Krigserklæring mod VVK

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
..

Hehe don baloba - Sikke du kan :D Der kunne måske være andre grunde til at nogle har leavet ? Du føre dig jo rigtig frem. :p Jeg tror du vil have en god fremtid inden for spådomme etc.

Jeg kan dog sige så meget, at det ikke er pga. frygt for jer ;) Nej det er jo nærmere til at grine over. Uha hvor jeg stor - jeg kan nuppe byer fra en close up til mig. " en som er omringet af fjenden " Jamen tillykke da, store don bing energi og co. At smuldre fra hinanden siger du ? Jamen du er da velkommen til noget kaffe her - så skal du se hvor smuldret man er ?
 

Sbye

I træning
Reaktionsscore
0
Kanids og Runemann :) jeg troede i vidste vi havde de kilder som vi skulle bruge ;) evt tag en rund spørge blandt jeres medlemmer :O

Jeg er sådan set ligeglad med hvem VVk har forbund med ;)
vi har set at det ikke er størrelsen men gørelsen :)

i min øjne er VVk sim city ^^
vi har ikke fået andet end det der kunne snippes :)
jeg syntes i skal droppe det mudderkastning herinde og kom ud og slås som de mænd i tror i er ;) kvinder for dig Kandis ^^

Mvh Sbye (kom nu igang VVk vi keder os)
 

Hejle

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kanids og Runemann :) jeg troede i vidste vi havde de kilder som vi skulle bruge ;) evt tag en rund spørge blandt jeres medlemmer :O

Jeg er sådan set ligeglad med hvem VVk har forbund med ;)
vi har set at det ikke er størrelsen men gørelsen :)

i min øjne er VVk sim city ^^
vi har ikke fået andet end det der kunne snippes :)
jeg syntes i skal droppe det mudderkastning herinde og kom ud og slås som de mænd i tror i er ;) kvinder for dig Kandis ^^

Mvh Sbye (kom nu igang VVk vi keder os)

Godt svar... Der bliver ikke ændret på navne.. respekt... Nå, men husker VVK, som nogle tumper da det hed fraktions-stammer. (Noget før UT) De havde nogle medlemmer som troede jeg var spion, men jeg snød dem... Blev aldrig opdaget, så da den stamme jeg var spion for blev opløst måtte jeg stoppe mit foretagende... Men det var en god uddanelse... Lærte en hel del...

Men nu er der julefred så begge sider kan bygge sig selv op igen.

Hejle
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
.

Smart at sige du har været "spion" Hejle. Hvem kan stole på dig nu ? ? ?

At være sådan en form for stikker etc. har jeg ingen respekt for. Lavere kan man næsten ikke synke i dette spil. " pånær cheats " Intet personligt - men mangel af respekt for spillet synes jeg. :)

Godt vi aldrig kommer i samme tribe. For du må være meget utroværdig. - stakkels tribe.

Nå ja - og god jul til alle. :)
 

missern

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg er sådan set ligeglad med hvem VVk har forbund med ;)
vi har set at det ikke er størrelsen men gørelsen :)

Mvh Sbye (kom nu igang VVk vi keder os)

undskyld Sbye, men hvad søren snakker du om???

de fleste, hvis ikke alle, de byer i har taget har været fra små spillere, som ikke har haft en chance.
de eneste byer du har har taget er fra kandis, som har været under stort pres, så flot, meget flot fra din side...

du gemmer dig deroppe i dit hjørne og så siger du at vi gemmer os???
men okay, hvis det er det du mener med 'gørelsen', så tillykke med jeres strategi.

Mvh missern
 

missern

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Undskyld for de hårde, men mener at man skal give svar på tiltale ;)

Det kunne da godt være jeg lige kommer op og hygger lidt, men nu må vi se hvad der sker :D
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
jeg ville lige sige der er ikke nok pres på VVK de tager stadigvæk byer under 1000p nede hvor jeg ligger.... og hade de pres på, tror jeg ikke de ville tage de små byer som de tager.. ellers er der bare mange solo spillere i den ..... stamme og som ikke er med i den krig der er startet :)
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg ville lige sige der er ikke nok pres på VVK de tager stadigvæk byer under 1000p nede hvor jeg ligger.... og hade de pres på, tror jeg ikke de ville tage de små byer som de tager.. ellers er der bare mange solo spillere i den ..... stamme og som ikke er med i den krig der er startet :)

Det der giver simpelthen ingen mening.. det er en om'er!

At man udvider i krig er vel meget fornuftigt? - og at man tager byer under 1000point er vel også fornuftigt, fx at finde en enklave og bosætte sig langt væk. Frem med dozerne og et par nybegyndere/nybosættere må flytte sig.
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
jeg mener hvis man er i krig og man tager de bitte byer er en dum ide. så skal man først bygge byerne op før man kan bygge tropper:) og hvis man var smart tog man fjende byer istedet for da de jo er bygget op de fleste af deres byer:p og der er jo ikke rejse tid på adler i den verden. så jeg ved ikke hvor meget man kan gemme sig i den verden da man jo kan adle over det hele :p

håber ikke det giver mening det jeg skriver:D
 

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
argh. det var sku da noget af det dummeste ;) med mindre i har en spion, eller nogen fra VVK der joiner jer i kampen imod VVK.

ellers er VVK da en sikker vinder! :D

hvad er oddesen? vil gerne smide en plovmand på VVK vinder :p


jeg er med på det væddemål!

VVk er væk om et par uger!
 

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
hvad snakker du om?
VVK var en af hovedaktørerne i kampen mod PKs.
selv var jeg med til at smadre jaap, og især Hilly, hvor det i bund og grund, var mig der startede offensiven mod ham, som ledte til hans forfald.
så du skal ikke komme her og at VVK ikke var med til at nakke PKs, når vi var med til at smadre dens leder.

Bliver nok nødtil at give misseren ret her..... misseren talte jeg ihvertfald en del med under mine og zoidbergs angreb på hilly.

Og fandens at jeg er så glemsom...... da VVK lavede den krigserklæring gik jeg bare efter den første og nærmeste VVKer, havde jeg husket at vi talte så meget sammen under PK krigen - så havde jeg valgt at angribe en anden VVK'er.

Det beklager jeg missern (seriøst ment!)

Men alle de navne....og alle hopper fra stamme til stamme..... kan ikke hitte rede i dem !!!! (suk)
 
Senest redigeret:

missern

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er da rart at jeg ikke er den eneste der kan huske det fra den tid ;)

men det andet der oliver..
det bliver vi vist bare nødt til og løse på den hårde måde :D

Don't hate the player, hate the game
 

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
Det er da rart at jeg ikke er den eneste der kan huske det fra den tid ;)

men det andet der oliver..
det bliver vi vist bare nødt til og løse på den hårde måde :D

Don't hate the player, hate the game

****...missern....du holder mig sgu til ilden - kan godt mærkde du vil have de byer tilabge.....den ene har nu skiftet hånd ca. 5 gange - svært at nå at få opbakning frem og muren op.......

Det har været dyrt i forsvarstropper for os begge :)


skal vi ikke bare lave sten/saks/papir om den ? :)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Side 1:
Tribes: Ass. Ass.ET
Players:

Side 2:
Tribes: VVK VVK~DG
Players:

Timeframe: Sidste 48 timer

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 2
Side 2: 12
Difference: 10

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 5,912
Side 2: 104,944
Difference: 99,032

image.php
 
Top