MMD - The Soon to Become Allstars..

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Haha du keder dig bare for meget :p At nogle store stammer ikke klarer den og at der ikke er nogen små der er døde er dog tankevækkende ;)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Hmmm....Sad lige og kedet mig lidt, mellem byggeriet og så kiggede jeg denne gamle sag igennem..

Tjaa, jeg syns da nu ikke vi er ude af Top 20 endnu, tværtimod har vi nu to stammer derinde "hvilket dog ikke var planen", men her ser jeg den ene store stamme efter den anden, falde til jorden og imens sidder jeg som leder af MMD & MMD~A og alt er "fred og idyl" hvis man da ka sige sån om et krigsspil.. hehe :D

Well...som i nok har opdaget har jeg en lidt provo attitude, så derfor vil jeg da osse slutte dette lille eventyr af med :

IN YOUR FACE S*CKERS ! :D hehe

Har du provo attitude??? :eek:
Mig der altid synes du er så diplomatisk og neutral når vi snakker :D

Og jeg har jo sagt til dig at man ikke skal lytte til alle de negative indstillede mennesker..man kan hvad man vil hvis evnerne er der til det ;)
Jeg synes MMD er et godt eksempel på det :)

Dog foretrækker jeg jo de der små stammer uden en masse stress og besvær..du havde helt ret, det er vejen frem :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hehe..Jeg er en god Diplomat, men betragter dette Forum som min legeplads hvor jeg kan afstresse og være lidt fræk i munden :D haha

Tak Tak, anerkendelse er altid dejligt :D

Og self. havde jeg ret Persefone ;) haha
 
Senest redigeret:

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
hehe....lidt kritik

Hehe..Jeg er en god Diplomat, men betragter dette Forum som min legeplads hvor jeg kan afstresse og være lidt fræk i munden :D haha

Tak Tak, anerkendelse er altid dejligt :D

Og self. havde jeg ret Persefone ;) haha

Går vel an, går vel an. Man har jo ikke ret hele tiden ;)

Har du provo attitude??? :eek:
Mig der altid synes du er så diplomatisk og neutral når vi snakker :D

Og jeg har jo sagt til dig at man ikke skal lytte til alle de negative indstillede mennesker..man kan hvad man vil hvis evnerne er der til det ;)
Jeg synes MMD er et godt eksempel på det :)

Dog foretrækker jeg jo de der små stammer uden en masse stress og besvær..du havde helt ret, det er vejen frem :p


Små og store stammer? Det er lige meget hvis medlemmerne er loyale og støtter hinanden. Det ved alle jo, men rigtigt nok hellere en lille stamme hvor hyggen, sammenholdet og loyaliteten er 1. prioritet(stav?) uanset hvad :)

Stammer som kun går ind for at herske og dominerer osv. kan jeg i længden ikke holde ud, da hyggen er uanset hvad en del af spillet om man vil det eller ej.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Den sag må jeg desværre ikke udtale mig om herinde :eek:

Men jeg ka da heldigvis spille på .net imens det varer :D hehe
 
Senest redigeret:
Top