmer-krig lige fra start. Jeg lå selv i nærheden af en af dem, og det er helt sikkert at det ikke gavnede udviklingen for nogen af os, at vi lå og farmede hinanden, men det var sjovt.

PT fik ikke nogen lang levetid på v2, da alle var sure på dem, og derfor til sidst løb dem over ende med nuke og ags - men det var ikke kedeligt så længe det varede.

Lad os nu få et underholdene spil med massere af aktion. Når det er sagt, så skal man jo også tænke lidt på sin egen karma - PT fik en virkelig dårlig karma og det kostede dem livet.
 
Top