Nominering SW2010

denhomie

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej med jer, vi er nu over 20 spillere. Så vil jeg gerne have lov at trække mig frivilligt. Da min internet forbindelse ikke er til Danmarks fordel:)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Hej med jer, vi er nu over 20 spillere. Så vil jeg gerne have lov at trække mig frivilligt. Da min internet forbindelse ikke er til Danmarks fordel:)

Se DET er team-spirit!! At sætte Danmarks chancer for at vinde over lysten til at selv deltage og vinde ære og berømmelse for sig selv :) :)

Bravo denhomie, det er MEGET flot af dig :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er da godt nok at nogle trækker sig frivilligt..
Men at det lige blev dig havde jeg ikke regnet med denhomie..
Tror også jeg bliver nomineret på et tidspunkt når Spamburg kommer på..
 

gt nielsen

I træning
Reaktionsscore
0
Sikke en masse dygtige spillere jeg er sat i "gruppe" med... er jeg lidt stolt over :)

men jeg vælger ikke at melde mig, da lysten til at spille tw ikke er tilstede som tingene er pt. og så er det bedre med folk som har gejsten :)
go' vind

/GT
 

freyr

Nybegynder
Reaktionsscore
0
sui jeg takker for nominerigen.men må desvære takke nej.da jeg ikke har tiden til det.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Det er lidt sent, men bliver nødt til at trække mig, da IRL kommer i vejen. HAr forsøgt at få ændret på tingene, men det er desværre ikke lykkedes :S

Vil heppe på DK, men kommer ikke til at spille med :S
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Point er ikke ens betydning med skills..



WOOOOW,sad lige på kystøjet og ramte hårdt, da det kom fra den store stærke kronborg med den gode historik på V1 som super spiller:rolleyes:eller var det NOOB spiller:eek:
gæt selv.

tak for lektien kronborg og den super nye sætning om skills,den har jeg aldrig set før:confused:


men tak for nomineringen,har bare ikke tiden og vil da lige tilføje at med det kendskab jeg har til de nominerede ser det danske team særdeles stærk ud.
 

liverpoljer

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
WOOOOW,sad lige på kystøjet og ramte hårdt, da det kom fra den store stærke kronborg med den gode historik på V1 som super spiller:rolleyes:eller var det NOOB spiller:eek:
gæt selv.

tak for lektien kronborg og den super nye sætning om skills,den har jeg aldrig set før:confused:


men tak for nomineringen,har bare ikke tiden og vil da lige tilføje at med det kendskab jeg har til de nominerede ser det danske team særdeles stærk ud.


det var også alligevel for sendt at nomierner dig haha:p
 
Top