Skolehaven
Elite medlem
- Reaktionsscore
- 11
Spilhastighed: 3
Enhedshastighed: 1.0
Nedriv bygning: aktiv
Moral: aktiv (tidsbaseret)
Farm regel: aktiv 1500 pr. lvl
Grundforsvar: 20
Millisekunder: aktiv
Fake begrænsning: aktiv 2%
Forskningssystem: 3 trins forskning
Kirke: inaktiv
Medaljer: aktiv
Selvudbyggende barbarlandsbyer: aktiv (op til 1500 point)
Bonuslandsbyer: forbedrede bonuslandsbyer
Tidsfrist for at afbryde angreb: 5 Minutter
Tidsfrist for at afbryde handler: 2.5 Minutter
Natbonus: aktiv fra kl. 1:00 til kl. 7:00
Angrebsbeskyttelse for nybegyndere: 3 Dage
Maks. forhold Angriber : Forsvarer: 20 : 1 for de første 20 dage
Bueskytter: inaktiv
Spejdersystem: Spejdere kan udspionere tropper, bygninger, råstoffer og tropper udenfor byen
Paladin: inaktiv
Stigende priser for Adelsmænd: Pakker
Udbyg Adelsmand billigt: aktiv
Maksimal rækkevidde for adelsmænd: 200 Felter
Loyalitet falder pr. adelsmands angreb: 20-35
Stigning i loyalitet pr. time: 3
Medlemsgrænse pr. stamme: 5
Rangliste over besejrede modstandere: aktiv, går efter point
Kontorepræsentation: aktiv
Kontorepræsentationsbegrænsning ved varig kontorepræsentation: aktiv, fra over 20 dage dages kontorepræsentation inden for 120 dage dage
Fri handel: aktiv
Områdevalg: inaktiv
Special regel: dual ikke tilladt
Sejrsindstilling: Erobre og overtage de 5 "king of the hill" byer King of the hill byerne er sat til ca 50k point og fyldt med tropper fra start. eksembelvis 50.000 spyd, 50.000 sværd, 25.000 spejdere, 10.000 TK 5.000 katapulter.
Kommenter eller stil jeres egne forslag herunder
Enhedshastighed: 1.0
Nedriv bygning: aktiv
Moral: aktiv (tidsbaseret)
Farm regel: aktiv 1500 pr. lvl
Grundforsvar: 20
Millisekunder: aktiv
Fake begrænsning: aktiv 2%
Forskningssystem: 3 trins forskning
Kirke: inaktiv
Medaljer: aktiv
Selvudbyggende barbarlandsbyer: aktiv (op til 1500 point)
Bonuslandsbyer: forbedrede bonuslandsbyer
Tidsfrist for at afbryde angreb: 5 Minutter
Tidsfrist for at afbryde handler: 2.5 Minutter
Natbonus: aktiv fra kl. 1:00 til kl. 7:00
Angrebsbeskyttelse for nybegyndere: 3 Dage
Maks. forhold Angriber : Forsvarer: 20 : 1 for de første 20 dage
Bueskytter: inaktiv
Spejdersystem: Spejdere kan udspionere tropper, bygninger, råstoffer og tropper udenfor byen
Paladin: inaktiv
Stigende priser for Adelsmænd: Pakker
Udbyg Adelsmand billigt: aktiv
Maksimal rækkevidde for adelsmænd: 200 Felter
Loyalitet falder pr. adelsmands angreb: 20-35
Stigning i loyalitet pr. time: 3
Medlemsgrænse pr. stamme: 5
Rangliste over besejrede modstandere: aktiv, går efter point
Kontorepræsentation: aktiv
Kontorepræsentationsbegrænsning ved varig kontorepræsentation: aktiv, fra over 20 dage dages kontorepræsentation inden for 120 dage dage
Fri handel: aktiv
Områdevalg: inaktiv
Special regel: dual ikke tilladt
Sejrsindstilling: Erobre og overtage de 5 "king of the hill" byer King of the hill byerne er sat til ca 50k point og fyldt med tropper fra start. eksembelvis 50.000 spyd, 50.000 sværd, 25.000 spejdere, 10.000 TK 5.000 katapulter.
Kommenter eller stil jeres egne forslag herunder