Rygtebørsen

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ok så er det elendigt men jeg kan da også bare sige det direkte og høste pryglene en gang til :rolleyes:

Rygtet går på at grunden til at der intet sker på V5 er fordi de eneste der startede op var de spillere der failede på V4 eller var gået i stå på de 3 foregående. Af samme årsag var alle de der forstod at bruge en rygtebørs ikke overført til V5 og derfor er her lige så dødt som i tut ankh amons grav...
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Jeg spillede ik v4

og jeg var ikke gået i stå på v1 :p
jeg vidste bare den snart ville stoppe og så måtte man jo finde en nu :cool:

Men ud over det, så er der vel ikke så mange rygter man kan sætte igang, lige for tiden eller meget længe faktisk.

ps. ingen prygl herfra
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Et par stykket der pryglede folk på v4, gik det vist ikke så godt for på v5, ik skole ^^

Rygtet siger skolehaven er tw's svar på tennissportens Kenneth Carlsen, rygtet som en god spiller men aldrig kommet længere end første runde. Hvilket må siges må være dejligt økonomisk da man så kan køre orange - ude og hjemme samme dag for ikke at nævne alle de overnatninger man sparer.
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jo det er vel ganske rigtigt... som jeg sikkert tidligere også har haft nænvt så var deres fokus mere på V4. Hvilket gav dem en ynkelig indsats på V5 for de flestes vedkommende.

:huh: stor ros for så god en brug af ord... Ved dog ikke... Kenneth Carlsen :confused: jeg plejede da at tage en 3-4 stykker ud inden jeg stoppede, men med TW's længde kan det måske godt svare til første runde i tennis :p

Rygtet går på at V5 allerede er ved at gå død, også internt. så nu ligner IG snart deres forums sektion :D
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Rygtet går på at V5 allerede er ved at gå død, også internt. så nu ligner IG snart deres forums sektion :D

Rygtet lyder ellers på at SsasS er gået i opløsning...
Og de spiller der stadig lever videre på v5, har søgt over i TBOJ og EFA :huh:
 

DeletedUser

Guest
Rygtet lyder ellers på at SsasS er gået i opløsning...
Og de spiller der stadig lever videre på v5, har søgt over i TBOJ og EFA :huh:

SsasS deler sig på kryds og tværs lige nu. Jeg ved ikke om det er fordi de så regner med, vi i QT ikke kan finde dem mere, men de kan i hvert fald ikke beslutte sig for, hvor de vil være henne :)

Men at de er gået i opløsning kan vidst ikke være noget rygte. De har 33.000 point og tre medlemmer. Hvis det ikke er 'gået i opløsning', så ved jeg næsten ikke, hvad der er.
 

Gasser1995

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Grunden til SsasS gik i opløsning var at ledelsen som startede den var helt væk og den der tog over fra dem også var væk ;)
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Må sige dette er korrekt, for dit vedkommende... intern adlet

Det kan godt være, men har bare valgt at køre dual på en anden konto :laugh:

Desuden så har du jo ikke noget at skulle hav sagt på Verden 5
Rang Navn Stammen Points Landsbyer Gennemsnitspoints pr. landsby
103 Flyverskjul 31.317 15 2088
 

JustMe

I træning
Reaktionsscore
0
ahhhhhh mon ikke han har lidt i ærmet den kære flyver vil tro du møder ham en dag på store konge kontoen
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det kan godt være, men har bare valgt at køre dual på en anden konto :laugh:

Desuden så har du jo ikke noget at skulle hav sagt på Verden 5
Rang Navn Stammen Points Landsbyer Gennemsnitspoints pr. landsby
103 Flyverskjul 31.317 15 2088

Uhh... sikke et comeback, men hvad blev du stødt over :rolleyes:

Kan ikke se hvad min rang har noget med dette at gøre, Vil mene alle har sin ret til at kommentere på dette, ang v5... dig,mig som alle andre.



ahhhhhh mon ikke han har lidt i ærmet den kære flyver vil tro du møder ham en dag på store konge kontoen

På Store konge´s konto, så jeg da havnet helt på den forkerte side :laugh:
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Uhh... sikke et comeback, men hvad blev du stødt over :rolleyes:

Kan ikke se hvad min rang har noget med dette at gøre, Vil mene alle har sin ret til at kommentere på dette, ang v5... dig,mig som alle andre.

At du ligesom mig også blev intern adlet ;)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Okay hvis vi ikke engang kan finde ud af at internt adle, så kan vi ligeså godt give op nu.

Såvidt jeg så sidst skrev du da flyverskjul havde lidt point og et par byer :O
 
Top