Krigserklæring mod VVK

Nordstjerne

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Bevis nået på en dansk server, før du kommer med en sådan udtagelse.

bare rolig lad mig lige vokse først ;) så skal jeg nok, men du kan jo bare nakke mig hvis du skal være så høj i hatten, eller kom på world 25 så tror jeg ikke du spiller smart..

ellers kan du jo bare komme hjem til mig RL og så kan vi se hvor smart du spiller der..
 

Sbye

I træning
Reaktionsscore
0
Norstjerne jeg tror ikke nogen af os her bryder sig om trusler RL :)

TW er syper space ^^

og burde ikke blandes sammen med RL ;) hvis u er villig til og "slås" RL for TW skal du undersøges..

jeg mener support burde kig på folk som dig som tager dette med i RL
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
jeg mener support burde kig på folk som dig som tager dette med i RL

jeg ved man ikke må true uden for spillet, som han gør:) eller ved ikke helt om det er mod reglerne det han skriver, men det tror jeg det er
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Bevis nået på en dansk server, før du kommer med en sådan udtagelse.

Og hvad skal det så sige? Jeg har ikke helt fattet den hr. ser for meget NavyCIS :) (DiNozzo)

Og tror i ikke at det begynder at gå lidt for meget off-topic... jeg mener.... har det så meget med VVK a' gøre? :D
 
Senest redigeret:

Dinozzo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Og hvad skal det så sige? Jeg har ikke helt fattet den hr. ser for meget NavyCIS :) (DiNozzo)

Og tror i ikke at det begynder at gå lidt for meget off-topic... jeg mener.... har det så meget med VVK a' gøre? :D

Undskyld on topic! (og undskyld for noob navn). Nordstjernes ego irretere mig bare :).
 

Nordstjerne

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Dinozzo fordi jeg har et ego og du ikke har?

og det var jo ikke nogen trusel, det var et spørgsmål..

jeg går op i TW fordi på tribalwars.net har jeg brugt mere end et år for at blive så stor som jeg er.. og det er ikke noget man bare giver op.

og for at komme ind på topic igen, så tror jeg stadig VVK vinder.. de små kan ikke klare presset, det er set før på TW.net at de små tager byer fra de store, men efter lidt tid, så kan de ikke klare presset når de store først spiller med musklerne..
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Dinozzo fordi jeg har et ego og du ikke har?

og det var jo ikke nogen trusel, det var et spørgsmål..

jeg går op i TW fordi på tribalwars.net har jeg brugt mere end et år for at blive så stor som jeg er.. og det er ikke noget man bare giver op.

og for at komme ind på topic igen, så tror jeg stadig VVK vinder.. de små kan ikke klare presset, det er set før på TW.net at de små tager byer fra de store, men efter lidt tid, så kan de ikke klare presset når de store først spiller med musklerne..

har du hørt om PKs?

vis ikke så var de de største på V3 (tror også at de var den største stamme der nogen sinde har været på V3)
men de blev nakket af en masse stammer der var sammen, og ikke nok med det så var alle stammerne også i krig med K.K. (som stadig findes)
VVK var IKKE med til at nakke PKs.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
og for at komme ind på topic igen, så tror jeg stadig VVK vinder.. de små kan ikke klare presset, det er set før på TW.net at de små tager byer fra de store, men efter lidt tid, så kan de ikke klare presset når de store først spiller med musklerne..

Øhm? Set at de mister medlemmer og byer pga. krigen?
 

missern

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hvad snakker du om?
VVK var en af hovedaktørerne i kampen mod PKs.
selv var jeg med til at smadre jaap, og især Hilly, hvor det i bund og grund, var mig der startede offensiven mod ham, som ledte til hans forfald.
så du skal ikke komme her og at VVK ikke var med til at nakke PKs, når vi var med til at smadre dens leder.
 

Sbye

I træning
Reaktionsscore
0
Missern du var den eneste der kunne være sin præstion bekendt fra VVK under krigen :)
 

zzar

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hvad snakker du om?
VVK var en af hovedaktørerne i kampen mod PKs.
selv var jeg med til at smadre jaap, og især Hilly, hvor det i bund og grund, var mig der startede offensiven mod ham, som ledte til hans forfald.
så du skal ikke komme her og at VVK ikke var med til at nakke PKs, når vi var med til at smadre dens leder.

