Rygtebørsen

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Hmm.. Er der nogen der ved om der er udsigt til en Verden 9 , med noget der ligner V5 indstillinger i nærmeste fremtid..?? :eek:)

Hvad har det her med rygtebørsen at gøre :confused::confused::confused:

Kan du ikke poste det, der hvor det høre hjemme :rolleyes:

Lige pludselig er kuntz stoppet med at skrive her og uden stamme :O

Er han mon blevet uvenner med sine venner, eller er det taktik :p
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Anmeld indlæg knappen må gerne bruges til den første del af dit indlæg The Joker ;) men ellers korrekt nok... alle fejl placerede indlæg er flyttet til der hvor de hører hjemme :)
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvad har det her med rygtebørsen at gøre :confused::confused::confused:

Kan du ikke poste det, der hvor det høre hjemme :rolleyes:

Lige pludselig er kuntz stoppet med at skrive her og uden stamme :O

Er han mon blevet uvenner med sine venner, eller er det taktik :p

Det jo et godt spørgsmål :laugh:
Men jeg har da også et liv udenfor her Joker, så kan jo ikke skrive 24/7 herinde :p
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Skulle man ikke tro med alle de folk du bliver ved med at skrive til på skype, for at lokke info ud af dem og prøve at give fejl info til :cool:

Men rart at vide der også sker andet :D
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det blir spændende og se hvordan det udarter sig, kigger vi tilbage er de stammer emilsen1 har forladt gået nedenom og hjem kort efter han har forladt skuden. (3v, uF og MMD) :wave:

Jaa det nu sådan at Emilsen1 har forladt" FearQT, 2 gange nu... men de stadig ikke gået ned, nærmere Emilsen1 selv der på vej :p
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
jeg kan ikke være mere enig :)

FearQT står stadig på benene :) og futter derud af :p
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
haha kuntz tænk sig i kører så meget på de byer i skal være velkommen...:cool: så lad os se hvad SK kontoen kan ;) køber du kage eller skal jeg tag med? :)

Hvad så JustMe kan klare presset vi har på i øjeblikket eller bukker du snart under ? :rolleyes:
 

JustMe

I træning
Reaktionsscore
0
LOL mener du den aktion i kørte :D
jaaa tager det meget køligt hvis det er det i kan så går det fint jo.....jo vist der røg nogle nukes men hva f. jeg fik jo byer ...3 styks faktisk og i fik øhhh nul ...så kan nukes bygges op og der er jo har mange endnu så kuntz .....er helt rolig..... ;)
 
Senest redigeret:

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
LOL mener du den aktion i kørte :D
jaaa tager det meget køligt hvis det er det i kan så går det fint jo.....jo vist der røg nogle nukes men hva f. jeg fik jo byer ...3 styks faktisk og i fik øhhh nul ...så kan nukes bygges op og der er jo har mange endnu så kuntz er helt rolig..... ;)

Hvem siger vi er færdig med dig :rolleyes:
Ja der røg en del nukes når vi ramte dig, men du løb godt nok også selv ind i nogen byer som du ikke kunne komme igennem :laugh:
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
og hvad så.. JustMe kan til hver en tid klare sådan et svagt forsøg på at retaliate :p

i må nok gøre det en smuuule bedre hvis i skal bide igennem ham.
 

JustMe

I træning
Reaktionsscore
0
Hvem siger vi er færdig med dig :rolleyes:
Ja der røg en del nukes når vi ramte dig, men du løb godt nok også selv ind i nogen byer som du ikke kunne komme igennem :laugh:

LOL kuntz jeg ved du er bedre end det der ...jeg ved idag hvad der står i de byer og ja i tog 8 nukes og ja smed 20 efter jer og hvad så har da 200 endnu sååå mon ikke om det går

jeg fik de byer jeg claimede det var hovedsagen :D
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Også flygter i?
Plus.. Dette er godt nok træls og skulle sige!
Hvorfor spiller Arronaxx Elvis77 og Emilsen1 ikke rent har hørt at de blir bannet mange gange for samme ting Pushing..
Dumt at skulle snyde også man taber!
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Også flygter i?
Plus.. Dette er godt nok træls og skulle sige!
Hvorfor spiller Arronaxx Elvis77 og Emilsen1 ikke rent har hørt at de blir bannet mange gange for samme ting Pushing..
Dumt at skulle snyde også man taber!

Jeg var ikke stammeleder, så ikke noget jeg kan gøre noget ved :laugh:
 

kandis1983

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Flygter sku da ikke når det er samme side vi befinder os på

Jeg snyder ikke er blevet banned en gang men lukket op igen meget hurtigt da det var en såkaldt fejl
Så stop dit pis der

Dumt at skulle snyde også man taber!
Mener du der med at det er ok at snyde hvis man vinder ??

Elvis77 v5
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nope siger bare at det er dumt at snyde også tabe hvis man snyder SKA man altså vinde!

Ye samme side i er på.. Men stadig det er da lidt kujon agtit i har FORÅDT 3 Medlemmer..!
Ved dog ikke grunden Men for mig ser jeg det som at man flygter ;)

Hmm men ved fra flere kilder at de 2 andre tit har været bannet ;)
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
det er nemlig rigtigt.. emilsen1 har f.eks. været en af de stor slemme når det kom til det med at køre push style..

men jeg bebrejder ham ikke..

og JO det er pænt kujon agtigt at hoppe til EFA... hvad har i at vinde i at gå derover?
 

JustMe

I træning
Reaktionsscore
0
jeg vil meget gerne appellere jer alle om at snakke pænt og ordentlig

dette er kun som opfordring inden det kammer over

det skulle gerne være ment som "sjov" propagande ikke personlig krig
 
Top