Rygtebørsen!!

Status
Ikke åben for yderligere svar.

alien

I træning
Reaktionsscore
0
haha :p
havde da bestemt ikke gjort det, allerhøjst taget et kig tilbage ;)

men kunne da være sjovt at få testet forsvaret hvis lensmanden lyttede til mig og angreb tilbage ;)
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
haha :p
havde da bestemt ikke gjort det, allerhøjst taget et kig tilbage ;)

men kunne da være sjovt at få testet forsvaret hvis lensmanden lyttede til mig og angreb tilbage ;)

Det kunne det vel^^ Har ikke selv andet en 50 cats som forsvar saa ville nok have foretrukket at han ikke angreb^^
 

alien

I træning
Reaktionsscore
0
LOL en finte for at få folk til at angribe ?? :p

var du min nabo ville jeg tage et kig for at se om det passede :p
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Bal i ADLEN

såer der ballade i ADLENs ledelse, heldigvis er problemerne droppet ud nu. og lavet deres egen stamme TB, de fattede ikke rigtig dette spil og gav medlemmerne råd om dit og dat det eneste de ikke kunne, var at få væksten i deres landsbyer til at stige. dejligt at være sluppet af med dem. Kan i nu tage pænt imod dem der ude, de får ikke forbund med ADLEN eller andet der kunne minde om noget. De må mildt sagt klare sig selv her i spillet. Har ellers haft en god og rolig påske, håber også i er kommet godt igennem den. :)
 

iguess

I træning
Reaktionsscore
0
tja, tror nu godt det kunne være gode råd :p, men kan da godt forstå at det er irriterende med sådan nogle (kender dem godt, da jeg er en af dem :D) men for det meste har de ret. de siger det bare på en agresiv måde.

Når du siger at de ikke kunne få vækst i deres landsbyer så er det ikke ensbetydende med at rådende er dårlige. Fx gad jeg ikke lytte til ham der var på rang 1 bare fordi han er rang 1. points, evner og tropperantal har ikke direkte noget med hinanden at gøre (jeg vil lige påpege at jeg har fået fat i at Grevensfejde ikke sagde at points, evner og tropperantal havde noget med hinaden at gøre).
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
tja, tror nu godt det kunne være gode råd :p, men kan da godt forstå at det er irriterende med sådan nogle (kender dem godt, da jeg er en af dem :D) men for det meste har de ret. de siger det bare på en agresiv måde.

Når du siger at de ikke kunne få vækst i deres landsbyer så er det ikke ensbetydende med at rådende er dårlige. Fx gad jeg ikke lytte til ham der var på rang 1 bare fordi han er rang 1. points, evner og tropperantal har ikke direkte noget med hinanden at gøre (jeg vil lige påpege at jeg har fået fat i at Grevensfejde ikke sagde at points, evner og tropperantal havde noget med hinaden at gøre).

Jeg vil give dig ret. Gode råd for at få mange point er en linie at følge. Gode råd til mange tropper er en anden. Men man skal også tage ting som hvor meget tid folk ligger i spillet for at vide hvad der er bedst for dem at gøre. Og der er forskel på hvad man bør gøre på både den korte og lange bane.... Osv osv. Spørgsmålet er om modtageren kan forstå rådende og at de er relevante for hans spillestil og tidsforbrug ;)
 

iguess

I træning
Reaktionsscore
0
klart, klart, men hvis man kun bruger meget lidt tid vil det være umuligt at komme op.

fx kan en time om dagen være nok hvis man bruger tiden rigtig, men perfekt bliver det slet ikke.
 

Lensmanden

I træning
Reaktionsscore
0
Nu var der tale om spillere der var i ledelsen og når de begynder at lave et lille oprør mod den linie, der er lagt, så vil det aldrig føre noget godt med sig, og slet ikke når uenigheden ytres åbent i forum, og de ledende medlemmer slet ikke har sat sig ind i hvordan, en lille stamme får sat sig i den respekt der er nødvendig, for et være i eliten her i verden 4. Soldater har kun verdi når de skaffer råstoffer til landsbyen, i opstartsfasen. Kan man ikke få sinne soldater til det så er de jo ikke noget værd før der udbryder krig, så er det nesten nemmere at spille uden soldater.
 
Senest redigeret:

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Nu var der tale om spillere der var i ledelsen og når de begynder at lave et lille oprør mod den linie, der er lagt, så vil det aldrig føre noget godt med sig, og slet ikke når uenigheden ytres åbent i forum, og de ledende medlemmer slet ikke har sat sig ind i hvordan, en lille stamme får sat sig i den respekt der er nødvendig, for et være i eliten her i verden 4. Soldater har kun verdi når de skaffer råstoffer til landsbyen, i opstartsfasen. Kan man ikke få sinne soldater til det så er de jo ikke noget værd før der udbryder krig, så er det nesten nemmere at spille uden soldater.

