MMD - The Soon to Become Allstars..

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Well..
Som i ka se er der en ny stamme i TW,
vores navn er MMD eller rettere Myrmidons..
Vores plan er at bryde de gamle vaner i har, med at viderføre
stammer fra V1-2-3...
på en eller anden måde er der jo ingen grund til at lave en ny verden, hvis i bar vil lave en kopi af hva der skete, i de andre.. :p

Så vi bryder den Vane og vores nye stamme har smasket os i op i top 10, uden at blinke, og her stopper det ikke, Vi fortsætter til alle sidder på knæ og blir adlet af MMD & MMD~A...

Vi er kommet for at blive, join eller skrid..Jeres valg...
Men jeg lover jer i vil komme til at mærke os ! :cool: haha
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ADLEN søger ikke medlemmer blandt de gamle stammer, Og vi spiller ikke ud fra de andre verdner. Dem der vil kæmpe i ADLEN kommer selv eller bliver inviteret, det eneste vi forlanger er de har læst hvad ADLEN står for og ikke tror vi er lige som de andre stammer.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tror jeg såmænd heller ikke ;)
Den var mere ment mod visse andre ..haha :)
En form for Provokation mod dem :D

Og dem der føler sig ramt, ka være 100% på at det osse var dem jeg mente XD haha
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Passer, meget godt.. :)
Men igen ! så var det mere en provokation mod de gamle fra V1-2-3..

Syns det er lidt nederen og rive de gamle stammer herind, lidt ligesom og se den samme film igen & igen :) hehe
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
min egen mening om MMD er at de i fremtiden vil være under top 20 for de spørge alle fremmede spiller om de vil joine deres stamme selvom de har en stamme.

aka. masserekrutering
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hmm..Noget siger mig vi har farmet dig eller lignende, ellers ku man da ikke være så indsnævret :p
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Enig med R.I.P. har selv prøvet at lave en helt ny stamme (ikke en som har fandtes før) inde på den internationale server. Det er sjældent at det går godt.. Så i skal ikke regne med at i vil være der oppe mega meget længere.
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Enig med R.I.P. har selv prøvet at lave en helt ny stamme (ikke en som har fandtes før) inde på den internationale server. Det er sjældent at det går godt.. Så i skal ikke regne med at i vil være der oppe mega meget længere.

Stort set alle de stammer der er i top 20 på v. 4 eksister ikke på de andre verdner.
Bare lige hvis du ikke havde opdaget det. :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa, du har en god pointe, men jeg vil personligt bevise over for dig du tar fejl ;)

Desuden :
I starten af V4, slog vi os sammen med ~DM~ for at komme til tops, da vi gik ud og genopstartede MMD kom alle vores medlemmer med os, på trods af størelsen..
Da Wargamer tidligere leder af ~DM~ forlod MMD, kom ingen med ham, på trods af venner fra flere verdener..
Og nu hvor flere store & kendte stammer indvitere vores medlemmer, mister vi dem ikke, men får tværtimod beskeder om at de er blevet indvitere fra dem...
Så med andre ord, er du først en del af MMD, vil du ikke være en del af nogen andre igen :D hehe
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
jeg kan lægge en besked fra MMD's leder/rekruterings chef her ind i forumet så du(og alle andre) kan se at i masse rekrutere for i spørge bare medlemmer om de vil komme til jer men det skal være omvendt hvis man har en gode stamme, med en god ledelse så burde de komme til jer, uden at i selv invetere dem til stammen(sende en ansøgning).

og nej der er ingen der farmer mig fra MMD, men jeg har fået flere pm's om at hele tiden spørge et par af ~NS~'s medlemmer om de vil over til jer.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Hmmm...lidt ironi?

Tjaa, du har en god pointe, men jeg vil personligt bevise over for dig du tar fejl ;)

Desuden :
I starten af V4, slog vi os sammen med ~DM~ for at komme til tops, da vi gik ud og genopstartede MMD kom alle vores medlemmer med os, på trods af størelsen..
Da Wargamer tidligere leder af ~DM~ forlod MMD, kom ingen med ham, på trods af venner fra flere verdener..
Og nu hvor flere store & kendte stammer indvitere vores medlemmer, mister vi dem ikke, men får tværtimod beskeder om at de er blevet indvitere fra dem...
Så med andre ord, er du først en del af MMD, vil du ikke være en del af nogen andre igen :D hehe

Nogle af dem som så er i MMD spiller jeg så med i V3, og kan så godt sige at de er loyale......MEN? Folk bliver så også træt af at der kommer hel tiden nye ind og ud af stammen.

Succes er midlertidig, mens loyalitet er for evigt
Hvad er bedst? Lidt succes eller medlemmer som sammenarbejder og er loyale overfor ledelsen i den pågældende stamme? ;)

Jeg selv vil mene at loyaliteten SKAL være på første række, imens succes skal ligge under :)

Men du ved hvor jeg kan fanges hvis der er noget som jeg nu skulle have skrevet forkert eller kommer lign.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hmmm....Sad lige og kedet mig lidt, mellem byggeriet og så kiggede jeg denne gamle sag igennem..

Tjaa, jeg syns da nu ikke vi er ude af Top 20 endnu, tværtimod har vi nu to stammer derinde "hvilket dog ikke var planen", men her ser jeg den ene store stamme efter den anden, falde til jorden og imens sidder jeg som leder af MMD & MMD~A og alt er "fred og idyl" hvis man da ka sige sån om et krigsspil.. hehe :D

Well...som i nok har opdaget har jeg en lidt provo attitude, så derfor vil jeg da osse slutte dette lille eventyr af med :

IN YOUR FACE S*CKERS ! :D hehe
 
Top