Nye angrebs/forsvars tropper

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Men i skal ikke regne med det kommer inden for de første par måneder .. hvis det kommer d;
 

viking40

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Der findes også andre kendte våben fra den tid.

Den engelske Langbue der bla. blev brugt i slaget ved Agincourt.

håndholdt armbrøst.

ridderlanser og fodfolkslanser.
der finder mange flere,men tro nu ikke der særlig stor interesse for dem
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Tror ikke der er grund til at tro de vil sætte nye tropper ind.

for det første ville der nok være alt for mange tropper at vælge.
for det andet er der næsten lige kommet bueskytter & bueskytte til hest.

Personligt synes jeg ikke der skal flere tropper ind.
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Tror ikke der er grund til at tro de vil sætte nye tropper ind.

for det første ville der nok være alt for mange tropper at vælge.
for det andet er der næsten lige kommet bueskytter & bueskytte til hest.

Personligt synes jeg ikke der skal flere tropper ind.

Bueskytter er altså gamle xD

De eksisterede også dengang jeg spillede ..
Mener det var på verden 5 på .net servers jeg prøvede dem første gang ! Og lige nu er de ved verden 36 xD

Det er kirken der er ny d;
 

Vitello

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tror ikke der er grund til at tro de vil sætte nye tropper ind.

for det første ville der nok være alt for mange tropper at vælge.
for det andet er der næsten lige kommet bueskytter & bueskytte til hest.

Personligt synes jeg ikke der skal flere tropper ind.

Men det ville jo også gøre spillet mere udfordrende og spændene:)
 

schou

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg syntes godt man kunne sætte flere enheder ind, så kunne man gøre nogle af de gamle dårligere
 

alvin m. j.

Nybegynder
Reaktionsscore
0
man kunne også give bunus til forskælige enheder. Tungt Kavaleri er ikke madet vær mod bueskøder, (se bare de 3 markslag i hunderårskrigen hvor riderne blev sladet,) men Let Kavaleri er så madet hurtigre at de kan nå ind på livet af dem. Tungt Kavaleris hastihed bør senkes til 15 min./feldet. spyd bør også i angrap have bonus mod Kavaleri, Let Kavaleri mod bueskøtter, (dov ikke bag en mur!) Bueskytte til hest bør kune mere mod andet Kavaleri end ander bue. angrapstårne kan hvis de inføres give bonus til de skøder der er i dem og minske frennens bonos for mur (50%?). krismaskiner bør der vare nole muleheder i. en kæmpe blide måske. (skide hamrene dyr og lansom som bare pok... (1t./feldet?) men uovertofen.) man kan måske også give bunus for våben-sammensetninger?
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Bueskytter er altså gamle xD

De eksisterede også dengang jeg spillede ..
Mener det var på verden 5 på .net servers jeg prøvede dem første gang ! Og lige nu er de ved verden 36 xD

Det er kirken der er ny d;

men de er stadig en af de nyeste tropper? ;D
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
man kunne også give bunus til forskælige enheder. Tungt Kavaleri er ikke madet vær mod bueskøder, (se bare de 3 markslag i hunderårskrigen hvor riderne blev sladet,) men Let Kavaleri er så madet hurtigre at de kan nå ind på livet af dem. Tungt Kavaleris hastihed bør senkes til 15 min./feldet. spyd bør også i angrap have bonus mod Kavaleri, Let Kavaleri mod bueskøtter, (dov ikke bag en mur!) Bueskytte til hest bør kune mere mod andet Kavaleri end ander bue. angrapstårne kan hvis de inføres give bonus til de skøder der er i dem og minske frennens bonos for mur (50%?). krismaskiner bør der vare nole muleheder i. en kæmpe blide måske. (skide hamrene dyr og lansom som bare pok... (1t./feldet?) men uovertofen.) man kan måske også give bunus for våben-sammensetninger?

Så det du foreslår er faktisk at dele angreb op ligesom forsvar er delt op ?

Dvs:
Angreb mod Bue
Angreb mod Kavaleri
Angreb mod ....

For det tror jeg faktisk vil gavne spillet mere end at lave alle mulige nye tropper !
Der er allerede mulighed for at sætte servere op hvor man kan forske de forskellige enheder på flere niveauer, hvilket også fører til du kan have både gode og dårlige spydkæmpere !
 

alvin m. j.

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ja :cool: men også at f.ex. et spyd kan bruges til at beskøte bueskøtterne mod Kavaleri, alser en slas kombinasons-bonus og MANNE flere krismaskiner.
 

schou

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja :cool: men også at f.ex. et spyd kan bruges til at beskøte bueskøtterne mod Kavaleri, alser en slas kombinasons-bonus og MANNE flere krismaskiner.

den ide, så kunne man sætte 500 spyd foran 400 Lkavaleri eller omvendt så den ene enhed kunne passe på den anden. tror da det er det han mener
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Må jeg foreslå jer at spille Age of Empires online ? xD
Haha d;

Spøg til side !!
Tror bare det kommer til at blive yderst indviklet !!
 

schou

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
nu du siger det så kunne man jo lave en knap der hed avanceret angreb og standart angreb så man selv kunne vælge om gad at bruge sin tid på det
 

alvin m. j.

Nybegynder
Reaktionsscore
0
nu kommer man jo ikke madet lænner i komandoden ind kaptjan i aoe. her er man gennaral. :D:cool::D vilket miner mig om at man ikke kan senne en offiser med sin hær her i spilet
 
Top