Krigserklæring mod VVK

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
endre min støtte fra 50% procent på DaW og 50% procent på ass. til 100% på DaW:p

kom så DaW:D

beklager ass. men DaW har don brisser:p
den første rigtige leder i de stammer jeg har varet i:p
jeedi du var også god:D
 

Ejlskov

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Side 1:
Tribes: Ass.ET Ass. DaW
Players:

Side 2:
Tribes: VVK VVK~DG
Players:

Timeframe: Sidste måned

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 65
Side 2: 12
Difference: 53

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 535,929
Side 2: 109,801
Difference: 426,128

image.php
 

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
ja det her er en lidt sjov krig, for det ser ud mere og mere ud til at VVK tager lidt på det nu. efter som M-K-jensen er ude af stammen og der er flere som snakker om at stoppe.. kan de ikke tåle presset længere..?


samt rygte om at de prøver at trække flere stammer ind i den her krig..

altså i mine øjne er VVK ikke en nummer 1 stammer..
de viser sig hverfald ikke som en..
 

runemaandk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jaja du snakker gør du, nej min ven VVk er sku her i nu og bare rolig vi skal nok komme efter dig, men du er jo så lille så vi har moral lig nul:D:D:D
 

Sbye

I træning
Reaktionsscore
0
Arrgh rune :) så det du venter på er vi har adlet 50% af jer før i vil slås lige med Moral?? eller hvad er det :O
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Arrgh rune :) så det du venter på er vi har adlet 50% af jer før i vil slås lige med Moral?? eller hvad er det :O

Se DET er da et konstruktivt forslag! Kæmp på lige premisser ~ en lige kamp! Ligesom krigen EAT/AUC/AUC~2/DGV/-NwA-/-NwAw- vs K.K.! :D!
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Se DET er da et konstruktivt forslag! Kæmp på lige premisser ~ en lige kamp! Ligesom krigen EAT/AUC/AUC~2/DGV/-NwA-/-NwAw- vs K.K.! :D!

Du mener:

"EAT/AUC/AUC~2/DGV/-NwA-/-NwAw-/UT54.1/UT44.1/UT-LuS/UT-A/UT-B vs K.K.! :D:D!
 

jeedi

I træning
Reaktionsscore
0
du kan jo kigge statsne :p

tjah, vi får da ikke direkte hjælp af andre, men alle har vel en god ven/nabo som altid hjælper? ;)
 

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Okay jeedi..gør jo altid hvad du siger :p

Side 1:
Tribes: DaW Ass. Ass.ET
Players:

Side 2:
Tribes: VVK VVK~DG
Players:

Timeframe: Forevigt

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 92
Side 2: 15
Difference: 77

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 790,075
Side 2: 126,200
Difference: 663,875

image.php



Neeej I må havde nogle gode venner :eek:


Og til det med hvem der er imod K.K.
Ohøj og ti tønder rom..I glemte de fjollede pirater ;)
 

Sbye

I træning
Reaktionsscore
0
Vi føre men sejren er de langt fra endnu :) der er langt vej endnu til endestationen hvor dt sidste adelstog lander ^^
 

Nordstjerne

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hehe :)

kan godt lide jeres små interne fights her:p

men tror ikke mange af jer kunne holde en dag på www.tribalwars.net ;)

men jeg ved hvordan det er at have 5000 incoming attacks, synes det er super fedt :p

men ikke lige frem noget man kan se på min ODD:p

men synes i skal snakke for jer selv, ved ikke lige hvordan de nye stats ser ud, men lige meget hvem der er "bagud" kan alt ændres på få dage.

lige meget med man tager 20 byer fra fjenen når de så nakker en spilller ugen efter. eller hvad der nu sker.

er ikke inde i alt jeres stamme sjov så må i selv afgøre, men synes det er sjovt at se på de her små "bitchfights" :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
hehe :)

kan godt lide jeres små interne fights her:p

men tror ikke mange af jer kunne holde en dag på www.tribalwars.net ;)

men jeg ved hvordan det er at have 5000 incoming attacks, synes det er super fedt :p

men ikke lige frem noget man kan se på min ODD:p

men synes i skal snakke for jer selv, ved ikke lige hvordan de nye stats ser ud, men lige meget hvem der er "bagud" kan alt ændres på få dage.

lige meget med man tager 20 byer fra fjenen når de så nakker en spilller ugen efter. eller hvad der nu sker.

er ikke inde i alt jeres stamme sjov så må i selv afgøre, men synes det er sjovt at se på de her små "bitchfights" :)

Spiller da på 2 verdner derinde.... Det går da fint.... Og har også spillet speed... Og har kun spillet TW et år... Der er jo nogen der har spillet det meget længere så tror sagtens de kan klare det... Men tror ikke de kan komme til net verden 1 uden at klare sig dårligt.....
 
Top