Det tager 14 dage at bygge en fuld nuke og endnu laengere at bygge en fuld D, saa at vente til der er tropper paa vej imod dig holder vist ikke helt :rolleyes:
 

Lensmanden

I træning
Reaktionsscore
0
Det tager 14 dage at bygge en fuld nuke og endnu laengere at bygge en fuld D, saa at vente til der er tropper paa vej imod dig holder vist ikke helt :rolleyes:

Arhhhgg du må slet ikke skrive sådan noget til mig, har kun et par planker som mur, og slet ingen voldgrav. Men har da sat et par bueskytter til at våge over landsbyen:D
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg hørte fra en ven i V4, der sagde at Pulvermule pludseligt var stoppet. Nogen der kender hans grunde til dette :confused: Det virker da til at det går meget godt for ham...
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg må sige at de sidste dage har skuffet mig meget, da der svirer rygter om at jeg snyder, fordi nogle mener at jeg unuligt kan have opnået en så stor hær så hurtigt. Da henvendelse til support har givet samme svar som jeg her giver jer, så ser jeg gerne at denne hetz imod mig som person og imod support generelt ophører ingame. For at give belæg for at dette er muligt er jeg nødt til selv at give jer nogle tal at regne med. Til at starte med er her nogle af de tal jeg er blevet præsenteret for:

Bygninger
Hovedbygning level 20 = 34867 træ , 37203 ler , 27116 jern
Kaserne(anslået) level 22 = 123455 træ 107712 ler , 55557 jern
Stald(anslået) level 14 = 25358 træ , 26306 ler , 24421 jern
Værksted(anslået) level 8 = 4663 træ , 3968 ler , 4042 jern
Markedsplads level 10 = 3494 træ , 3764 ler , 3404 jern
Smed level 20 = 85228 træ , 82706 ler , 92972 jern
Akademi = 15000 træ , 25000 ler , 10000 jern
Lager Min. level 24 = 63609 træ , 57212 ler , 31240 jern
Farm Min. level 29 = 302155 træ , 392118 ler , 166544 jern
Samlet for bygninger: 657829 træ , 735989 ler , 415296 jern

10 mønter til 4 adler = 280000 træ , 300000 ler , 250000 jern
4 adler = 160000 træ , 200000 ler , 200000 jern
Samlet for uddannelse af 4 adler = 440000 træ , 500000 ler , 500000 jern

Hæren.
6103 økser = 366180 træ , 183090 ler , 244120 jern
2000 LK = 250000 træ , 200000 ler , 500000 jern
40 Bue til hest = 10000 træ , 4000 ler , 6000 jern
235 rambukke = 70500 træ , 47000 ler , 47000 jern
Samlet for hæren = 696680 træ 434090 ler 797120 jern

Når alt så bliver lagt sammen når vi de svimlende summer:
1.794.509 træ
1.670.079 ler
1.662.416 jern

Dette er på ingen måde de rigtige tal for hvad jeg har opnået og dette er set bedre på andre servere også. men:

Min økonomi er stort set alene bygget på farming. Devisen er at 8 lk kører tabsfrit igennem en mur lvl 2. 1 spejder fortæller dig om du efterlod noget og 7 rams fjerner en lvl 3 mur helt skulle dette forefindes. Muren fjernes manuelt og 1 spejder og 8 lk kan udskibes med lovligt farmscript eller bogmærker efter hvad man foretrækker.

1k lc bør som minimum give dig 50k af hvert råstof om dagen. Dette opnås ved den store spredning der nemt sørger for at dine lk bære mindst 50% af maks res. Dvs 1k lk giver 40k res pr. togt hvilket de fleste kan sende dem ud på mindst 4 gange om dagen. Det giver ca. 50k af hvert råstof + 10k blandede til genopbygning af uforudsete tab (mur 3 fx) ganger du dette med de 34 dage der i samme opgørelse er opgivet giver det 1,7 mill af hvert res. + det løse jeg har udeladt. Jeg har self ikke haft 1k lk hele spillet men lad os bare for nemheds skyld sige det har været mit snit.

Jeg håber at dette bringer klarhed over hvad det er jeg har opnået, som ikke er lykkedes for de der føler det er umuligt.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Og du er sikker på at du ikke har ringet hjem og fået sendt ekstra råstoffer fra din hjemplanet :p

Sorry - kunne ikke lade være. Der er nogen der bør læse lidt på åbningsspillet frem for at beskylde andre for at snyde.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
skolehavenen kunne umuligt have snydt pga. af hans størrelse.

1. han har engang farmet min ven mere end 3 gange med 20-30 lk i under 3 timer.
2. han farmere som en sindsyg.
3. han forstå spillet og hvordan man skal starte.
4. han frygter ikke at midste tropper.

det er derfor han er blevet så stor på ingen tid, så lade være med at beskylde andre spiller bare fordi man synes at ens procces/vækst går for langsomt og for at få det bedre så skal man hakke på de stor, for det er ikke andres skyld men ens eget for ikke at have givet 110% til spillet.
 

Lensmanden

I træning
Reaktionsscore
0
skolehavenen har på ingen måde snydt tager man sin lomme regner, så kan det lade sig gøre, men jeg tror skolehavenen bruger mange timer her, lige som mig selv. Jo flere timer her i spillet jo stører bliver man. Det er jo ikke snyd når jeg kommer igen godt hjulpet af min stamme, så vokser man bare hurtigere end dem der bare er her en halv time om dagen.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
har lige modtaget et brev fra support og kan kun sige at jeg er enige med dem, for jeg vil ikke bruge min tid på at klare/tage mig af falske anklagelser.

så kan vi ikke droppe denne anklagelse og gå vidre til den næste.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top