Det var nu ikke ligefrem det jeg fik at vide fra hilly, de få gange jeg fik snakket med ham ;)
Ligefrem at du var med til at smadre Hilly. Startede Offensiven mod ham, ved jeg nu heller ikke om det passer helt.

som mange ved, var jeg ikke i Pk særlig længe, da jeg som ny bruger gerne ville starte forfra, men joo, fik da snakket med hilly, og det var ikke sååååådan det hængte helt sammen missern ;);)
 

missern

Nybegynder
Reaktionsscore
0
han begyndte og angribe mig, og så fik jeg folk med på ideen om at angribe ham.
der var det især folk fra 6 1/2 stammerne der hjalp.
uden oliver MC og Zoidberg, så var det ikke blevet til noget, og dem skylder jeg stor tak. lige mod Hilly indrømmer jeg at det hovedsagligt var deres fortjeneste at vi 'vandt'.

jeg er godt klar over at, hvis det ikke var fordi Hilly alligevel stoppede efterfølgende så havde det været tusind gange svære, for ikke og sige næsten umuligt, for hun spillede sku godt.

jeg blev bare lige lidt sur over at få af vide at man ikke gjorde noget i kampen ;)
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Spiller Hilly ikke videre på en anden konto? Eller er det mig som er galt på den...
 

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hmm

1. skal vi ikke lige se om vi kan holde den her til VVK krigen og ikke alt andet.? (Pks osv..)

2. ja VVK ligger nu nummer to og mange af deres medlemmer er ved at falde fra hinanden. (hoppet til en anden stamme)
det viser meget at to små stammer kan tag en "Stor" stamme ned fra den første plads af og få dem spildte af.
i mine Øjne har VVK endnu engang gjordt sig selv til grin i mine øjne som fra UT-fraktionentiden af (inden UT-stammerne kom til, hed det Ut-fraktionen, med en masse stammer Vs KP), hvor de stak halen imellem benen.. (de må selv uddybe det, hvis de ønsker at det skal frem.) i har lukket jer selv inde og at i har en samarbejde med K.K viser endnu engang at Ledelsen ikke har valgt det rigtigt valg hos dem..

og Ang. K.K kan det da tyde på at VVK og K.K (Forbund) også har et eller andet med en anden stamme, som skulle efter sine vær i "krig" mod K.K også.. nu sidder jeg så og tænker.. hvornår hører vi om der er noget der eller ej..? skal vi ikke snart se om (!!!) virkelig har den samme samarbejde med VVK/k.k som flere af os efterhånden tror på.? samt at (!!!) presser andre i deres Forbund til at oprette en Iap med VVK fordi de er svage og ikke kunne klarer sig er til grin.

Kan vi ikke bare få den Verdens krig som vi ved der kommer meget snart..

(!!!) = En stamme, vil ikke udgiv dem her inde, men de ved med ret meget sikkerhed selv hvem de er..

Don Out
 

kandis1983

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Hmmmm!!!!!!!

1. Jo

2. ja vi ligger nr 2 men vi kommer stærkt igen
Ja der er nogen medlemmer der er hoppet i anden stamme da M-K-Jensen har valgt at lave sin egen stamme og der er nogen der har valgt at følge ham det kan vi jo ikke gøre noget ved men det er jo ikke ensbetydende med at VVK smuldre.

Ang. fraktionen så forlod VVK den da de var ret trætte af at høre på UT 6 ½ og især dig don.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfra du har dine oplysninger med at vi har et samarbejde med K.K. prøv nu at tjekke dine oplysninger inden du udtaler dig med usandheder.

MVH kandis1983

Stolt af at være i VVK:D
 

runemaandk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
kilder

HOLD da helt op Don hvornår er du kommet med i VVK siden du ved så meget HEHE.

Nej seriøst jeg ville nok finde nogle lidt bedre kilder, end dem du har lige nu, for det er sku da den værste omgang usandheder jeg længe har set samlet på et sted.

Så et godt råd må være lade værd med at lytte til alt hvad du hører, af løse rygter, når du jo har forbund med ASS ikke som har iap med KK ville jeg nok passe lidt bedre på hvad jeg skrev fremover, så du ikke ødelægger et godt forhold for dine allierede.

mvh runemaandk diplomat for VVK
 
Senest redigeret:
Top